PSV
-
Dat zul je Louis moeten vragen. De locale complottheorie was natuurlijk dat Ban Gaal niets van catalanen moest hebben. Nu is Luque zo catalaans als Fideuà bij een glas Cava en keek Catalunya elke zondag naar het gepruts van ene Boudewijn Zenden dus wie weet hebben ze nog gelijk ook. Barcelona B liep leeg destijds(Mikel Arteta, nog zo'n verhaal), volgens mij hebben alleen Xavi en later Motta het daar gehaald.joey schreef:Waarom niet, RGB?Raul Gonzalez Blanco schreef:Het is overigens Louis van Gaal die hem ooit liet vertrekken bij Barcelona ( B ) omdat hij geen vertrouwen in hem had.
Dat laatste absoluut. Koeman is een spitsenverzamelaar en hij denkt alleen in gevestigde namen(en hij heeft er ook nooit genoeg). Gezien het programma van PSV nog in Europa kan ik er desalniettemin inkomen. De talenten zijn nu verhuurd en als zij komende zomer terugkeren kan Komean laten zien of hij oog voor de jonge generatie heeft. Tot die tijd is Luque zeker het proberen waard. En misschien klikt het met Luque, het is een gevoelige jongen en hij is sowieso beter af bij PSV's latijnse gezelschap dan bij dat afschuwelijke Newcastle en Glenn Roeder.Wat vinden jullie van het huren van Luque (mocht het doorgaan)? Zien we hier de hand van Koeman?
:offtopic:
Vind ik ook jammer aangezien ik Angulo een totale flop vind. Ik ben altijd zeer gecharmeerd geweest van Joaquin en vind het ook eeuwige zonde dat hij niet bij Real zit. Zo'n beetje de grootste hardcore Madrid fan die er in La Liga rondloopt, seizoen na seizoen Assistenkoning van de competitie en hem dan alsnog naar Valencia laten gaan :sad: . Met Joaquin ipv Robinho of Reyes zou RVN Thomas heel wat minder reden tot klagen geven vermoed ik.Jammer, want met Vicente en Joaquin in de basis heb je een geweldige vleugelbezetting.
Daarvoor levert hij wel de helft van zijn salaris in, dus lang zal het avontuur niet duren. Het is trouwens opvallend dat geen enkele club hem wil hebben, zelfs niet huren.Raul Gonzalez Blanco schreef:Koeman is een spitsenverzamelaar en hij denkt alleen in gevestigde namen(en hij heeft er ook nooit genoeg). Gezien het programma van PSV nog in Europa kan ik er desalniettemin inkomen. De talenten zijn nu verhuurd en als zij komende zomer terugkeren kan Komean laten zien of hij oog voor de jonge generatie heeft. Tot die tijd is Luque zeker het proberen waard. En misschien klikt het met Luque, het is een gevoelige jongen en hij is sowieso beter af bij PSV's latijnse gezelschap dan bij dat afschuwelijke Newcastle en Glenn Roeder.
Wat Koeman betreft, die interesseert zich niet voor de lange termijn, dus ik zou hem (zoveel mogelijk) buiten het aankoopbeleid houden. Ik ben het met Peter eens. In plaats van spelers te huren kun je beter een nieuwe Farfan halen. Luque verdient een godsvermogen, dus hem huren zal niet voor niets zijn.
Op PN zijn ze trouwens door het dolle heen. :D
Het stinkt aan alle kanten!
Daar hebben ze dan ook nog niet zoveel ervaring met de aankopen van :koe2: . Ze hebben het er zelfs over dat Zenden ook zou komen.....joey schreef:Op PN zijn ze trouwens door het dolle heen. :D
Op de PSV-site staat er niets over!
Zat Puyol niet min of meer in dezelfde lichting, RGB?Raul Gonzalez Blanco schreef:Dat zul je Louis moeten vragen. De locale complottheorie was natuurlijk dat Ban Gaal niets van catalanen moest hebben. Nu is Luque zo catalaans als Fideuà bij een glas Cava en keek Catalunya elke zondag naar het gepruts van ene Boudewijn Zenden dus wie weet hebben ze nog gelijk ook. Barcelona B liep leeg destijds(Mikel Arteta, nog zo'n verhaal), volgens mij hebben alleen Xavi en later Motta het daar gehaald.
Dat laatste absoluut. Koeman is een spitsenverzamelaar en hij denkt alleen in gevestigde namen(en hij heeft er ook nooit genoeg).
Bovendien heb ik ook de indruk dat Koeman over het algemeen niet zo bezig is met de lange termijn. Past natuurlijk ook weer prima bij het predikaat resultaattrainer dat hij terecht opgeplakt heeft gekregen.
Dat denk ik ook. Robinho en Reyes zijn veel meer op zichzelf en de goal gericht dan Joaquin, die een individualistische teamspeler is. Een heerlijke speler, die net als Reyes al een tijdje minder presteert.Vind ik ook jammer aangezien ik Angulo een totale flop vind. Ik ben altijd zeer gecharmeerd geweest van Joaquin en vind het ook eeuwige zonde dat hij niet bij Real zit. Zo'n beetje de grootste hardcore Madrid fan die er in La Liga rondloopt, seizoen na seizoen Assistenkoning van de competitie en hem dan alsnog naar Valencia laten gaan :sad: . Met Joaquin ipv Robinho of Reyes zou RVN Thomas heel wat minder reden tot klagen geven vermoed ik.
Valencia kan sowieso een prachtig bijna all-Spanish elftal op de been brengen.
Wat een koopziek zooitje zeg. :nooo: Ze hebben toch een prima selectie?Jabu schreef:Daar hebben ze dan ook nog niet zoveel ervaring met de aankopen van :koe2: . Ze hebben het er zelfs over dat Zenden ook zou komen.....
Op de PSV-site staat er niets over!
Het is wel spannend op het PSV-forum zeg! Elke vertrekkende auto bij het PSV-stadion wordt gerapporteerd. Alleen jammer dat de administrator de stress niet meer aankon, en het topic gesloten heeft. :sad: ;)
Maar waarom die supporters nu zo nodig twee nieuwe spitsen nodig hebben, ik snap er niets van.
Maar waarom die supporters nu zo nodig twee nieuwe spitsen nodig hebben, ik snap er niets van.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Alaindebanaan
That was me! :bis:Thomas schreef:Ik had dat gifje eerder ook al geplaatst en toen merkte iemand terecht op dat daar niet uit blijkt dat Vink het heeft gezien. Als hij het namelijk niet heeft gezien en alleen Saeijs neer ziet vallen, mag hij in principe ook gewoon door laten spelen.
En trouwens, die mooie briefschrijver komt uit NIJMEGEN!
Shit, die zit dus hier bij mij in de buurt.... :outtahere:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
Koeman wil altijd kopen, dat kennen we van hem. Maar ik zou een speler alleen voor een half jaar huren als het echt niet anders kan.Frank schreef:Eerlijk gezegd snap ik dat geroep (ook van Koeman) om een nieuwe spits ook niet echt...
Hoe dan ook, het zal niet doorgaan, zou je denken.
EDIT: het gaat dus niet door.
EDGeen nieuwe aanvaller voor PSV
EINDHOVEN - De nasmaak was bitter en zal nog wel even bitter blijven. De overgang van Albert Luque naar PSV mislukte woensdag op het allerlaatste moment. Ook het alternatief dat de Eindhovense club achter de hand had, bleek uiteindelijk niet meer haalbaar. Voorzitter Shepherd van Newcastle United weigerde zijn handtekening te zetten onder de vrijgave.
Laatst gewijzigd door joey op wo jan 31, 2007 11:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
- Alaindebanaan
Mwah, volgens mij zijn ze nu met zijn allen Stan Valckx aan het uitschelden. De topic is zelfs gesloten, maar er worden steeds nieuwe topics geopend.
Het was een knap staaltje geweest als PSV Luque had kunnen halen. Die jongen verdient in Engeland veel meer dan PSV ooit kan betalen, dus of hijzelf of Newcastle moest bloeden.
Het was een knap staaltje geweest als PSV Luque had kunnen halen. Die jongen verdient in Engeland veel meer dan PSV ooit kan betalen, dus of hijzelf of Newcastle moest bloeden.
psv netwerkVolgens RTV Oost heeft PSV vandaag nog geprobeerd om Romano Denneboom over te nemen van NEC. Hij zou dan de tweede optie moeten zijn geweest, die PSV nog achter de hand had. Zijn naam zong ook al sinds vanmiddag rond op de forums. Volgens RTV Oost ketste de overgang af op de transfersom die NEC vroeg.
Ze hadden gewoon voor Denneboom moeten gaan... was een typisch Koemannetje geweest... jammer, een gemiste kans!
Laatst gewijzigd door WP_Legend op do feb 01, 2007 12:04 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Alaindebanaan
Niet schelden op Stan. Die voetbalt bij mijn club in de zaal! Goede vent ook wel, trouwens. Jantje Wouters deed eerst ook nog wel eens mee, maar zijn knie schijnt het niet meer to houden.joey schreef:Mwah, volgens mij zijn ze nu met zijn allen Stan Valckx aan het uitschelden. De topic is zelfs gesloten, maar er worden steeds nieuwe topics geopend.
OT: Zou Luque huren dan zo duur zijn geweest? Je hoeft toch niet per sé zijn volledige salaris over te nemen. Of is het daar soms op afgeketst?
Ja sorry ik lees niet op het PSV-forum...
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
En speciaal voor de Dr.: