Babel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di jan 30, 2007 1:08 pm

joey schreef:Doet hij dan moeilijk? Volgens mij heeft die jongen zich steeds voorbeeldig opgesteld. Ook vorig jaar heeft hij nooit publiekelijk kritiek geleverd op de trainer, laat staan dat hij zijn middelvinger opstak, zoals meneer Sneijder.
Alles goed en wel, maar Babel is wel de nieuwjaarsreceptie 'vergeten' (geloof er niets van). Daarbij vind ik achteraf kritiek hebben op een trainer erg laf. Zeker niet voorbeeldig. Zeg het dan als Blind er nog zit.

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2007 1:13 pm

Ik heb van Joey begrepen dat een speler altijd zichzelf opstelt. De hand in eigen boezem zou wellicht beter zijn en ons ook een andere boodschap geven over het karakter van Babel
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 30, 2007 1:18 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Daarbij vind ik achteraf kritiek hebben op een trainer erg laf. Zeker niet voorbeeldig. Zeg het dan als Blind er nog zit.
Dat heeft hij ook gedaan, in een gesprek onder vier ogen met Blind. Zoals dat hoort.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jan 30, 2007 1:22 pm

OK, daar was ik niet van op de hoogte.

Is er iemand die het verhaal van Thaumaturgy kan bevestigen? Hoe dan ook, Ajax moet zich niet laten chanteren.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 30, 2007 1:39 pm

Lucas schreef:Ik heb van Joey begrepen dat een speler altijd zichzelf opstelt. De hand in eigen boezem zou wellicht beter zijn en ons ook een andere boodschap geven over het karakter van Babel
Joey bedoelde daarmee dat wisselspelers hun uiterste best moeten blijven doen, neem ik aan. Babel vond dat Rosenberg meer vrijheid kreeg op het veld dan hij. Dat geloof ik best maar ik snap ook dat Blind voor Rosenberg koos. Blind probeerde te overleven en Rosenberg zorgde voor doelpunten en assists. Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 30, 2007 1:42 pm

Jöhnk schreef:OK, daar was ik niet van op de hoogte.

Is er iemand die het verhaal van Thaumaturgy kan bevestigen? Hoe dan ook, Ajax moet zich niet laten chanteren.
Lees die uitspraken nog eens na en zeg dan of je die zo onredelijk vindt.

Jesse

Bericht door Jesse » di jan 30, 2007 1:46 pm

Thomas schreef:Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.
Nu kan je je afvragen of Babel als linksbuiten wel bij Ajax past.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2007 1:47 pm

Thomas schreef:
Lucas schreef:Ik heb van Joey begrepen dat een speler altijd zichzelf opstelt. De hand in eigen boezem zou wellicht beter zijn en ons ook een andere boodschap geven over het karakter van Babel
Joey bedoelde daarmee dat wisselspelers hun uiterste best moeten blijven doen, neem ik aan. Babel vond dat Rosenberg meer vrijheid kreeg op het veld dan hij. Dat geloof ik best maar ik snap ook dat Blind voor Rosenberg koos. Blind probeerde te overleven en Rosenberg zorgde voor doelpunten en assists. Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.
Babel is ook spits

MHF

Bericht door MHF » di jan 30, 2007 1:52 pm

Jöhnk schreef:OK, daar was ik niet van op de hoogte.

Ook ik kan mij een uitspraak met een dergelijke strekking nog wel herinneren. Begon hij niet over een één of ander artikel m.b.t. discriminatie op basis waarvan alle 'gekleurde' spelers wel eens gratis de deur uit konden lopen als Ajax geen passende maatregelen zou treffen?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 30, 2007 1:54 pm

Jesse schreef:
Thomas schreef:Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.
Nu kan je je afvragen of Babel als linksbuiten wel bij Ajax past.
Inderdaad. Babel brengt echter wel wat meer technische baggage, dribbelkwaliteiten, dreiging aan de bal en groeimogelijkheden met zich mee, in mijn ogen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 30, 2007 1:58 pm

MHF schreef:Ook ik kan mij een uitspraak met een dergelijke strekking nog wel herinneren. Begon hij niet over een één of ander artikel m.b.t. discriminatie op basis waarvan alle 'gekleurde' spelers wel eens gratis de deur uit konden lopen als Ajax geen passende maatregelen zou treffen?
Maar Babel heeft onlangs in de VI gezegd dat Perez het vast niet zo bedoelde.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » di jan 30, 2007 2:15 pm

joey schreef:Lees die uitspraken nog eens na en zeg dan of je die zo onredelijk vindt.
Je hebt gelijk. Is niets mis mee.

joey
Erelid

Bericht door joey » di jan 30, 2007 2:23 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Lees die uitspraken nog eens na en zeg dan of je die zo onredelijk vindt.
Je hebt gelijk. Is niets mis mee.
Als ik die uitspraken lees, krijg ik niet het beeld van een jongen die naast zijn schoenen loopt. Maar misschien heb ik het fout.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di jan 30, 2007 2:24 pm

Maargoed, Babel blijft. Dus gaat hij bijtekenen, neem ik aan.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 30, 2007 2:24 pm

Lucas schreef:Het zegt in ieder geval wel iets over iemand dat ie op zijn 19e aangetast is als ie niet de eerste keus is.
Ajax zei jaren achter elkaar tegen hem dat hij de spits van Ajax zou worden, maar binnen een jaar nadat Babel voor het eerst aan de basis mag ruiken koopt Ajax drie centrumspitsen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 30, 2007 2:27 pm

Jöhnk schreef:Is er iemand die het verhaal van Thaumaturgy kan bevestigen? Hoe dan ook, Ajax moet zich niet laten chanteren.
Die zaakwaarnemer heeft juist gezegd dat hij dat absoluut niet zo gebruiken, maar stipte alleen aan dat het kon. Met andere woorden: hij moest even vertellen hoe fantastisch hij wel niet was.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2007 2:34 pm

Babel heeft zijn wedstrijden gespeeld toch? Bij een club als Ajax heb je altijd concurrenten. Laten zien dat je de beste bent lijkt me. Bovendien, hij was 19, zijn tijd komt nog

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 30, 2007 2:35 pm

Spreekt niet erg veel vertrouwen uit als er drie(!) spelers voor jouw positie gehaald worden.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2007 2:36 pm

De eerste twee waren niet genoeg bevonden. Ajax is geen opleidingsinstituut. Als Babel er nog niet klaar voor is moet ie zorgen dat ie beter wordt

jabu

Bericht door jabu » di jan 30, 2007 2:37 pm

Uit een contractverlenging spreekt toch vertrouwen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 30, 2007 2:37 pm

Waarom zeg je dan jaar na jaar tegen zo'n jongen dat hij de spits van Ajax wordt? Het is niet verboden, hoor, maar het is wel erg vreemd om dan verontwaardigd te zijn als Babel liever eventueel ergens anders gaat ballen.

En met niemand anders!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 30, 2007 2:38 pm

Jabu schreef:Uit een contractverlenging spreekt toch vertrouwen.
Niet als je hem nooit laat spelen op de positie waar hij voor opgeleid is.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2007 2:39 pm

Als hij nog een tijd blijft wordt hij waarschijnlijk wel de spits van Ajax. Of we daar blij mee moeten zijn weet ik niet, maar dat is een andere discussie

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jan 30, 2007 2:42 pm

En nu zijn er beter betalende kapers op de kust waar hij ook kan spelen in een betere competitie.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » di jan 30, 2007 2:43 pm

Prima, dan moet ie gaan

Plaats reactie