Je kunt bijvoorbeeld voor PSV worden ;)Voetske schreef:DelToro schreef:Achja ik loop altijd te zeuren op jou :nooo:Voetske schreef: zeer slecht .. slecht ........ matig ... goed ... zeer goed
Dus wat is je probleem nu weer ...
Frappant dat mensen de V.I. er bij moeten halen om een waarde oordeel over een wedstrijd te geven ..
Dat matig had ik niet gelezen omdat ik toen nog bezig was met de reactie op dit stuk van jou:
"Verder werdt het er niet beter op en lijkt het met elke wedstrijd meer een onsamenhangender zooitje te worden ... maar ach dan geven we nu het publiek daarvan de schuld .."
Klinkt niet al te positief of wel Voetske?
Het zal me verder geen moer interesseren wat jij ervan vindt, ik snap het alleen niet. Ik snap niet waarom jij over het algemeen alleen maar de negatieve kanten ziet. Is natuurlijk al lang bekend dat je nu niet de grootste positieveling bent die er hier ronddwaalt, maar toch.
De negativiteit viert hoogtijdagen hier op het forum, als jullie dat leuk vinden doen jullie dat uiteraard maar gewoon. Ik zie zelf alleen liever de ietwat positievere dingen, vind ik leuker.
(wat uiteraard niet wil zeggen dat ik geen oog heb voor de zwakke kanten, maar om daar nu alle aandacht op te vestigen vind ik niet leuk, veel plezier ermee)
Ja jongen ik kan er ook niks aan doen dat AJAX nog steeds niet al te best is, wat moet ik dan doen.Me aanklampen aan een paar " leuke " momenten.Me optrekken aan het gewauwel van HtC.Me blij maken met Leonardo als aankoop.
Ik zie niet wat al die positievelingen zien.Nog maar een voorbeeldje De Mul, mom, tja, tegen 2 van zo'n koekenbakkende verdedigers zoals die vandaag bij Fc Utrecht rondliepen zou het een schande zijn geweest als de Mul niet eens een keertje redelijk goed speelde ( al kwamen nu ook weer tig voorzetten en corner niet eens richting een medespeler ).Nu maar hopen dat ie dat eens een keertje een wedstrijdje of 5-6 volhoud ...
Matig .. onsamenhangend zooitje ..
Maar wat is jou mening over deze wedstrijd ?.
AJAX - FC Utrecht (21 januari 2007)
Ach, Als het beestje een andere naam heeft mag je zoveel hakken als je wilt zullen we maar zeggen ...DelToro schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk waar die steun voor Blind vandaan komt. Ik heb nog zelden zo'n slecht seizoen meegemaakt als dat seizoen. Maar blijkbaar vergoeden een paar wedstrijden op het einde alle blunders, fouten en tekortkomingen van Blind in datzelfde seizoen..
Blij met de punten ...
En dan niet inzien dat je het wel erg zwart ziet allemaal...Voetske schreef: Ja jongen ik kan er ook niks aan doen dat AJAX nog steeds niet al te best is, wat moet ik dan doen.Me aanklampen aan een paar " leuke " momenten.Me optrekken aan het gewauwel van HtC.Me blij maken met Leonardo als aankoop.
Ik zie niet wat al die positievelingen zien.Nog maar een voorbeeldje De Mul, mom, tja, tegen 2 van zo'n koekenbakkende verdedigers zoals die vandaag bij Fc Utrecht rondliepen zou het een schande zijn geweest als de Mul niet eens een keertje redelijk goed speelde ( al kwamen nu ook weer tig voorzetten en corner niet eens richting een medespeler ).Nu maar hopen dat ie dat eens een keertje een wedstrijdje of 5-6 volhoud ...
Best jongeman, ik vind het zoals gezegd echt geen enkel probleem dat je aandacht hebt voor de negatieve kanten, maar doe de positieve kanten dan niet eens af als de zwakte van de tegenstander.
Haha meneer gaat even spitten in mijn oude posts, prima. Ik ben inderdaad niet positief over de trainer Blind, maar wat je hiermee wil zeggen is mij alleen niet duidelijk. Ik zeg toch ook nergens dat je niet negatief mag zijn? M.a.w. wat wil je hier nu in vredesnaam mee zeggen?Voetske schreef:Ach, Als het beestje een andere naam heeft mag je zoveel hakken als je wilt zullen we maar zeggen ...DelToro schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk waar die steun voor Blind vandaan komt. Ik heb nog zelden zo'n slecht seizoen meegemaakt als dat seizoen. Maar blijkbaar vergoeden een paar wedstrijden op het einde alle blunders, fouten en tekortkomingen van Blind in datzelfde seizoen..
Precies zoals er staat.DelToro schreef:En dan niet inzien dat je het wel erg zwart ziet allemaal...Voetske schreef: Ja jongen ik kan er ook niks aan doen dat AJAX nog steeds niet al te best is, wat moet ik dan doen.Me aanklampen aan een paar " leuke " momenten.Me optrekken aan het gewauwel van HtC.Me blij maken met Leonardo als aankoop.
Ik zie niet wat al die positievelingen zien.Nog maar een voorbeeldje De Mul, mom, tja, tegen 2 van zo'n koekenbakkende verdedigers zoals die vandaag bij Fc Utrecht rondliepen zou het een schande zijn geweest als de Mul niet eens een keertje redelijk goed speelde ( al kwamen nu ook weer tig voorzetten en corner niet eens richting een medespeler ). Nu maar hopen dat ie dat eens een keertje een wedstrijdje of 5-6 volhoud ...
Best jongeman, ik vind het zoals gezegd echt geen enkel probleem dat je aandacht hebt voor de negatieve kanten, maar doe de positieve kanten dan niet eens af als de zwakte van de tegenstander.
Haha meneer gaat even spitten in mijn oude posts, prima. Ik ben inderdaad niet positief over de trainer Blind, maar wat je hiermee wil zeggen is mij alleen niet duidelijk. Ik zeg toch ook nergens dat je niet negatief mag zijn? M.a.w. wat wil je hier nu in vredesnaam mee zeggen?Voetske schreef:Ach, Als het beestje een andere naam heeft mag je zoveel hakken als je wilt zullen we maar zeggen ...DelToro schreef:Ik vind het ook onbegrijpelijk waar die steun voor Blind vandaan komt. Ik heb nog zelden zo'n slecht seizoen meegemaakt als dat seizoen. Maar blijkbaar vergoeden een paar wedstrijden op het einde alle blunders, fouten en tekortkomingen van Blind in datzelfde seizoen..
Maar wat is JOU mening over deze wedstrijd ?.
Ik respecteer n.l. wel een andere mening.
Blij met de punten ...
Zit een wezenlijk verschil in, heb ik je uitgelegd, kennelijk zie je het niet.Voetske schreef: Precies zoals er staat.
Heb ik niet, heb de wedstrijd namelijk niet gezien.Maar wat is JOU mening over deze wedstrijd ?.
Uitstekend :xyxthumbs:Ik respecteer n.l. wel een andere mening
Ik respecteer de mening van jou ook. Enige wat ik niet snap, is dat je de positieve kanten van Ajax afdoet als de zwakte van de tegenstander. Verschil van mening dus en sinds wanneer is het disrespectvol om daar een opmerking over te maken? Dan wordt het wel een levendige boel hier in ieder geval.
Nouja, ik kan over de eerste helft wel een mening geven heb het wel gezien (daarna hield internet het voor gezien).. Mwah, 2-0 niet meer dan redelijk. Mooie goals dat wel maar toch te vaak bij aannames en passes het gevoel dat het niet helemaal lukte.. Grappig dat Leonardo bij zijn eerste bal contact op de grond viel. :P Maarja, we zijn er nog niet, lang niet. Al ben ik wel heel blij met de overwinning. En nog mooier dat Feyenoord met 1-4 onderuit is gegaan. :eusa_dance:
Omdat ik denk dat de Mul geen al te beste tegenstander had moet ik ( in dit geval van de Mul ) zijn positieve kanten zien.?.Komop zeg, in je beoordeling over een wedstrijd, speler neem je toch ook de kwaliteiten van je tegenstander mee.Tenminste ik wel.DelToro schreef:Zit een wezenlijk verschil in, heb ik je uitgelegd, kennelijk zie je het niet.Voetske schreef: Precies zoals er staat.
Heb ik niet, heb de wedstrijd namelijk niet gezien.Maar wat is JOU mening over deze wedstrijd ?.
Uitstekend :xyxthumbs:Ik respecteer n.l. wel een andere mening
Ik respecteer de mening van jou ook. Enige wat ik niet snap, is dat je de positieve kanten van Ajax afdoet als de zwakte van de tegenstander. Verschil van mening dus en sinds wanneer is het disrespectvol om daar een opmerking over te maken? Dan wordt het wel een levendige boel hier in ieder geval.
Wat vond jij van Babel, o nee, je heb de wedstrijd niet gezien, laat maar ..
Blij met de punten ...
Dat EISEN niet veel heeft uitgehaald ;) , Babel had een goed moment het door tikken van de Bal op Sneijder ( niet dat het zoiets bijzonders was, maar goed ) .. Cornelissen had er goed de kijk op ...Jöhnk schreef:Wat vond jij van Babel, Voetske?
Laatst gewijzigd door 999 op zo jan 21, 2007 3:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Flauwe reactie. Goed, discussie loopt toch op niets uit dus laat inderdaad maar.Voetske schreef: Omdat ik denk dat de Mul geen al te beste tegenstander had moet ik ( in dit geval van de Mul ) zijn positieve kanten zien.?.Komop zeg, in je beoordeling over een wedstrijd, speler neem je toch ook de kwaliteiten van je tegenstander mee.Tenminste ik wel.
:aai:DelToro schreef:Flauwe reactie. Goed, discussie loopt toch op niets uit dus laat inderdaad maar.Voetske schreef: Omdat ik denk dat de Mul geen al te beste tegenstander had moet ik ( in dit geval van de Mul ) zijn positieve kanten zien.?.Komop zeg, in je beoordeling over een wedstrijd, speler neem je toch ook de kwaliteiten van je tegenstander mee.Tenminste ik wel.
Blij met de punten ...
Vond het een aardige wedstrijd met mooie doelpunten en leuke momenten. Utrecht begon sterk en had meteen kunnen scoren, maar daarna nam Ajax het initiatief. De ruimtes werden klein gemaakt, er werd goed gestoord. Ik vond Ajax veel frisser ogen dan voor de winterstop. Inde tweede helft zakte het in, maar tegen het einde zette Ajax nog even aan. Leonardo viel redelijk in.
Je mag Ajax (en met name Huntelaar) wel verwijten dat er niet meer is gescoord. Vier, vijf doelpunten hadden er zeker moeten vallen.
Babel en Emanuelson (verdedigend) waren zwak en werden terecht vervangen. Vermaelen was matig. De beste speler was De Mul. Ook Sneijder blonk uit. Mooi trouwens, die 'oehs'en 'ahs' bij het doelpunt van Wesley. Het werd wel vijf keer op de schermen herhaald en elke keer reageerde het publiek. Die bal zat er zó knalhard in. :xyxthumbs:
Je mag Ajax (en met name Huntelaar) wel verwijten dat er niet meer is gescoord. Vier, vijf doelpunten hadden er zeker moeten vallen.
Babel en Emanuelson (verdedigend) waren zwak en werden terecht vervangen. Vermaelen was matig. De beste speler was De Mul. Ook Sneijder blonk uit. Mooi trouwens, die 'oehs'en 'ahs' bij het doelpunt van Wesley. Het werd wel vijf keer op de schermen herhaald en elke keer reageerde het publiek. Die bal zat er zó knalhard in. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!
Hij reageerde 1 of 2 keer verongelijkt toen hij de bal niet kreeg, inderdaad.Jesse schreef:Ik lees in de Engelse zone dat Ko zich ergerde aan irritante trekjes van Leo als hij bijvoorbeeld de bal niet kreeg. Is dit meerdere mensen opgevallen?
@ Joey: Wat deed Emanuelson dan fout in verdedigend opzicht? Ik vond hem vandaag vooral minder in balbezit.