Rosenberg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do jan 25, 2007 7:07 pm

3,5 Miljoen, wie zou daar niet voor hebben getekend? Voor Bremen peanuts, maar voor Rosenberg (tribunezitter) een prima bedrag!
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jan 25, 2007 7:10 pm

Giacomo Puccini schreef:Complimenten aan Van Geel! Lijkt me niet eenvoudig zo'n speler aan de Duitse koploper te slijten.
Hoezo complimenten? Werder wil die jongen blijkbaar hebben en AJAX is akkoord, ik zie hier geen grote daden van van Geel in eerlijk gezegd. Nee ze hadden hem van de zomer moeten verkopen, ik denk dat je er toen wel wat meer voor had gekregen hij had immers best een aardig seizoen gedraaid en nu zijn we een half jaar op de bank verpieteren verder.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » do jan 25, 2007 7:14 pm

hij gaat daar 1,6 mln per jaar verdienen, ik weet niet hoeveel hij bij ajax opstreek, maar van dat bedrag zijn we ook af in ieder geval!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do jan 25, 2007 7:14 pm

Wimpey heeft al 2 bedragen genoemd, maar ik heb zelf helaas nog niets kunnen vinden. Moet zeggen dat ik alle Duitse TT en kranten/sportbladen af ben gegaan, maar zelfs nog geen bericht.

Ik wil daarom nog even afwachten met het transferbedrag.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jan 25, 2007 7:14 pm

Mooi zo. Ik weet niet wie het aankoopbeleid bij Werder doet, maar veel kijk heeft ie er niet op. Er is wel eens openlijk door HTC gezegd dat Rosenberg gewoonweg kwaliteit tekort komt. Maar goed, niet te veel bij nadenken, hij is voor een mooi bedrag verkocht.

peter

Bericht door peter » do jan 25, 2007 7:15 pm

GangstaRiB schreef:Mooi zo. Ik weet niet wie het aankoopbeleid bij Werder doet, maar veel kijk heeft ie er niet op.
Stond net een mooi stuk in de VI over het feit dat dat nou net zo top was daar. :D

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jan 25, 2007 7:20 pm

Peter schreef:
GangstaRiB schreef:Mooi zo. Ik weet niet wie het aankoopbeleid bij Werder doet, maar veel kijk heeft ie er niet op.
Stond net een mooi stuk in de VI over het feit dat dat nou net zo top was daar. :D
Ach ja, ik ben geen expert. Maar ze zitten achter spelers aan zoals Niemeyer en Suarez, nou ja.. zijn dat de toekomstige supertalenten?

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 25, 2007 7:24 pm

Diego, Mertesacker, Naldo, Fritz, Frings, Klose, allemaal prutsers. :rofl:

De man die ze haalde heet Klaus Allofs en Ajax mocht willen dat het zo'n manager had.
Er is wel eens openlijk door HTC gezegd dat Rosenberg gewoonweg kwaliteit tekort komt.
Je hebt het nu over dezelfde man die Roger en Ogararu goed genoeg achtte voor Ajax en lyrisch is over de Spaanse versie van Ep Oogklep. Dus aan de mening en inzichten van HtC zullen we maar niet al teveel waarde hechten.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jan 25, 2007 7:26 pm

wimpey schreef:
Diego, Mertesacker, Naldo, Fritz, Frings, Klose, allemaal prutsers. :rofl:

De man die ze haalde heet Klaus Allofs en Ajax mocht willen dat het zo'n manager had.
Er is wel eens openlijk door HTC gezegd dat Rosenberg gewoonweg kwaliteit tekort komt.
Je hebt het nu over dezelfde man die Roger en Ogararu goed genoeg achtte voor Ajax en lyrisch is over de Spaanse versie van Ep Oogklep. Dus aan de mening en inzichten van HtC zullen we maar niet al teveel waarde hechten.
Werder werkt geloof ik wel met een ander (lees: hoger) budget dan Ajax. Maar jij vind dus dat Werder een goede deal heeft met Rosenberg?

999

Bericht door 999 » do jan 25, 2007 7:26 pm

:bis: :bis: :bis: :cheer: :cheer: :cheer: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » do jan 25, 2007 7:28 pm

GangstaRiB schreef: Werder werkt geloof ik wel met een ander (lees: hoger) budget dan Ajax. Maar jij vind dus dat Werder een goede deal heeft met Rosenberg?
In ieder geval een betere deal dan Ajax. Wij betaalden destijds veel meer voor dezelfde speler, zoals het er nu uitziet. :D

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 25, 2007 7:35 pm

GangstaRiB schreef: Werder werkt geloof ik wel met een ander (lees: hoger) budget dan Ajax.
Diego kostte 6 miljoen, dat soort bedragen geeft Ajax regelmatig aan losers uit. Bremen koopt voor dat soort bedragen toppers en verkoopt ze voor nog veel meer geld. Zp krijg je vanzelf meer middelen en een hoger budget. Kwestie van goed beleid, iets dat bij Bremen wél en bij Ajax niet het geval is.
Maar jij vind dus dat Werder een goede deal heeft met Rosenberg?
Ajax heeft een lekkere deal. 5 miljoen uit, 3 of 4 miljoen in. :sad:

Ik denk dat Rosenberg bij Bremen beter uit de verf komt dan bij Ajax. Betere medespelers en de Bundesliga lijkt me wel een competitie voor hem. Die jongen heeft goede loopacties en bij Bremen geniet ie als aanvaller vrijheden die het Ajax-systeem hem niet bood.

Nihad

Bericht door Nihad » do jan 25, 2007 7:38 pm

Rosenberg is een prutser.

Hartstikke mooi dat hij weg is.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » do jan 25, 2007 7:43 pm

Peter schreef:
GangstaRiB schreef: Werder werkt geloof ik wel met een ander (lees: hoger) budget dan Ajax. Maar jij vind dus dat Werder een goede deal heeft met Rosenberg?
In ieder geval een betere deal dan Ajax. Wij betaalden destijds veel meer voor dezelfde speler, zoals het er nu uitziet. :D
Ik ben weliswaar geen boekhouder, Peter. Maar kan het in de wereld van de NV's niet zo zijn dat Ajax na gedane afschrijving toch winst maakt op Rosenberg ondanks dat de verkoopprijs lager is dan de aankoopprijs?

PS: ik besef dat deze post een vrij hoog 'welterusten Dubbel' gehalte heeft. ;)
Laatst gewijzigd door Dubbel op do jan 25, 2007 7:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jan 25, 2007 7:43 pm

Diego was trouwens wel opgemerkt door Ajax, eerder dan het door jou geroemde Werder, Wimpey. Alleen ene Co Adriaanse zag het niet in hem zitten geloof ik.

wimpey

Bericht door wimpey » do jan 25, 2007 7:47 pm

GangstaRiB schreef:Diego was trouwens wel opgemerkt door Ajax, eerder dan het door jou geroemde Werder, Wimpey.
Daar heb je dus niets aan. Hij speelt met Frings bij Bremen, terwijl Ajax het op het middenveld met Gabri en Heitinga moet doen.

Maar begrijp ik nou goed dat jij vindt dat Ajax de zaken eigenlijk beter voor elkaar heeft dan Werder Bremen? Dat lijkt mij toch een duidelijk geval van: :nooo:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jan 25, 2007 7:48 pm

Leuk voor Rosenberg, ik wens hem alle succes. :xyxthumbs:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jan 25, 2007 8:00 pm

wimpey schreef:
GangstaRiB schreef:Diego was trouwens wel opgemerkt door Ajax, eerder dan het door jou geroemde Werder, Wimpey.
Daar heb je dus niets aan. Hij speelt met Frings bij Bremen, terwijl Ajax het op het middenveld met Gabri en Heitinga moet doen.

Maar begrijp ik nou goed dat jij vindt dat Ajax de zaken eigenlijk beter voor elkaar heeft dan Werder Bremen? Dat lijkt mij toch een duidelijk geval van: :nooo:
Nee zeker niet. Ik ben alleen maar blij dat Rosenberg voor een fatsoenlijk bedrag verkocht is. Ik schatte Bremen alleen hoger in qua transfers. Rosenberg is overal te koop aangeboden en alleen Werder trapt erin. We maken verlies op Rosenberg, maar minder als ik gedacht had.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 25, 2007 8:22 pm

wimpey schreef:Ik denk dat Rosenberg bij Bremen beter uit de verf komt dan bij Ajax. Betere medespelers en de Bundesliga lijkt me wel een competitie voor hem. Die jongen heeft goede loopacties en bij Bremen geniet ie als aanvaller vrijheden die het Ajax-systeem hem niet bood.
Zou kunnen. Ajax was een wel heel ongelukkige keus van hem. En omgekeerd. Ben heel benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Het stinkt aan alle kanten!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jan 25, 2007 8:23 pm

:cheer: Maar wat levert ie nou op? Ik zie alleen maar speculaties!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 25, 2007 8:35 pm

Geen idee. Werder brengt het nieuws nog niet eens op de officiële site.

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jan 25, 2007 9:04 pm

Aan de andere kant: op hun fans chatsite is het inmiddels doorgedrongen..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » do jan 25, 2007 9:25 pm

Ze noemen hem daar Rosi.... :D :aai:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » do jan 25, 2007 9:33 pm

Mackan is beter. :yes:

joey
Erelid