AZ bevestigd Huntelaar met grote interesse te volgen
Hij benadrukte dat op dit moment geen sprake is van concrete onderhandelingen, maar dat Huntelaar wel een potentiële aankoop kan zijn. De centrum spits staat in elk geval hoog op de lijst bij AZ. "Klaas Jan Huntelaar is de beste afmaker van de eredivisie," sprak Brands zelfs lovend.
De directeur zei vorige week in een VI-interview dat AZ in de toekomst niet zal schromen om spelers bij de concurrenten Ajax, PSV of Feyenoord weg te halen. Daarop reageerde Ajax-coach Ten Cate dat hij zich niet kon indenken dat het ‘eerste echelon’ van zijn spelers voor AZ zou kiezen. "Hooguit het tweede en derde echelon."
AZ volgt met ‘grote interesse’ de roerige ontwikkelingen rond Klaas Jan Huntelaar bij Ajax.
Dat zei technisch directeur Marcel Brands van de Alkmaarse club gisteren.
Hij benadrukte dat op dit moment geen sprake is van concrete onderhandelingen, maar dat Huntelaar wel een potentiële aankoop kan zijn. De centrum spits staat in elk geval hoog op de lijst bij AZ.
,,Klaas Jan Huntelaar is de beste afmaker van de eredivisie,’’ sprak Brands zelfs lovend. De directeur zei vorige week in een VI-interview dat AZ in de toekomst niet zal schromen om spelers bij de concurrenten Ajax, PSV of Feyenoord weg te halen.
Daarop reageerde Ajax-coach Ten Cate dat hij zich niet kon indenken dat het ‘eerste echelon’ van zijn spelers voor AZ zou kiezen. ,,Hooguit het tweede en derde echelon.’’
AZ, dat de komende jaren de definitieve stap naar de nationale top wil maken, liet bij monde van Brands ook weten dat de eredivisie nog zal opkijken van de nieuwe versterkingen die deze zomer komen.
Zowel Henk ten Cate als Ajax’ technisch directeur Martin van Geel wilde gisteren niet reageren. Maar bij de Amsterdamse club kan men zich niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de versluierde belangstelling voor Huntelaar past in de aanloop naar de onderlinge wedstrijd van zondag. Ajax gaat dan op bezoek in het DSB Stadion.
De band tussen de provinciegenoten Ajax en AZ is al niet zonder irritatie. In Alkmaar reageerde de clubleiding verbolgen over het vertrek van directeur Van Geel en de manier waarop Ajax de komst van AZ’er Perez bekendmaakte.
Huntelaar, vorig jaar na zijn transfer van Heerenveen de redder in nood bij Ajax, maakt een moeizaam seizoen door. Trainer Ten Cate wil dat hij anders speelt, dat hij meer meevoetbalt. Na de winterstop kreeg Ryan Babel een aantal keren de voorkeur in het centrum van de aanval. (Bron: AD Sport)
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Giacomo Puccini
26,8 miljoen kunnen we ook nog net mee akkoord gaan!goodfella schreef:Als az 27,5 miljoen wil betalen, zie ik geen enkel probleem met deze eventuele transfer.
Met een PABO-diploma kom je blijkbaar zonder moeite aan de bak bij het Algemeen Dagblad :redcard:cento schreef:AZ bevestigd Huntelaar met grote interesse te volgen
Hij benadrukte dat op dit moment geen sprake is van concrete onderhandelingen, maar dat Huntelaar wel een potentiële aankoop kan zijn. De centrum spits staat in elk geval hoog op de lijst bij AZ. "Klaas Jan Huntelaar is de beste afmaker van de eredivisie," sprak Brands zelfs lovend.
Ajax!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dus nemen we maar voor lief dat het qua resultaat veel minder is dan vorig jaar! Vorig jaar nog 13 punten voor op Twente, nu nog maar twee!!!
Maar goed, ik neem aan dat ook u ziet dat er dit jaar een nieuwe standaard wordt gezet voor wat betreft Ajaxwaardig voetbal!
Maar goed, ik neem aan dat ook u ziet dat er dit jaar een nieuwe standaard wordt gezet voor wat betreft Ajaxwaardig voetbal!
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik begrijp de paniek niet, ik maak me geen seconde zorgen om KJH. Die komt heus wel weer terug. Of zoals Foppe de Haan deze week in de VI zegt: 'Klaas is een echte'. Zelf heeft Foppe Ruud van Nistelrooij wel eens op de bank gezet omdat een ander beter trainde, zegt hij. Niets aan de hand.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Maar KJH en HtC hadden vorige week wel weer een flinke ruzie naar aanleiding van het interview in de VIjoey schreef:Ik begrijp de paniek niet, ik maak me geen seconde zorgen om KJH. Die komt heus wel weer terug. Of zoals Foppe de Haan deze week in de VI zegt: 'Klaas is een echte'. Zelf heeft Foppe Ruud van Nistelrooij wel eens op de bank gezet omdat een ander beter trainde, zegt hij. Niets aan de hand.
Henk ten Cate schreef:Hoeveel wedstrijden heb jij eigenlijk gevoetbald?"
:drecul2:Huntelaar schreef:33. En 33 doelpunten.
Hij gaat lekker :D