Dan kunnen ze hem altijd nog aan Ajax verkopen. ;)Jöhnk schreef:Dan moet dat wel dit jaar, want in 2008 mag hij voor een laag bedrag weg.
Hij zal komende zomer wel voor veel poen naar Bayern gaan of zo.
Moderator: mods
Ik vind het maar 3x niks. Paar leuke spelers...meer niet. Carrick was de man van Tottenham maar bakt er nu ook niet veel van. Defoe is niet beter als Huntelaar. Zegt genoeg dat Ghaly basisspeler is.Thomas schreef:Tottenham heeft een uitstekende selectie. Ajax zou willen dat ze zo'n team hadden.
Carrick heeft niet of nauwelijks meerwaarde gehad in de keren dat hij speelde voor Manchester United. Een overschatte speler, in mijn ogen.Rishi schreef:Ik vind het maar 3x niks. Paar leuke spelers...meer niet. Carrick was de man van Tottenham maar bakt er nu ook niet veel van. Defoe is niet beter als Huntelaar. Zegt genoeg dat Ghaly basisspeler is.Thomas schreef:Tottenham heeft een uitstekende selectie. Ajax zou willen dat ze zo'n team hadden.
Hoe vaak heb jij supporters mee gemaakt die helemaal tevreden waren met de selectie van hun club? Verder valt het wel mee met de halve selectie. Het zijn vooral de bankzitters die men graag ziet vertrekken.joey schreef:Dat roep je steeds, maar volgens mij valt het wel mee. De supporters willen de halve selectie vervangen. En er is niemand die zegt: laten we die Davids houden, misschien hebben we nog wat aan hem.
voetbalonline.nlWapenaar: 'Dit getuigt van weinig respect'
3/1/2007 9 :24
Vitesse verraste Harald Wapenaar niet zo zeer met de uitspraak op zoek te zijn naar een nieuwe keeper. Maar de argumentatie gaf de goalie een bittere bijsmaak.
Wapenaar kan begrip opbrengen dat Vitesse een nieuwe doelman zoekt. De Arnhemse club heeft Vladimir Stojkovic van FC Nantes op het oog. Maar de manier waarop het afdanken naar buiten werd gebracht viel de 36-jarige doelman tegen.
'Concurrentie is goed, daar loop ik niet voor weg. Het ver¬haal dat ik blessuregevoelig ben, klopt niet en getuigt van weinig respect', ze Wapenaar in De Gelderlander. 'Zoiets hoor ik ook liever in mijn gezicht dan via de media.'
Of hij het seizoen afmaakt bij Vitesse laat Wapenaar mede afhangen van een gesprek met trainer Aad de Mos. De ervaren doelman staat in de belangstelling van RKC Waalwijk en Sparta Rotterdam. Een aanbod van het Oekraïense Stal Alchevsk heeft hij afgewezen.