AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Harm

Bericht door Harm » zo jan 21, 2007 3:10 pm

Voetske schreef:
DelToro schreef:
Voetske schreef: zeer slecht .. slecht ........ matig ... goed ... zeer goed

Dus wat is je probleem nu weer ...

Frappant dat mensen de V.I. er bij moeten halen om een waarde oordeel over een wedstrijd te geven ..
Achja ik loop altijd te zeuren op jou :nooo:

Dat matig had ik niet gelezen omdat ik toen nog bezig was met de reactie op dit stuk van jou:

"Verder werdt het er niet beter op en lijkt het met elke wedstrijd meer een onsamenhangender zooitje te worden ... maar ach dan geven we nu het publiek daarvan de schuld .."

Klinkt niet al te positief of wel Voetske?

Het zal me verder geen moer interesseren wat jij ervan vindt, ik snap het alleen niet. Ik snap niet waarom jij over het algemeen alleen maar de negatieve kanten ziet. Is natuurlijk al lang bekend dat je nu niet de grootste positieveling bent die er hier ronddwaalt, maar toch.

De negativiteit viert hoogtijdagen hier op het forum, als jullie dat leuk vinden doen jullie dat uiteraard maar gewoon. Ik zie zelf alleen liever de ietwat positievere dingen, vind ik leuker.

(wat uiteraard niet wil zeggen dat ik geen oog heb voor de zwakke kanten, maar om daar nu alle aandacht op te vestigen vind ik niet leuk, veel plezier ermee)

Ja jongen ik kan er ook niks aan doen dat AJAX nog steeds niet al te best is, wat moet ik dan doen.Me aanklampen aan een paar " leuke " momenten.Me optrekken aan het gewauwel van HtC.Me blij maken met Leonardo als aankoop.

Ik zie niet wat al die positievelingen zien.Nog maar een voorbeeldje De Mul, mom, tja, tegen 2 van zo'n koekenbakkende verdedigers zoals die vandaag bij Fc Utrecht rondliepen zou het een schande zijn geweest als de Mul niet eens een keertje redelijk goed speelde ( al kwamen nu ook weer tig voorzetten en corner niet eens richting een medespeler ).Nu maar hopen dat ie dat eens een keertje een wedstrijdje of 5-6 volhoud ...

Matig .. onsamenhangend zooitje ..

Maar wat is jou mening over deze wedstrijd ?.
Je kunt bijvoorbeeld voor PSV worden ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 3:11 pm

Lucas schreef:Het balbezit was iig 51-49%. En Utrecht tikte niet de bal op de eigen helft rond.
Dan heb ik blijkbaar een vertekend beeld gekregen doordat Utrecht er niets mee deed. Maar de goals ontstonden in ieder geval niet uit counters en zo heeft Ajax nog wel meer kansen gecreëerd.

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 3:12 pm

Harm schreef:
Voetske schreef:
DelToro schreef: Maar wat is jou mening over deze wedstrijd ?.
Je kunt bijvoorbeeld voor PSV worden ;)
Oja, dat komt zodadelijk ook wel weer langs. ;)
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 3:16 pm

DelToro schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk waar die steun voor Blind vandaan komt. Ik heb nog zelden zo'n slecht seizoen meegemaakt als dat seizoen. Maar blijkbaar vergoeden een paar wedstrijden op het einde alle blunders, fouten en tekortkomingen van Blind in datzelfde seizoen..
Ach, Als het beestje een andere naam heeft mag je zoveel hakken als je wilt zullen we maar zeggen ...
Blij met de punten ...

DelToro

Bericht door DelToro » zo jan 21, 2007 3:19 pm

Voetske schreef: Ja jongen ik kan er ook niks aan doen dat AJAX nog steeds niet al te best is, wat moet ik dan doen.Me aanklampen aan een paar " leuke " momenten.Me optrekken aan het gewauwel van HtC.Me blij maken met Leonardo als aankoop.

Ik zie niet wat al die positievelingen zien.Nog maar een voorbeeldje De Mul, mom, tja, tegen 2 van zo'n koekenbakkende verdedigers zoals die vandaag bij Fc Utrecht rondliepen zou het een schande zijn geweest als de Mul niet eens een keertje redelijk goed speelde ( al kwamen nu ook weer tig voorzetten en corner niet eens richting een medespeler ).Nu maar hopen dat ie dat eens een keertje een wedstrijdje of 5-6 volhoud ...

En dan niet inzien dat je het wel erg zwart ziet allemaal...

Best jongeman, ik vind het zoals gezegd echt geen enkel probleem dat je aandacht hebt voor de negatieve kanten, maar doe de positieve kanten dan niet eens af als de zwakte van de tegenstander.
Voetske schreef:
DelToro schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk waar die steun voor Blind vandaan komt. Ik heb nog zelden zo'n slecht seizoen meegemaakt als dat seizoen. Maar blijkbaar vergoeden een paar wedstrijden op het einde alle blunders, fouten en tekortkomingen van Blind in datzelfde seizoen..
Ach, Als het beestje een andere naam heeft mag je zoveel hakken als je wilt zullen we maar zeggen ...
Haha meneer gaat even spitten in mijn oude posts, prima. Ik ben inderdaad niet positief over de trainer Blind, maar wat je hiermee wil zeggen is mij alleen niet duidelijk. Ik zeg toch ook nergens dat je niet negatief mag zijn? M.a.w. wat wil je hier nu in vredesnaam mee zeggen?

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 21, 2007 3:23 pm

Het komt erop neer dat het 'beneden' veel gezelliger is, DelToro! :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 3:24 pm

DelToro schreef:
Voetske schreef: Ja jongen ik kan er ook niks aan doen dat AJAX nog steeds niet al te best is, wat moet ik dan doen.Me aanklampen aan een paar " leuke " momenten.Me optrekken aan het gewauwel van HtC.Me blij maken met Leonardo als aankoop.

Ik zie niet wat al die positievelingen zien.Nog maar een voorbeeldje De Mul, mom, tja, tegen 2 van zo'n koekenbakkende verdedigers zoals die vandaag bij Fc Utrecht rondliepen zou het een schande zijn geweest als de Mul niet eens een keertje redelijk goed speelde ( al kwamen nu ook weer tig voorzetten en corner niet eens richting een medespeler ). Nu maar hopen dat ie dat eens een keertje een wedstrijdje of 5-6 volhoud ...

En dan niet inzien dat je het wel erg zwart ziet allemaal...

Best jongeman, ik vind het zoals gezegd echt geen enkel probleem dat je aandacht hebt voor de negatieve kanten, maar doe de positieve kanten dan niet eens af als de zwakte van de tegenstander.
Voetske schreef:
Haha meneer gaat even spitten in mijn oude posts, prima. Ik ben inderdaad niet positief over de trainer Blind, maar wat je hiermee wil zeggen is mij alleen niet duidelijk. Ik zeg toch ook nergens dat je niet negatief mag zijn? M.a.w. wat wil je hier nu in vredesnaam mee zeggen?
Precies zoals er staat.

Maar wat is JOU mening over deze wedstrijd ?.

Ik respecteer n.l. wel een andere mening.
Blij met de punten ...

DelToro

Bericht door DelToro » zo jan 21, 2007 3:33 pm

Voetske schreef: Precies zoals er staat.
Zit een wezenlijk verschil in, heb ik je uitgelegd, kennelijk zie je het niet.
Heb ik niet, heb de wedstrijd namelijk niet gezien.
Ik respecteer n.l. wel een andere mening
Uitstekend :xyxthumbs:
Ik respecteer de mening van jou ook. Enige wat ik niet snap, is dat je de positieve kanten van Ajax afdoet als de zwakte van de tegenstander. Verschil van mening dus en sinds wanneer is het disrespectvol om daar een opmerking over te maken? Dan wordt het wel een levendige boel hier in ieder geval.

Daniel

Bericht door Daniel » zo jan 21, 2007 3:37 pm

Nouja, ik kan over de eerste helft wel een mening geven heb het wel gezien (daarna hield internet het voor gezien).. Mwah, 2-0 niet meer dan redelijk. Mooie goals dat wel maar toch te vaak bij aannames en passes het gevoel dat het niet helemaal lukte.. Grappig dat Leonardo bij zijn eerste bal contact op de grond viel. :P Maarja, we zijn er nog niet, lang niet. Al ben ik wel heel blij met de overwinning. En nog mooier dat Feyenoord met 1-4 onderuit is gegaan. :eusa_dance:

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 3:43 pm

DelToro schreef:
Voetske schreef: Precies zoals er staat.
Zit een wezenlijk verschil in, heb ik je uitgelegd, kennelijk zie je het niet.
Heb ik niet, heb de wedstrijd namelijk niet gezien.
Ik respecteer n.l. wel een andere mening
Uitstekend :xyxthumbs:
Ik respecteer de mening van jou ook. Enige wat ik niet snap, is dat je de positieve kanten van Ajax afdoet als de zwakte van de tegenstander. Verschil van mening dus en sinds wanneer is het disrespectvol om daar een opmerking over te maken? Dan wordt het wel een levendige boel hier in ieder geval.
Omdat ik denk dat de Mul geen al te beste tegenstander had moet ik ( in dit geval van de Mul ) zijn positieve kanten zien.?.Komop zeg, in je beoordeling over een wedstrijd, speler neem je toch ook de kwaliteiten van je tegenstander mee.Tenminste ik wel.

Wat vond jij van Babel, o nee, je heb de wedstrijd niet gezien, laat maar ..
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo jan 21, 2007 3:43 pm

Wat vond jij van Babel, Voetske?

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 3:47 pm

Jöhnk schreef:Wat vond jij van Babel, Voetske?
Dat EISEN niet veel heeft uitgehaald ;) , Babel had een goed moment het door tikken van de Bal op Sneijder ( niet dat het zoiets bijzonders was, maar goed ) .. Cornelissen had er goed de kijk op ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo jan 21, 2007 3:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

DelToro

Bericht door DelToro » zo jan 21, 2007 3:48 pm

Voetske schreef: Omdat ik denk dat de Mul geen al te beste tegenstander had moet ik ( in dit geval van de Mul ) zijn positieve kanten zien.?.Komop zeg, in je beoordeling over een wedstrijd, speler neem je toch ook de kwaliteiten van je tegenstander mee.Tenminste ik wel.

Flauwe reactie. Goed, discussie loopt toch op niets uit dus laat inderdaad maar.

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 3:49 pm

DelToro schreef:
Voetske schreef: Omdat ik denk dat de Mul geen al te beste tegenstander had moet ik ( in dit geval van de Mul ) zijn positieve kanten zien.?.Komop zeg, in je beoordeling over een wedstrijd, speler neem je toch ook de kwaliteiten van je tegenstander mee.Tenminste ik wel.

Flauwe reactie. Goed, discussie loopt toch op niets uit dus laat inderdaad maar.
:aai:
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 21, 2007 3:59 pm

Vond het een aardige wedstrijd met mooie doelpunten en leuke momenten. Utrecht begon sterk en had meteen kunnen scoren, maar daarna nam Ajax het initiatief. De ruimtes werden klein gemaakt, er werd goed gestoord. Ik vond Ajax veel frisser ogen dan voor de winterstop. Inde tweede helft zakte het in, maar tegen het einde zette Ajax nog even aan. Leonardo viel redelijk in.

Je mag Ajax (en met name Huntelaar) wel verwijten dat er niet meer is gescoord. Vier, vijf doelpunten hadden er zeker moeten vallen.
Babel en Emanuelson (verdedigend) waren zwak en werden terecht vervangen. Vermaelen was matig. De beste speler was De Mul. Ook Sneijder blonk uit. Mooi trouwens, die 'oehs'en 'ahs' bij het doelpunt van Wesley. Het werd wel vijf keer op de schermen herhaald en elke keer reageerde het publiek. Die bal zat er zó knalhard in. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 21, 2007 4:04 pm

Ik lees in de Engelse zone dat Ko zich ergerde aan irritante trekjes van Leo als hij bijvoorbeeld de bal niet kreeg. Is dit meerdere mensen opgevallen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 21, 2007 4:05 pm

Ik zag alleen dat hij hevig baalde dat Huntelaar de bal net niet bij hem kreeg toen hij alleen voor de keeper stond. Verder verdedigde hij niet eens positioneel mee.

Aanvallend had hij wel een paar leuke acties, dus het viel me al met al niet tegen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 4:06 pm

Jesse schreef:Ik lees in de Engelse zone dat Ko zich ergerde aan irritante trekjes van Leo als hij bijvoorbeeld de bal niet kreeg. Is dit meerdere mensen opgevallen?
Hij reageerde 1 of 2 keer verongelijkt toen hij de bal niet kreeg, inderdaad.

@ Joey: Wat deed Emanuelson dan fout in verdedigend opzicht? Ik vond hem vandaag vooral minder in balbezit.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 21, 2007 4:06 pm

O ja. Hij was weer een paar keer onbegrepen. Staat tegenover dat hij zich geweldig uitsloofde. Hij was zelfs druk aan het meeverdedigen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jan 21, 2007 4:07 pm

Arthur schreef:Verder verdedigde hij niet eens positioneel mee.
Huh? Ik heb hem z'n stinkende best zien doen hoor.

Jammer dat Huntelaar niet scherp was. Hij had gelijk de critici van hem en het meevoetballen de mond kunnen snoeren.

Jesse

Bericht door Jesse » zo jan 21, 2007 4:08 pm

joey schreef:Staat tegenover dat hij zich geweldig uitsloofde. Hij was zelfs druk aan het meeverdedigen.
:stern:

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 21, 2007 4:10 pm

Thomas schreef:
Huh? Ik heb hem z'n stinkende best zien doen hoor.
Heb jij hem met zijn man mee zien lopen dan of druk zien zetten op iemand met de bal? Hij deed helemaal niks als Utrecht de bal had.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jan 21, 2007 4:10 pm

Utrecht (Caluwé) kwam een aantal keren gevaarlijk door bij ons op links. Dan was Urby nergens te zien.

Leonardo wilde élke bal hebben. :yes:

Arthur

Bericht door Arthur » zo jan 21, 2007 4:11 pm

joey schreef:Utrecht (Caluwé) kwam een aantal keren gevaarlijk door bij ons op links. Dan was Urby nergens te zien.

Leonardo wilde élke bal hebben. :yes:
Dat klopt, maar dat was dus als Ajax de bal had.

999

Bericht door 999 » zo jan 21, 2007 4:12 pm

joey schreef:O ja. Hij was weer een paar keer onbegrepen. Staat tegenover dat hij zich geweldig uitsloofde. Hij was zelfs druk aan het meeverdedigen.
Volgens mij 1 keer, en dat was geen succes ;)
Blij met de punten ...

Plaats reactie