Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

cento

Bericht door cento » wo feb 21, 2007 3:23 pm

AZ bevestigd Huntelaar met grote interesse te volgen

Hij benadrukte dat op dit moment geen sprake is van concrete onderhandelingen, maar dat Huntelaar wel een potentiële aankoop kan zijn. De centrum spits staat in elk geval hoog op de lijst bij AZ. "Klaas Jan Huntelaar is de beste afmaker van de eredivisie," sprak Brands zelfs lovend.

De directeur zei vorige week in een VI-interview dat AZ in de toekomst niet zal schromen om spelers bij de concurrenten Ajax, PSV of Feyenoord weg te halen. Daarop reageerde Ajax-coach Ten Cate dat hij zich niet kon indenken dat het ‘eerste echelon’ van zijn spelers voor AZ zou kiezen. "Hooguit het tweede en derde echelon."

AZ volgt met ‘grote interesse’ de roerige ontwikkelingen rond Klaas Jan Huntelaar bij Ajax.

Dat zei technisch directeur Marcel Brands van de Alkmaarse club gisteren.

Hij benadrukte dat op dit moment geen sprake is van concrete onderhandelingen, maar dat Huntelaar wel een potentiële aankoop kan zijn. De centrum spits staat in elk geval hoog op de lijst bij AZ.

,,Klaas Jan Huntelaar is de beste afmaker van de eredivisie,’’ sprak Brands zelfs lovend. De directeur zei vorige week in een VI-interview dat AZ in de toekomst niet zal schromen om spelers bij de concurrenten Ajax, PSV of Feyenoord weg te halen.

Daarop reageerde Ajax-coach Ten Cate dat hij zich niet kon indenken dat het ‘eerste echelon’ van zijn spelers voor AZ zou kiezen. ,,Hooguit het tweede en derde echelon.’’

AZ, dat de komende jaren de definitieve stap naar de nationale top wil maken, liet bij monde van Brands ook weten dat de eredivisie nog zal opkijken van de nieuwe versterkingen die deze zomer komen.

Zowel Henk ten Cate als Ajax’ technisch directeur Martin van Geel wilde gisteren niet reageren. Maar bij de Amsterdamse club kan men zich niet helemaal aan de indruk onttrekken dat de versluierde belangstelling voor Huntelaar past in de aanloop naar de onderlinge wedstrijd van zondag. Ajax gaat dan op bezoek in het DSB Stadion.

De band tussen de provinciegenoten Ajax en AZ is al niet zonder irritatie. In Alkmaar reageerde de clubleiding verbolgen over het vertrek van directeur Van Geel en de manier waarop Ajax de komst van AZ’er Perez bekendmaakte.

Huntelaar, vorig jaar na zijn transfer van Heerenveen de redder in nood bij Ajax, maakt een moeizaam seizoen door. Trainer Ten Cate wil dat hij anders speelt, dat hij meer meevoetbalt. Na de winterstop kreeg Ryan Babel een aantal keren de voorkeur in het centrum van de aanval. (Bron: AD Sport)

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 21, 2007 3:25 pm

Waarom zou AZ dan Huntelaar noemen als het gaat om zondag? De verwachting is dat AZ ver van de eigen goal speelt, dat wordt dus Babel in de spits!
I think I lost my fucking headache

goodfella

Bericht door goodfella » wo feb 21, 2007 4:32 pm

Als az 27,5 miljoen wil betalen, zie ik geen enkel probleem met deze eventuele transfer.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo feb 21, 2007 4:40 pm

AZ noemt Huntelaar zondag "de klootzak die het seizoen voor ons beeindeigde".
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo feb 21, 2007 5:23 pm

goodfella schreef:Als az 27,5 miljoen wil betalen, zie ik geen enkel probleem met deze eventuele transfer.
26,8 miljoen kunnen we ook nog net mee akkoord gaan!
cento schreef:
AZ bevestigd Huntelaar met grote interesse te volgen

Hij benadrukte dat op dit moment geen sprake is van concrete onderhandelingen, maar dat Huntelaar wel een potentiële aankoop kan zijn. De centrum spits staat in elk geval hoog op de lijst bij AZ. "Klaas Jan Huntelaar is de beste afmaker van de eredivisie," sprak Brands zelfs lovend.
Met een PABO-diploma kom je blijkbaar zonder moeite aan de bak bij het Algemeen Dagblad :redcard:
Ajax!

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 21, 2007 6:23 pm

Ik moet zeggen, scherp gezien! Hulde voor de scouts in Alkmaar! :worshippy:

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo feb 21, 2007 6:28 pm

AZ past Italiaanse toestanden toe; vlak voor een treffen, in de media interesse tonen voor de beste speler van Ajax!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » wo feb 21, 2007 7:00 pm

Ten Cate net op AT5 over de belangstelling van AZ voor Huntelaar: 'En Ronaldinho staat op óns lijstje.' :D
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo feb 21, 2007 7:02 pm

Die is leuk. :D

goodfella

Bericht door goodfella » wo feb 21, 2007 7:26 pm

Giacomo Puccini schreef:
goodfella schreef:Als az 27,5 miljoen wil betalen, zie ik geen enkel probleem met deze eventuele transfer.
26,8 miljoen kunnen we ook nog net mee akkoord gaan!
Duidelijk. Kom maar met die miljoenen Dirk.

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo feb 21, 2007 8:46 pm

joey schreef:Ten Cate net op AT5 over de belangstelling van AZ voor Huntelaar: 'En Ronaldinho staat op óns lijstje.' :D
Nog een linkerspits??? HTC lijkt steeds meer op Koeman... :sad:

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 21, 2007 9:36 pm

Koeman had nog wel eens Europees succes(jes)

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo feb 21, 2007 9:42 pm

Muisje Andersom schreef:Koeman had nog wel eens Europees succes(jes)
Tsss... U acht Ajax na die 3-0 kansloos??? :nooo:
En sinds wanneer vindt u resultaten belangrijk? Het ging toch altijd om het spel?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo feb 21, 2007 9:43 pm

Ronaldinho is een 10. Heeft nooit iets laten zien als linksbuiten. :hypocrite:

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 21, 2007 9:43 pm

Daar geniet ik dan ook met volle teugen van heer zuijdema! De ene aanval is nog flitsender dan de ander! :kwijl:

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo feb 21, 2007 9:46 pm

Muisje Andersom schreef:Daar geniet ik dan ook met volle teugen van heer zuijdema! De ene aanval is nog flitsender dan de ander! :kwijl:
Zeker weten! De amusementswaarde bij de wedstrijden van Ajax is bijzonder hoog. :yes:

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 21, 2007 9:53 pm

Dus nemen we maar voor lief dat het qua resultaat veel minder is dan vorig jaar! Vorig jaar nog 13 punten voor op Twente, nu nog maar twee!!!

Maar goed, ik neem aan dat ook u ziet dat er dit jaar een nieuwe standaard wordt gezet voor wat betreft Ajaxwaardig voetbal!

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo feb 21, 2007 10:39 pm

Daar ben ik me eigenlijk niet zo bewust van, eerlijk gezegd. Is er dit jaar dan iets anders gaande vergeleken met de voorgaande jaren?

LucaS

Bericht door LucaS » wo feb 21, 2007 10:51 pm

Me dunkt! Eindelijk een mix van ervaring en zeer talentvolle jeugd! Eindelijk één constant niveau! De resultaten komen eraan!

Harm

Bericht door Harm » wo feb 21, 2007 10:52 pm

Dr. Living Stoned schreef:AZ noemt Huntelaar zondag "de klootzak die het seizoen voor ons beeindeigde".
Uhm, het seizoen eindigt pas ná de playoffs Doc...

Nu kan ik dit seizoen wéér niet gratis van twee topwedstrijden genieten :sad:

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » do feb 22, 2007 12:01 am

Ajax moet nog tegen PSV hé... "6 puntenwedstrijd", de play offs zijn ook voor PSV dichtbij :D
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Nihad

Bericht door Nihad » vr feb 23, 2007 1:01 am

En KJH scoort weer.

3 op rij nu.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » vr feb 23, 2007 9:47 am

Ik begrijp de paniek niet, ik maak me geen seconde zorgen om KJH. Die komt heus wel weer terug. Of zoals Foppe de Haan deze week in de VI zegt: 'Klaas is een echte'. Zelf heeft Foppe Ruud van Nistelrooij wel eens op de bank gezet omdat een ander beter trainde, zegt hij. Niets aan de hand.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr feb 23, 2007 2:31 pm

Nouja niets aan de hand... hij draait wel gewoon een stroef seizoen Joey, dat wil niet zeggen dat ik in paniek ben maar we hadden er met zn allen toch meer van verwacht dit jaar. Ik blijf het jammer vinden dat HtC hem zonodig ander wil laten voetballen.

Harm

Bericht door Harm » vr feb 23, 2007 2:40 pm

joey schreef:Ik begrijp de paniek niet, ik maak me geen seconde zorgen om KJH. Die komt heus wel weer terug. Of zoals Foppe de Haan deze week in de VI zegt: 'Klaas is een echte'. Zelf heeft Foppe Ruud van Nistelrooij wel eens op de bank gezet omdat een ander beter trainde, zegt hij. Niets aan de hand.
Maar KJH en HtC hadden vorige week wel weer een flinke ruzie naar aanleiding van het interview in de VI
Henk ten Cate schreef:Hoeveel wedstrijden heb jij eigenlijk gevoetbald?"
Huntelaar schreef:33. En 33 doelpunten.
:drecul2:

Hij gaat lekker :D

Gesloten