Niet meer. Waarom hebben ze Alex afgelopen zomer niet verkocht?Raul Gonzalez Blanco schreef:Wat had Chelsea 3 jaar terug met Alex gemoeten, of met een Alcides die verpieterd op de bank in Portugal. Chelsea heeft hier net zo veel belang bij als PSV natuurlijk.
Nee, maar ik zou het dolgraag willen weten!Enig idee naar welke visie of strategie ?
Hoe bedoel je?Zelfde als de transfer van Stam, daar loog PSV ook in het wilde weg om uit te leggen waarom zij Stam niet hadden gecontracteerd(en Stam en Ajax deden er vervolgens natuurlijk vrolijk aan mee).
Van Raaij naïef? Van Raaij is zo sluw als wat. Misschien riep hij het om Timmer een hak te zetten.Misschien omdat hij het echt dacht ? Goede bronnen bezwoeren ook dat Robinho naar Arsenal zou gaan, want die waren stevig in onderhandeling met Santos. Maar dat was allemaal een act, zonder dat Arsenal dat overigens meteen wist, want Santos en Robinho hadden zich al lang(bijna een jaar daarvoor) verbonden aan Real Madrid. Al bood Arsenal of Chelsea het tweevoudige; ze konden simpelweg niet eens een ander bod accepteren.
Ik heb me er toen ook wel over verbaasd. Of van Raaij is een beetje naief of hij loog om PSV wat hoger op de kaart te zetten. Hoe dan ook, het was geen al te fraaie actie.