Dat laatste zeker. 1-0 Tegen Arsenal in een 8e finale Champions League telt en PSV heeft de overwinning niet gestolen. Maar ze zijn pas halverwege, ben benieuwd wat ze in London laten zien en vooral ook wat Arsenal dan laat zien.Wouter schreef:Gek, want ik vond het een boeiende wedstrijd van een hoog niveau. In elk geval een stuk beter en spannender dan Werder-Ajax, waar één ploeg duidelijk tekort kwam voor het Europese (sub)topniveau.Je vergist je, die wedstrijd kan me weinig schelen. Ik heb het einde ook niet gehaald. De krant lezen vind ik een stuk plezieriger. Ik merk dat ik steeds minder geduld krijg met dit soort vertoningen (puur resultaatvoetbal), het interesseert me gewoon niet.
Het is toch wel fascinerend om te zien hoe goed Gomes is, en hoe Cocu op zijn oude dag mee kan draaien in het internationale topvoetbal. Ik zou zeggen: chapeau, PSV!
En een slome wedstrijd? Je ziet toch wel hoe snel Arsenal kan combineren? Alleen stond de verdediging van PSV zo goed dat Arsenal desondanks maar een handvol kansen kreeg. Ajax was weggespeeld door Arsenal, Joey...
Hoger niveau dan Werder-Ajax is nogal een inkoppertje. Je hebt gewoon het verschil tussen Uefa-cup en Champions League gezien.