Rosenberg
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
Hoezo complimenten? Werder wil die jongen blijkbaar hebben en AJAX is akkoord, ik zie hier geen grote daden van van Geel in eerlijk gezegd. Nee ze hadden hem van de zomer moeten verkopen, ik denk dat je er toen wel wat meer voor had gekregen hij had immers best een aardig seizoen gedraaid en nu zijn we een half jaar op de bank verpieteren verder.Giacomo Puccini schreef:Complimenten aan Van Geel! Lijkt me niet eenvoudig zo'n speler aan de Duitse koploper te slijten.
-
-
Ach ja, ik ben geen expert. Maar ze zitten achter spelers aan zoals Niemeyer en Suarez, nou ja.. zijn dat de toekomstige supertalenten?Peter schreef:Stond net een mooi stuk in de VI over het feit dat dat nou net zo top was daar. :DGangstaRiB schreef:Mooi zo. Ik weet niet wie het aankoopbeleid bij Werder doet, maar veel kijk heeft ie er niet op.
Diego, Mertesacker, Naldo, Fritz, Frings, Klose, allemaal prutsers.GangstaRiB schreef:Mooi zo. Ik weet niet wie het aankoopbeleid bij Werder doet, maar veel kijk heeft ie er niet op.
De man die ze haalde heet Klaus Allofs en Ajax mocht willen dat het zo'n manager had.
Je hebt het nu over dezelfde man die Roger en Ogararu goed genoeg achtte voor Ajax en lyrisch is over de Spaanse versie van Ep Oogklep. Dus aan de mening en inzichten van HtC zullen we maar niet al teveel waarde hechten.Er is wel eens openlijk door HTC gezegd dat Rosenberg gewoonweg kwaliteit tekort komt.
-
Werder werkt geloof ik wel met een ander (lees: hoger) budget dan Ajax. Maar jij vind dus dat Werder een goede deal heeft met Rosenberg?wimpey schreef:Diego, Mertesacker, Naldo, Fritz, Frings, Klose, allemaal prutsers.GangstaRiB schreef:Mooi zo. Ik weet niet wie het aankoopbeleid bij Werder doet, maar veel kijk heeft ie er niet op.
De man die ze haalde heet Klaus Allofs en Ajax mocht willen dat het zo'n manager had.
Je hebt het nu over dezelfde man die Roger en Ogararu goed genoeg achtte voor Ajax en lyrisch is over de Spaanse versie van Ep Oogklep. Dus aan de mening en inzichten van HtC zullen we maar niet al teveel waarde hechten.Er is wel eens openlijk door HTC gezegd dat Rosenberg gewoonweg kwaliteit tekort komt.
Diego kostte 6 miljoen, dat soort bedragen geeft Ajax regelmatig aan losers uit. Bremen koopt voor dat soort bedragen toppers en verkoopt ze voor nog veel meer geld. Zp krijg je vanzelf meer middelen en een hoger budget. Kwestie van goed beleid, iets dat bij Bremen wél en bij Ajax niet het geval is.GangstaRiB schreef: Werder werkt geloof ik wel met een ander (lees: hoger) budget dan Ajax.
Ajax heeft een lekkere deal. 5 miljoen uit, 3 of 4 miljoen in. :sad:Maar jij vind dus dat Werder een goede deal heeft met Rosenberg?
Ik denk dat Rosenberg bij Bremen beter uit de verf komt dan bij Ajax. Betere medespelers en de Bundesliga lijkt me wel een competitie voor hem. Die jongen heeft goede loopacties en bij Bremen geniet ie als aanvaller vrijheden die het Ajax-systeem hem niet bood.
Ik ben weliswaar geen boekhouder, Peter. Maar kan het in de wereld van de NV's niet zo zijn dat Ajax na gedane afschrijving toch winst maakt op Rosenberg ondanks dat de verkoopprijs lager is dan de aankoopprijs?Peter schreef:In ieder geval een betere deal dan Ajax. Wij betaalden destijds veel meer voor dezelfde speler, zoals het er nu uitziet. :DGangstaRiB schreef: Werder werkt geloof ik wel met een ander (lees: hoger) budget dan Ajax. Maar jij vind dus dat Werder een goede deal heeft met Rosenberg?
PS: ik besef dat deze post een vrij hoog 'welterusten Dubbel' gehalte heeft. ;)
Laatst gewijzigd door Dubbel op do jan 25, 2007 7:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Daar heb je dus niets aan. Hij speelt met Frings bij Bremen, terwijl Ajax het op het middenveld met Gabri en Heitinga moet doen.GangstaRiB schreef:Diego was trouwens wel opgemerkt door Ajax, eerder dan het door jou geroemde Werder, Wimpey.
Maar begrijp ik nou goed dat jij vindt dat Ajax de zaken eigenlijk beter voor elkaar heeft dan Werder Bremen? Dat lijkt mij toch een duidelijk geval van: :nooo:
-
Nee zeker niet. Ik ben alleen maar blij dat Rosenberg voor een fatsoenlijk bedrag verkocht is. Ik schatte Bremen alleen hoger in qua transfers. Rosenberg is overal te koop aangeboden en alleen Werder trapt erin. We maken verlies op Rosenberg, maar minder als ik gedacht had.wimpey schreef:Daar heb je dus niets aan. Hij speelt met Frings bij Bremen, terwijl Ajax het op het middenveld met Gabri en Heitinga moet doen.GangstaRiB schreef:Diego was trouwens wel opgemerkt door Ajax, eerder dan het door jou geroemde Werder, Wimpey.
Maar begrijp ik nou goed dat jij vindt dat Ajax de zaken eigenlijk beter voor elkaar heeft dan Werder Bremen? Dat lijkt mij toch een duidelijk geval van: :nooo:
Zou kunnen. Ajax was een wel heel ongelukkige keus van hem. En omgekeerd. Ben heel benieuwd hoe hij het daar gaat doen.wimpey schreef:Ik denk dat Rosenberg bij Bremen beter uit de verf komt dan bij Ajax. Betere medespelers en de Bundesliga lijkt me wel een competitie voor hem. Die jongen heeft goede loopacties en bij Bremen geniet ie als aanvaller vrijheden die het Ajax-systeem hem niet bood.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Aan de andere kant: op hun fans chatsite is het inmiddels doorgedrongen..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley