Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Kaboem

Bericht door Kaboem » vr jan 19, 2007 10:45 pm

Ik neem Doc altijd serieus. Iedereen trouwens.
Bertje for President!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 10:53 pm

met jeugd alleen ben je er niet. Er moet ook een raamwerk zijn, Ajax spendeert miljoenen aan middelmatige éénheidsworsten, die zich alleen door middel van asociaal gedrag kan onderscheiden. Buttfuckers als Lindenbergh, Vertonghe, De Mul en Vermaelen, laat ze hun contraxt inleveren en flikker ze naar RKC, En zo heeft Ajax er wel twaalf.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr jan 19, 2007 10:57 pm

Kaboem! schreef:Ik neem Doc altijd serieus. Iedereen trouwens.
:loveu:

maar neefkens nam Rishi niet serieus hè :hypocrite:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 20, 2007 1:12 am

Dr. Living Stoned schreef:ik bedoel dat het leeuwendeel van de clubs in die divisies het wint qua aantrekkelijkheid en sportief perspectief voor jonge talentvolle spelers.
Er zullen niet veel spelers zijn die een avontuurtje bij een club uit de Serie C aantrekkelijker vinden dan een contract bij Ajax hoor. No way.
Buttfuckers als Lindenbergh, Vertonghe, De Mul en Vermaelen, laat ze hun contraxt inleveren en flikker ze naar RKC, En zo heeft Ajax er wel twaalf.
Je mening over Vermaelen, Lindenbergh en De Mul respecteer ik, maar hoe vaak heb jij Verthongen zien spelen? Je zou haast zeggen dat je iets tegen Belgen hebt. ;)

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » za jan 20, 2007 1:50 am

Dr. Living Stoned schreef:Pomp eindelijk eens geld in de ploeg en neem godverdomme geen genoegen met belgisch middelmaat!!!!
Zoals de LA Galaxy? Die trekken even een kwart miljard uit voor een over the hill modepop als Becksy. Terug naar Ajax; zorg voor behoorlijke backs en we komen al een heel eind denk ik. En dat moet voor een paar miljoen toch te doen zijn.

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » za jan 20, 2007 11:15 am

Thomas schreef:
Dr. Living Stoned schreef:ik bedoel dat het leeuwendeel van de clubs in die divisies het wint qua aantrekkelijkheid en sportief perspectief voor jonge talentvolle spelers.
Er zullen niet veel spelers zijn die een avontuurtje bij een club uit de Serie C aantrekkelijker vinden dan een contract bij Ajax hoor. No way.
Buttfuckers als Lindenbergh, Vertonghe, De Mul en Vermaelen, laat ze hun contraxt inleveren en flikker ze naar RKC, En zo heeft Ajax er wel twaalf.
Je mening over Vermaelen, Lindenbergh en De Mul respecteer ik, maar hoe vaak heb jij Verthongen zien spelen? Je zou haast zeggen dat je iets tegen Belgen hebt. ;)
mwah ik vind het ook wel lullig hoe sommigen nou opeens over vermaelen heen vallen, vorig seizoen behoorde hij nog tot de uitschieters en vond iedereen hem beter dan chivu op zijn leeftijd!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 20, 2007 11:17 am

Nou, 'iedereen'. :X
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » za jan 20, 2007 11:53 am

Vermaelen is een uitstekende voetballer en gaat de top halen. Inschattingsfoutje van Henk!
I think I lost my fucking headache

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jan 20, 2007 1:03 pm

ik vond vorig jaar Vermaelen ook helemaal nix, Een ongetalenteerde lul die de ontwikkeling van eigen jeugd blokkeert danwel de groei van andere talenten in de weg saat. Omdat iedereen een stap meer moet zetten voor hem komt het talent van Maduro er niet uit, want die jongen heeft ook steun van zijn team nodig. Anders gezegd, Ajax ligt onder een veel te kleine deken, en ik kies ervoor om de echte talenten binnen het team warm te houden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 20, 2007 1:55 pm

Lucas schreef:Vermaelen is een uitstekende voetballer en gaat de top halen. Inschattingsfoutje van Henk!
Ten Cate laat hem vaak spelen maar in vrijwel iedere wedstrijd lijkt Vermaelen het moeilijk te hebben.

Maar ik zie Vermaelen ook uitgroeien tot een stabiele verdediger hoor. De wereldtop zal hij niet halen, denk ik.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 20, 2007 1:57 pm

Vermaelen heeft al heel wat hele behoorlijke wedstrijden gespeeld, hoor. Ook wat slechte trouwens. Wat dat betreft is het niet raar dat andere spelers vaak zijn voorkeur krijgen.

En met niemand anders!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » za jan 20, 2007 2:04 pm

Vermaelen is een uitstekende voetballer en gaat de top halen. Inschattingsfoutje van Henk!
Vermaelen heeft de potentie een grote te worden, maar op dit moment is hij gewoon hopeloos uit vorm. Ik zie de fout niet.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jan 20, 2007 2:21 pm

Thomas schreef:Maar ik zie Vermaelen ook uitgroeien tot een stabiele verdediger hoor. De wereldtop zal hij niet halen, denk ik.
Je zegt dus: "hij is goed, maar de wereldtop zit er voor hem niet in."Vraagje aan jou: Wat moet zo'n eikel bij Ajax. Dat godvergeten kiezen voor "net niet" is de kanker voor onze club.

Jesse

Bericht door Jesse » za jan 20, 2007 2:22 pm

Rustig, Doc.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 20, 2007 2:35 pm

Volgens mij is het niet vaak voorgekomen (als het al ooit is voorgekomen) dat Ajax alleen maar uit toppers bestond, Doc. Je hebt ook waterdragers nodig.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jan 20, 2007 2:36 pm

Ik ben rustig, en ik wil benadrukken dat ik Vermaelen geen nare ziekte toewens, de keuze voor het talent van "net niet"-spelers is de ziekte voor onze voormalige topclub Ajax. zo bedoelde ik het.

Dan kan je dat ook verder doorvoeren en zeggen dat het beleid van de club al jaren kut is. Ik wil meer kwaliteit zien bij Ajax en de komst van Leomardo is daarom begrijpelijk maar dan ga je een week later weer een net niet- speler langer vastleggen. is het bestuur krankjorem geworden?

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jan 20, 2007 2:40 pm

Thomas schreef:Volgens mij is het niet vaak voorgekomen (als het al ooit is voorgekomen) dat Ajax alleen maar uit toppers bestond, Doc. Je hebt ook waterdragers nodig.
dat snap ik, maar onze waterdragers zijn zo slecht dat onze talenten de waterdragers moeten zijn, en daar zit hem ook meteen het problrrm.

999

Bericht door 999 » za jan 20, 2007 2:41 pm

Thomas schreef:Volgens mij is het niet vaak voorgekomen (als het al ooit is voorgekomen) dat Ajax alleen maar uit toppers bestond, Doc. Je hebt ook waterdragers nodig.
Ook waterdragers heb je in verschillende kwaliteits-nivoo's, Thomas :yes:
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 20, 2007 3:05 pm

Sterker nog: je hebt waterdragers van topniveau.

En met niemand anders!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jan 20, 2007 3:34 pm

en Ajax heeft kut waterdragers,

joey
Erelid

Bericht door joey » za jan 20, 2007 3:34 pm

Dr. Living Stoned schreef:en Ajax heeft kut waterdragers,
Beetje sterk uitgedrukt, maar het zou inderdaad beter kunnen. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za jan 20, 2007 3:39 pm

Het zou op bijna iedere positie beter kunnen. Niet alleen bij de waterdragers.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » za jan 20, 2007 4:08 pm

Huntelaar en Sneijder zijn wat mij betreft niet aan kritiek onderhevig, Thomas. Die twee zijn de toekomst van Ajax, cynisch gezegd de financiering voor het toekomstige Ajax.

999

Bericht door 999 » za jan 20, 2007 4:39 pm

Bertje schreef:Sterker nog: je hebt waterdragers van topniveau.
O, jij denk dat bij mijn " verschillende kwaliteits-nivoo's " geen topnivoo's in voorkomen ;)
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jan 20, 2007 4:54 pm

Het was meer een reactie op Thomas, waarbij ik jouw bijdrage als bruggetje gebruikte. ;)

En met niemand anders!

Gesloten