Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Dus eigenlijk zeg je dat HtC van Huntelaar een completere spits maakt door hem tegen feyenoord de hele wedstrijd op de bank te zetten? Waarom zou je van Huntelaar een completere spits moeten maken? Wat is het doel van de spits? Meevoetballen met de rug naar de goal, terwijl zijn grootste kwaliteit het maken van doelpunten is? Is dat niet een tamelijk belangrijk aspect van het spelletje, doelpunten maken? Wat willen we nou? Winnen toch? Waarom moet Huntelaar dan meespelen en anderen laten scoren, terwijl hij het zelf het beste kan?
Blijkbaar wil HtC dat. Hij denkt dat KJH in dat geval van nog grotere waarde is voor Ajax, neem ik aan. En dat hij er zelf baat bij heeft, omdat hij veelzijdiger is.
Dat hij op de bank zit, staat daar denk ik los van. Hij is uit vorm, traint ook slecht. HtC stelt degene op die het best in vorm is (zegt hij) en dat is op dit moment Babel. Dat kan ik (natuurlijk) niet beoordelen, ik zie niet alle trainingen, maar op basis van wat ik de laatste wedstrijden van KJH heb gezien kan ik me er wel iets bij voorstellen.