PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Marijn

Bericht door Marijn » wo jan 31, 2007 5:38 pm

Excuses voor de repost en een terechte opmerking van Alain.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » wo jan 31, 2007 6:16 pm

joey schreef:
Raul Gonzalez Blanco schreef:Het is overigens Louis van Gaal die hem ooit liet vertrekken bij Barcelona ( B ) omdat hij geen vertrouwen in hem had.
Waarom niet, RGB?
Dat zul je Louis moeten vragen. De locale complottheorie was natuurlijk dat Ban Gaal niets van catalanen moest hebben. Nu is Luque zo catalaans als Fideuà bij een glas Cava en keek Catalunya elke zondag naar het gepruts van ene Boudewijn Zenden dus wie weet hebben ze nog gelijk ook. Barcelona B liep leeg destijds(Mikel Arteta, nog zo'n verhaal), volgens mij hebben alleen Xavi en later Motta het daar gehaald.
Wat vinden jullie van het huren van Luque (mocht het doorgaan)? Zien we hier de hand van Koeman?
Dat laatste absoluut. Koeman is een spitsenverzamelaar en hij denkt alleen in gevestigde namen(en hij heeft er ook nooit genoeg). Gezien het programma van PSV nog in Europa kan ik er desalniettemin inkomen. De talenten zijn nu verhuurd en als zij komende zomer terugkeren kan Komean laten zien of hij oog voor de jonge generatie heeft. Tot die tijd is Luque zeker het proberen waard. En misschien klikt het met Luque, het is een gevoelige jongen en hij is sowieso beter af bij PSV's latijnse gezelschap dan bij dat afschuwelijke Newcastle en Glenn Roeder.

:offtopic:
Jammer, want met Vicente en Joaquin in de basis heb je een geweldige vleugelbezetting.
Vind ik ook jammer aangezien ik Angulo een totale flop vind. Ik ben altijd zeer gecharmeerd geweest van Joaquin en vind het ook eeuwige zonde dat hij niet bij Real zit. Zo'n beetje de grootste hardcore Madrid fan die er in La Liga rondloopt, seizoen na seizoen Assistenkoning van de competitie en hem dan alsnog naar Valencia laten gaan :sad: . Met Joaquin ipv Robinho of Reyes zou RVN Thomas heel wat minder reden tot klagen geven vermoed ik.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 31, 2007 6:58 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Koeman is een spitsenverzamelaar en hij denkt alleen in gevestigde namen(en hij heeft er ook nooit genoeg). Gezien het programma van PSV nog in Europa kan ik er desalniettemin inkomen. De talenten zijn nu verhuurd en als zij komende zomer terugkeren kan Komean laten zien of hij oog voor de jonge generatie heeft. Tot die tijd is Luque zeker het proberen waard. En misschien klikt het met Luque, het is een gevoelige jongen en hij is sowieso beter af bij PSV's latijnse gezelschap dan bij dat afschuwelijke Newcastle en Glenn Roeder.
Daarvoor levert hij wel de helft van zijn salaris in, dus lang zal het avontuur niet duren. Het is trouwens opvallend dat geen enkele club hem wil hebben, zelfs niet huren.
Wat Koeman betreft, die interesseert zich niet voor de lange termijn, dus ik zou hem (zoveel mogelijk) buiten het aankoopbeleid houden. Ik ben het met Peter eens. In plaats van spelers te huren kun je beter een nieuwe Farfan halen. Luque verdient een godsvermogen, dus hem huren zal niet voor niets zijn.

Op PN zijn ze trouwens door het dolle heen. :D
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » wo jan 31, 2007 8:23 pm

Op zich zou ik het wel een vorm van gerechtigheid vinden als Farfan door een buitengewone aanstellerige val een schorsing oploopt
I think I lost my fucking headache

jabu

Bericht door jabu » wo jan 31, 2007 8:50 pm

joey schreef:Op PN zijn ze trouwens door het dolle heen. :D
Daar hebben ze dan ook nog niet zoveel ervaring met de aankopen van :koe2: . Ze hebben het er zelfs over dat Zenden ook zou komen.....

Op de PSV-site staat er niets over!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 31, 2007 9:04 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Dat zul je Louis moeten vragen. De locale complottheorie was natuurlijk dat Ban Gaal niets van catalanen moest hebben. Nu is Luque zo catalaans als Fideuà bij een glas Cava en keek Catalunya elke zondag naar het gepruts van ene Boudewijn Zenden dus wie weet hebben ze nog gelijk ook. Barcelona B liep leeg destijds(Mikel Arteta, nog zo'n verhaal), volgens mij hebben alleen Xavi en later Motta het daar gehaald.
Zat Puyol niet min of meer in dezelfde lichting, RGB?
Dat laatste absoluut. Koeman is een spitsenverzamelaar en hij denkt alleen in gevestigde namen(en hij heeft er ook nooit genoeg).

Bovendien heb ik ook de indruk dat Koeman over het algemeen niet zo bezig is met de lange termijn. Past natuurlijk ook weer prima bij het predikaat resultaattrainer dat hij terecht opgeplakt heeft gekregen.
Vind ik ook jammer aangezien ik Angulo een totale flop vind. Ik ben altijd zeer gecharmeerd geweest van Joaquin en vind het ook eeuwige zonde dat hij niet bij Real zit. Zo'n beetje de grootste hardcore Madrid fan die er in La Liga rondloopt, seizoen na seizoen Assistenkoning van de competitie en hem dan alsnog naar Valencia laten gaan :sad: . Met Joaquin ipv Robinho of Reyes zou RVN Thomas heel wat minder reden tot klagen geven vermoed ik.
Dat denk ik ook. Robinho en Reyes zijn veel meer op zichzelf en de goal gericht dan Joaquin, die een individualistische teamspeler is. Een heerlijke speler, die net als Reyes al een tijdje minder presteert.

Valencia kan sowieso een prachtig bijna all-Spanish elftal op de been brengen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 31, 2007 9:40 pm

Jabu schreef:Daar hebben ze dan ook nog niet zoveel ervaring met de aankopen van :koe2: . Ze hebben het er zelfs over dat Zenden ook zou komen.....

Op de PSV-site staat er niets over!
Wat een koopziek zooitje zeg. :nooo: Ze hebben toch een prima selectie?

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 31, 2007 10:11 pm

Het is wel spannend op het PSV-forum zeg! Elke vertrekkende auto bij het PSV-stadion wordt gerapporteerd. Alleen jammer dat de administrator de stress niet meer aankon, en het topic gesloten heeft. :sad: ;)

Maar waarom die supporters nu zo nodig twee nieuwe spitsen nodig hebben, ik snap er niets van.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 31, 2007 10:23 pm

Tsja, dat krijg je als ome Abra het beste met je voor heeft. Het kan niet op in Eindhoven.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 31, 2007 10:35 pm

Hoezo heeft iedereen het daar nu over Denneboom? :D

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo jan 31, 2007 10:39 pm

De wanhoop slaat al toe. :D

Van der Meijde wordt trouwens ook genoemd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 31, 2007 10:56 pm

Ze gaan gewoon verder in een andere topic. :D

'Dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht.' :band: :D :bis:

PSV heeft toch helemaal geen spits nodig?

Frank

Bericht door Frank » wo jan 31, 2007 11:32 pm

Eerlijk gezegd snap ik dat geroep (ook van Koeman) om een nieuwe spits ook niet echt... :blush:

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 11:40 pm

Thomas schreef:Ik had dat gifje eerder ook al geplaatst en toen merkte iemand terecht op dat daar niet uit blijkt dat Vink het heeft gezien. Als hij het namelijk niet heeft gezien en alleen Saeijs neer ziet vallen, mag hij in principe ook gewoon door laten spelen.
That was me! :bis:

En trouwens, die mooie briefschrijver komt uit NIJMEGEN!

Shit, die zit dus hier bij mij in de buurt.... :outtahere:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 31, 2007 11:41 pm

Frank schreef:Eerlijk gezegd snap ik dat geroep (ook van Koeman) om een nieuwe spits ook niet echt... :blush:
Koeman wil altijd kopen, dat kennen we van hem. Maar ik zou een speler alleen voor een half jaar huren als het echt niet anders kan.

Hoe dan ook, het zal niet doorgaan, zou je denken.

EDIT: het gaat dus niet door.

Geen nieuwe aanvaller voor PSV

EINDHOVEN - De nasmaak was bitter en zal nog wel even bitter blijven. De overgang van Albert Luque naar PSV mislukte woensdag op het allerlaatste moment. Ook het alternatief dat de Eindhovense club achter de hand had, bleek uiteindelijk niet meer haalbaar. Voorzitter Shepherd van Newcastle United weigerde zijn handtekening te zetten onder de vrijgave.
ED
Laatst gewijzigd door joey op wo jan 31, 2007 11:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

generaal

Bericht door generaal » wo jan 31, 2007 11:45 pm

Geen nieuwe spits dus.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 11:48 pm

Ze hebben toch die Tunesiër van Inter? :headbang:

En speciaal voor de Dr.:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo jan 31, 2007 11:48 pm

Dat is een middenvelder.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 11:51 pm

Oja, die hadden ze nog niet genoeg! :hypocrite:

En speciaal voor de Dr.:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 31, 2007 11:52 pm

Gek dat ze boos zijn op PN. Dit was op voorhand een moeilijke deal die net zo goed kon mislukken.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » wo jan 31, 2007 11:55 pm

Boze Brabanders bestaan niet hoor! ;)

En ik kan het weten, want ik ben er zelf zo ongeveer een. :yes:

En speciaal voor de Dr.:

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 12:00 am

Mwah, volgens mij zijn ze nu met zijn allen Stan Valckx aan het uitschelden. De topic is zelfs gesloten, maar er worden steeds nieuwe topics geopend.
Het was een knap staaltje geweest als PSV Luque had kunnen halen. Die jongen verdient in Engeland veel meer dan PSV ooit kan betalen, dus of hijzelf of Newcastle moest bloeden.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do feb 01, 2007 12:03 am

Volgens RTV Oost heeft PSV vandaag nog geprobeerd om Romano Denneboom over te nemen van NEC. Hij zou dan de tweede optie moeten zijn geweest, die PSV nog achter de hand had. Zijn naam zong ook al sinds vanmiddag rond op de forums. Volgens RTV Oost ketste de overgang af op de transfersom die NEC vroeg.
psv netwerk

Ze hadden gewoon voor Denneboom moeten gaan... was een typisch Koemannetje geweest... jammer, een gemiste kans!
Laatst gewijzigd door WP_Legend op do feb 01, 2007 12:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » do feb 01, 2007 12:03 am

joey schreef:Mwah, volgens mij zijn ze nu met zijn allen Stan Valckx aan het uitschelden. De topic is zelfs gesloten, maar er worden steeds nieuwe topics geopend.
Het was een knap staaltje geweest als PSV Luque had kunnen halen. Die jongen verdient in Engeland veel meer dan PSV ooit kan betalen, dus of hijzelf of Newcastle moest bloeden.
Niet schelden op Stan. Die voetbalt bij mijn club in de zaal! Goede vent ook wel, trouwens. Jantje Wouters deed eerst ook nog wel eens mee, maar zijn knie schijnt het niet meer to houden.

OT: Zou Luque huren dan zo duur zijn geweest? Je hoeft toch niet per sé zijn volledige salaris over te nemen. Of is het daar soms op afgeketst?

Ja sorry ik lees niet op het PSV-forum... :blush:

En speciaal voor de Dr.:

joey
Erelid

Bericht door joey » do feb 01, 2007 12:05 am

Denneboom, hahaha! :D :headbang:

Die Koe heeft al weer teveel te vertellen. ;)

Gesloten