Ik zal mijn rare uitspraak voor jou even toelichten:Giacomo Puccini schreef: Wat is dat nu weer voor rare uitspraak. Misschien dwingen Babel en Leonardo het zelf wel af, of is dat een gekke gedachte?
Ik heb het gevoel dat HtC erg gecharmeerd is van Babel. Als ik me niet vergis begon hij ook al vrij snel na zijn aanstelling hem de hemel in te prijzen. Hij ziet het helemaal in hem zitten. Daarom zal hij altijd met Babel willen spelen. Zij het als linksbuiten, zij het als spits.
Dan heb je Leonardo, in principe een zelfde soort speler als Babel. Erg snel en behendig. Leonardo is niet de makkelijkste speler, maar het schijnt dat hij vooral door HtC gekomen is. In mijn ogen speelt dat mee bij HtC om Leonardo dan ook zo vaak mogelijk op te stellen.
Samen met de Mul heb je natuurlijk dan drie razendsnelle spelers die in principe elke verdediging zoek kunnen spelen. Tel daarbij op dat Huntelaar onder HtC minder laat zien dan onder Blind en Leo - Babel - de Mul wel heeft gezorgd voor twee overwinningen dat hij het nog even zo laat staan.
Mee eens ben ik het overigens niet. Ik zie graag ook iemand voorin die kan koppen. Bovendien zou ik ook graag Perez opstellen. Al hangt dat weer af van de tegenstander.