Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
met jeugd alleen ben je er niet. Er moet ook een raamwerk zijn, Ajax spendeert miljoenen aan middelmatige éénheidsworsten, die zich alleen door middel van asociaal gedrag kan onderscheiden. Buttfuckers als Lindenbergh, Vertonghe, De Mul en Vermaelen, laat ze hun contraxt inleveren en flikker ze naar RKC, En zo heeft Ajax er wel twaalf.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Er zullen niet veel spelers zijn die een avontuurtje bij een club uit de Serie C aantrekkelijker vinden dan een contract bij Ajax hoor. No way.Dr. Living Stoned schreef:ik bedoel dat het leeuwendeel van de clubs in die divisies het wint qua aantrekkelijkheid en sportief perspectief voor jonge talentvolle spelers.
Je mening over Vermaelen, Lindenbergh en De Mul respecteer ik, maar hoe vaak heb jij Verthongen zien spelen? Je zou haast zeggen dat je iets tegen Belgen hebt. ;)Buttfuckers als Lindenbergh, Vertonghe, De Mul en Vermaelen, laat ze hun contraxt inleveren en flikker ze naar RKC, En zo heeft Ajax er wel twaalf.
Zoals de LA Galaxy? Die trekken even een kwart miljard uit voor een over the hill modepop als Becksy. Terug naar Ajax; zorg voor behoorlijke backs en we komen al een heel eind denk ik. En dat moet voor een paar miljoen toch te doen zijn.Dr. Living Stoned schreef:Pomp eindelijk eens geld in de ploeg en neem godverdomme geen genoegen met belgisch middelmaat!!!!
mwah ik vind het ook wel lullig hoe sommigen nou opeens over vermaelen heen vallen, vorig seizoen behoorde hij nog tot de uitschieters en vond iedereen hem beter dan chivu op zijn leeftijd!Thomas schreef:Er zullen niet veel spelers zijn die een avontuurtje bij een club uit de Serie C aantrekkelijker vinden dan een contract bij Ajax hoor. No way.Dr. Living Stoned schreef:ik bedoel dat het leeuwendeel van de clubs in die divisies het wint qua aantrekkelijkheid en sportief perspectief voor jonge talentvolle spelers.
Je mening over Vermaelen, Lindenbergh en De Mul respecteer ik, maar hoe vaak heb jij Verthongen zien spelen? Je zou haast zeggen dat je iets tegen Belgen hebt. ;)Buttfuckers als Lindenbergh, Vertonghe, De Mul en Vermaelen, laat ze hun contraxt inleveren en flikker ze naar RKC, En zo heeft Ajax er wel twaalf.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik vond vorig jaar Vermaelen ook helemaal nix, Een ongetalenteerde lul die de ontwikkeling van eigen jeugd blokkeert danwel de groei van andere talenten in de weg saat. Omdat iedereen een stap meer moet zetten voor hem komt het talent van Maduro er niet uit, want die jongen heeft ook steun van zijn team nodig. Anders gezegd, Ajax ligt onder een veel te kleine deken, en ik kies ervoor om de echte talenten binnen het team warm te houden.
Ten Cate laat hem vaak spelen maar in vrijwel iedere wedstrijd lijkt Vermaelen het moeilijk te hebben.Lucas schreef:Vermaelen is een uitstekende voetballer en gaat de top halen. Inschattingsfoutje van Henk!
Maar ik zie Vermaelen ook uitgroeien tot een stabiele verdediger hoor. De wereldtop zal hij niet halen, denk ik.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Je zegt dus: "hij is goed, maar de wereldtop zit er voor hem niet in."Vraagje aan jou: Wat moet zo'n eikel bij Ajax. Dat godvergeten kiezen voor "net niet" is de kanker voor onze club.Thomas schreef:Maar ik zie Vermaelen ook uitgroeien tot een stabiele verdediger hoor. De wereldtop zal hij niet halen, denk ik.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik ben rustig, en ik wil benadrukken dat ik Vermaelen geen nare ziekte toewens, de keuze voor het talent van "net niet"-spelers is de ziekte voor onze voormalige topclub Ajax. zo bedoelde ik het.
Dan kan je dat ook verder doorvoeren en zeggen dat het beleid van de club al jaren kut is. Ik wil meer kwaliteit zien bij Ajax en de komst van Leomardo is daarom begrijpelijk maar dan ga je een week later weer een net niet- speler langer vastleggen. is het bestuur krankjorem geworden?
Dan kan je dat ook verder doorvoeren en zeggen dat het beleid van de club al jaren kut is. Ik wil meer kwaliteit zien bij Ajax en de komst van Leomardo is daarom begrijpelijk maar dan ga je een week later weer een net niet- speler langer vastleggen. is het bestuur krankjorem geworden?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
dat snap ik, maar onze waterdragers zijn zo slecht dat onze talenten de waterdragers moeten zijn, en daar zit hem ook meteen het problrrm.Thomas schreef:Volgens mij is het niet vaak voorgekomen (als het al ooit is voorgekomen) dat Ajax alleen maar uit toppers bestond, Doc. Je hebt ook waterdragers nodig.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father