Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Frank was geen supertalent, hij kwam pas op relatief late leeftijd van een amateurclub in Haarlem (iets van TYBB) naar Ajax. Hij speelde rustig zijn wedstrijdjes zonder veel uitzicht op het eerste. Maar toen raakte Ron Spelbos kort voor de EC2-finale tegen Lok. Leipzig geblesseerd. In de aan die finale voorafgaande competitiewedstrijd, ik dacht tegen FC Utrecht, maakte Frank zijn debuut. Zijn tweede wedstrijd voor Ajax 1 was meteen de finale. Cruijff had Verlaat, die toen 19 was, opgevist uit het tweede omdat hij een verdediger nodig had die tegen de John van Loen-achtige spits van Lok kon spelen. Ik ben even zijn naam vergeten. Instructie van Cruijff: 'Speel je eigen spel, die vent kan er niets van.' ;)Kaboem! schreef:Ik vraag me alleen hoe dat bij de jeugd ging met Frank V.. Weet jij dat, Joey?
Daarna speelde Verlaat nog maar sporadisch in Ajax 1. Niet elke tegenstander heeft nu eenmaal een John van Loen-achtige spits lopen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ANLaudrupjes gaan in op aanbod Barcelona voor stage
De familie Laudrup heeft laten weten dat de talentvolle Mads en Andreas Laudrup hebben besloten om in te gaan op het aanbod van Barcelona voor een stage in april. Dat betekent dat Ajax langer zal moeten wachten op duidelijkheid omtrent het tweetal. Andreas liep in de herfst al stage bij Ajax en is voor een tweede stage uitgenodigd. Ajax hoopte ook zijn broer Mads Laudrup op stage te krijgen, maar daar wilde diens club FC Kopenhagen niets van te willen weten. Real Madrid heeft vooralsnog het nakijken.
Het stinkt aan alle kanten!
Een gelopen zaak? De "ouwe Laudrupjes" kozen al voor het geld. Meer geld, mooi weer en Ajax kan ook nog als je 34 bent. :aai:joey schreef:ANLaudrupjes gaan in op aanbod Barcelona voor stage
De familie Laudrup heeft laten weten dat de talentvolle Mads en Andreas Laudrup hebben besloten om in te gaan op het aanbod van Barcelona voor een stage in april. Dat betekent dat Ajax langer zal moeten wachten op duidelijkheid omtrent het tweetal. Andreas liep in de herfst al stage bij Ajax en is voor een tweede stage uitgenodigd. Ajax hoopte ook zijn broer Mads Laudrup op stage te krijgen, maar daar wilde diens club FC Kopenhagen niets van te willen weten. Real Madrid heeft vooralsnog het nakijken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Je zou het denken. Anderzijds meen ik mij ter herinneren dat Michael laatst had aangegeven dat hij zijn carriere anders had ingedeeld als hij toen wist wat hij nu weet. Een club als Ajax was achteraf bezien een betere optie geweest voor de opbouw van zijn carriere, zijn begin jaren in Italie waren geen doorslaand succes.Demosthenes schreef:Een gelopen zaak? De "ouwe Laudrupjes" kozen al voor het geld. Meer geld, mooi weer en Ajax kan ook nog als je 34 bent. :aai:joey schreef:ANLaudrupjes gaan in op aanbod Barcelona voor stage
De familie Laudrup heeft laten weten dat de talentvolle Mads en Andreas Laudrup hebben besloten om in te gaan op het aanbod van Barcelona voor een stage in april. ...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Bullshit, Barcelona is net zo'n mooie club als Ajax, dat punt strepen we dus weg, Spanje is 1000maal mooier dan Nederland, de competitie in Spanje dan hier. Ik zou 't ook wel weten als ik één der laudrupjes was. En dan heb ik het niet gehad over hetgeen "dat soort mensen" aantrekt... Het is zonder dat ookal 2-0 voor Barcelona
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Barcelona is zeker net zo'n mooie club als Ajax (voor neutrale mensen) en het weer, de potentie en het geld zijn er beter.Dr. Living Stoned schreef:Bullshit, Barcelona is net zo'n mooie club als Ajax, dat punt strepen we dus weg, Spanje is 1000maal mooier dan Nederland, de competitie in Spanje dan hier. Ik zou 't ook wel weten als ik één der laudrupjes was. En dan heb ik het niet gehad over hetgeen "dat soort mensen" aantrekt... Het is zonder dat ookal 2-0 voor Barcelona
Maar in die eerste jaren van een carriere gaat het om spelen, ervaring op doen. Ajax staat erom bekend jonge spelers die kans ook daadwerkelijk te geven. Bij Barcelona komen ze nooit aan de bak in het eerste, de komende drie jaar.
Na Ajax kunnen ze altijd nog naar Barcelona, als ze goed genoeg zijn. Dat is makkelijker dan na een mislukking bij Barcelona B een goede club vinden om toch te kunnen gaan spelen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ehm, hoe oud is Messi, en was bijvoorbeeld Puyol? die loopt er ook alweer 10 jaar. En over de kansen bij Ajax: Mokoena werd sl ns een maand opgegeven, en zo heeft Ajax nog meer voorbeelden gegeven van een slecht opleidingsinstituut te zijn. [AZ heeft een veel betere jeugdopleiding]Arwin schreef:Maar in die eerste jaren van een carriere gaat het om spelen, ervaring op doen. Ajax staat erom bekend jonge spelers die kans ook daadwerkelijk te geven. Bij Barcelona komen ze nooit aan de bak in het eerste, de komende drie jaar.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Precies. Je moet heel speciaal zijn wil je voor je twintigste met regelmaat in het eerste van Barcelona of Real spelen. En zelfs al ben je een hele speciale speler in de jeugd (Dos Santos) dan nog kan je het nog wel vergeten.Arwin schreef:Maar in die eerste jaren van een carriere gaat het om spelen, ervaring op doen. Ajax staat erom bekend jonge spelers die kans ook daadwerkelijk te geven. Bij Barcelona komen ze nooit aan de bak in het eerste, de komende drie jaar.Dr. Living Stoned schreef:Bullshit, Barcelona is net zo'n mooie club als Ajax, dat punt strepen we dus weg, Spanje is 1000maal mooier dan Nederland, de competitie in Spanje dan hier. Ik zou 't ook wel weten als ik één der laudrupjes was. En dan heb ik het niet gehad over hetgeen "dat soort mensen" aantrekt... Het is zonder dat ookal 2-0 voor Barcelona
Inderdaad. Alle spelers die AZ dit jaar aantrok waren al volwaardige leden van de selecties van andere clubs.Neefkens schreef:Jeugdopleiding is iets anders dan talenten aantrekken. Het gaat om het OPLEIDEN van spelers.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father