Alles goed en wel, maar Babel is wel de nieuwjaarsreceptie 'vergeten' (geloof er niets van). Daarbij vind ik achteraf kritiek hebben op een trainer erg laf. Zeker niet voorbeeldig. Zeg het dan als Blind er nog zit.joey schreef:Doet hij dan moeilijk? Volgens mij heeft die jongen zich steeds voorbeeldig opgesteld. Ook vorig jaar heeft hij nooit publiekelijk kritiek geleverd op de trainer, laat staan dat hij zijn middelvinger opstak, zoals meneer Sneijder.
Babel
Moderator: mods
Joey bedoelde daarmee dat wisselspelers hun uiterste best moeten blijven doen, neem ik aan. Babel vond dat Rosenberg meer vrijheid kreeg op het veld dan hij. Dat geloof ik best maar ik snap ook dat Blind voor Rosenberg koos. Blind probeerde te overleven en Rosenberg zorgde voor doelpunten en assists. Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.Lucas schreef:Ik heb van Joey begrepen dat een speler altijd zichzelf opstelt. De hand in eigen boezem zou wellicht beter zijn en ons ook een andere boodschap geven over het karakter van Babel
Lees die uitspraken nog eens na en zeg dan of je die zo onredelijk vindt.Jöhnk schreef:OK, daar was ik niet van op de hoogte.
Is er iemand die het verhaal van Thaumaturgy kan bevestigen? Hoe dan ook, Ajax moet zich niet laten chanteren.
Het stinkt aan alle kanten!
Nu kan je je afvragen of Babel als linksbuiten wel bij Ajax past.Thomas schreef:Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Babel is ook spitsThomas schreef:Joey bedoelde daarmee dat wisselspelers hun uiterste best moeten blijven doen, neem ik aan. Babel vond dat Rosenberg meer vrijheid kreeg op het veld dan hij. Dat geloof ik best maar ik snap ook dat Blind voor Rosenberg koos. Blind probeerde te overleven en Rosenberg zorgde voor doelpunten en assists. Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.Lucas schreef:Ik heb van Joey begrepen dat een speler altijd zichzelf opstelt. De hand in eigen boezem zou wellicht beter zijn en ons ook een andere boodschap geven over het karakter van Babel
I think I lost my fucking headache
Ook ik kan mij een uitspraak met een dergelijke strekking nog wel herinneren. Begon hij niet over een één of ander artikel m.b.t. discriminatie op basis waarvan alle 'gekleurde' spelers wel eens gratis de deur uit konden lopen als Ajax geen passende maatregelen zou treffen?Jöhnk schreef:OK, daar was ik niet van op de hoogte.
Is er iemand die het verhaal van Thaumaturgy kan bevestigen? Hoe dan ook, Ajax moet zich niet laten chanteren.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Inderdaad. Babel brengt echter wel wat meer technische baggage, dribbelkwaliteiten, dreiging aan de bal en groeimogelijkheden met zich mee, in mijn ogen.Jesse schreef:Nu kan je je afvragen of Babel als linksbuiten wel bij Ajax past.Thomas schreef:Dat hij niet bepaald bij Ajax paste en het spel er met een spits op linksbuiten niet beter op werd deed er even niet toe.
Maar Babel heeft onlangs in de VI gezegd dat Perez het vast niet zo bedoelde.MHF schreef:Ook ik kan mij een uitspraak met een dergelijke strekking nog wel herinneren. Begon hij niet over een één of ander artikel m.b.t. discriminatie op basis waarvan alle 'gekleurde' spelers wel eens gratis de deur uit konden lopen als Ajax geen passende maatregelen zou treffen?
Je hebt gelijk. Is niets mis mee.joey schreef:Lees die uitspraken nog eens na en zeg dan of je die zo onredelijk vindt.
Als ik die uitspraken lees, krijg ik niet het beeld van een jongen die naast zijn schoenen loopt. Maar misschien heb ik het fout.Jöhnk schreef:Je hebt gelijk. Is niets mis mee.joey schreef:Lees die uitspraken nog eens na en zeg dan of je die zo onredelijk vindt.
Ajax zei jaren achter elkaar tegen hem dat hij de spits van Ajax zou worden, maar binnen een jaar nadat Babel voor het eerst aan de basis mag ruiken koopt Ajax drie centrumspitsen.Lucas schreef:Het zegt in ieder geval wel iets over iemand dat ie op zijn 19e aangetast is als ie niet de eerste keus is.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Die zaakwaarnemer heeft juist gezegd dat hij dat absoluut niet zo gebruiken, maar stipte alleen aan dat het kon. Met andere woorden: hij moest even vertellen hoe fantastisch hij wel niet was.Jöhnk schreef:Is er iemand die het verhaal van Thaumaturgy kan bevestigen? Hoe dan ook, Ajax moet zich niet laten chanteren.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!