Ajax - AZ

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
wimpey

Bericht door wimpey » zo dec 24, 2006 3:15 pm

Lucas schreef:Ik heb nergens beweerd dat Bert dat (letterlijk) schreef. Maar er word wel regelmatig beweerd dat Praag zoveel beter is dan vorig jaar en dat Espanyol het toch laatstelijk erg goed doet in Spanje. Maar goed, dat mag ik blijkbaar niet zeggen.
Geef het op. Ieder redelijk objectief mens kan zien dat het onder Henkie geen meter beter gaat dan onder Danny. Helaas hebben we hier een aantal posters die dat nog niet in (willen) zien en die hun 'gelijk' wel erg belangrijk vinden.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 24, 2006 3:16 pm

Dan sla je mijn posts toch voorlopig lekker over Bertje. Ik zeg van alles, maar het komt niet in jouw straat te pas
Laatst gewijzigd door LucaS op zo dec 24, 2006 3:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 3:16 pm

Lucas schreef:Ik heb nergens beweerd dat Bert dat (letterlijk) schreef. Maar er word wel regelmatig beweerd dat Praag zoveel beter is dan vorig jaar en dat Espanyol het toch laatstelijk erg goed doet in Spanje. Maar goed, dat mag ik blijkbaar niet zeggen.
Dus je verzint maar gewoon een post? Haha, kom op nou. Bertje heeft volgens mij gezegd dat de poule met Sparta Praag en Thun ook niet veel voorstelde. Dat jij er vervolgens een overdreven tintje aangeeft verbaast me niets. Je hebt wel vaker de neiging om te overdrijven.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 24, 2006 3:17 pm

Je moet maar lezen wat je wil Thomas. Nogmaals; IK HEB NERGENS BEWEERD OF GESUGGEREERD DAT BERTJE DE OPMERKING OVER DE POULE VORIG JAAR EN DIT JAAR HEEFT GEMAAKT!

LEZEN!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 3:20 pm

We hadden het toch over deze quote?
Lucas schreef:
Bertje schreef:Blind haalde wel Champions League, maar speelde ook tegen een zwakkere tegenstander

Nou wordt ie fraai! Ik leg niemand iets in de mond. Bert schreef dit toch echt hoor

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 24, 2006 3:20 pm

Lucas schreef:Dan sla je mijn posts toch voorlopig lekker over Bertje. Ik zeg van alles, maar het komt niet in jouw straat te pas
Dat is in ieder geval de makkelijkste manier om je gedrag niet te hoeven verklaren, Luuk! :xyxthumbs:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 24, 2006 3:20 pm

Dat schreef Bertje ook letterlijk, dus waar je nou vandaan haalt dat ik posts verzin is me een raadsel
Laatst gewijzigd door LucaS op zo dec 24, 2006 3:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 24, 2006 3:21 pm

Bertje schreef:
Lucas schreef:Dan sla je mijn posts toch voorlopig lekker over Bertje. Ik zeg van alles, maar het komt niet in jouw straat te pas
Dat is in ieder geval de makkelijkste manier om je gedrag niet te hoeven verklaren, Luuk! :xyxthumbs:
:nooo:
Maar goed, jullie hebben gelijk hoor. Ik ga lekker RKC kijken

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 3:25 pm

Lucas schreef:Dat schreef Bertje ook letterlijk, dus waar je nou vandaan haalt dat ik posts verzin is me een raadsel

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 24, 2006 4:29 pm

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... ere#526398

Dat Bertje vergeet wat ie schrijft is prima, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dingen verzin
Bertje schreef:
Jöhnk schreef:Dat Blind het in Europa beter deed dan Ten Cate nu lijkt me een klare zaak.
Mwah. Blind werd uitgeschakeld door de eerste serieuze tegenstander.

Blind haalde wel Champions League, maar speelde ook tegen een zwakkere tegenstander en had al langer de tijd gehad om aan zijn elftal te helpen. De zogenaamde goede prestaties van vorig jaar op Europees niveau zijn te verwaarlozen.
Je mag eventueel excuus maken hoor Bert en Thomas. Ik vind het nogal wat om te beweren dat ik iemand zogenaamd zou quoten en dan zelf de tekst in die quote verzin/aanpas

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 24, 2006 4:37 pm

Thomas, het ging mij om een ander stuk. Maar misschien is het tijd dat we het bijltje uit Luuks hoofd trekken en weer begraven. Sorry dat ik zo heftig reageerde, Luuk.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 24, 2006 4:38 pm

Het is al goed Bert, we hebben allemaal de pest in dat het g.*.d. nog steeds niet gaat als we allemaal hopen.

En het was wellicht ook verwarrend dat ik de opmerking over het vergoeilijken van de tegenstand in de UEFAcup dit jaar tov de sterkte vorig jaar in dezelfde post maakte. Ik neem aan dat daar Thomas' verwarring vandaan kwam. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 7:26 pm

Het was inderdaad wat verwarrend.

Ik neem aan dat Lucas weet dat ik hem een beste kerel vind. Dat we het vaak niet eens zijn over voetbalzaken en dat ik hem soms rete irritant vind redeneren, doet daar natuurlijk niets aan af. :xyxthumbs:

LucaS

Bericht door LucaS » zo dec 24, 2006 8:25 pm

Laten we er niet meer over lullen! Ik vind jou/jullie ook lief! :inlove2

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 24, 2006 8:25 pm

Slotje! :cheer:

Plaats reactie