Geef het op. Ieder redelijk objectief mens kan zien dat het onder Henkie geen meter beter gaat dan onder Danny. Helaas hebben we hier een aantal posters die dat nog niet in (willen) zien en die hun 'gelijk' wel erg belangrijk vinden.Lucas schreef:Ik heb nergens beweerd dat Bert dat (letterlijk) schreef. Maar er word wel regelmatig beweerd dat Praag zoveel beter is dan vorig jaar en dat Espanyol het toch laatstelijk erg goed doet in Spanje. Maar goed, dat mag ik blijkbaar niet zeggen.
Ajax - AZ
Dan sla je mijn posts toch voorlopig lekker over Bertje. Ik zeg van alles, maar het komt niet in jouw straat te pas
Laatst gewijzigd door LucaS op zo dec 24, 2006 3:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Dus je verzint maar gewoon een post? Haha, kom op nou. Bertje heeft volgens mij gezegd dat de poule met Sparta Praag en Thun ook niet veel voorstelde. Dat jij er vervolgens een overdreven tintje aangeeft verbaast me niets. Je hebt wel vaker de neiging om te overdrijven.Lucas schreef:Ik heb nergens beweerd dat Bert dat (letterlijk) schreef. Maar er word wel regelmatig beweerd dat Praag zoveel beter is dan vorig jaar en dat Espanyol het toch laatstelijk erg goed doet in Spanje. Maar goed, dat mag ik blijkbaar niet zeggen.
Dat schreef Bertje ook letterlijk, dus waar je nou vandaan haalt dat ik posts verzin is me een raadsel
Laatst gewijzigd door LucaS op zo dec 24, 2006 3:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
:nooo:Bertje schreef:Dat is in ieder geval de makkelijkste manier om je gedrag niet te hoeven verklaren, Luuk! :xyxthumbs:Lucas schreef:Dan sla je mijn posts toch voorlopig lekker over Bertje. Ik zeg van alles, maar het komt niet in jouw straat te pas
Maar goed, jullie hebben gelijk hoor. Ik ga lekker RKC kijken
Lucas schreef:Dat schreef Bertje ook letterlijk, dus waar je nou vandaan haalt dat ik posts verzin is me een raadsel
Lucas schreef:Ik heb nergens beweerd dat Bert dat (letterlijk) schreef. Maar er word wel regelmatig beweerd dat Praag zoveel beter is dan vorig jaar en dat Espanyol het toch laatstelijk erg goed doet in Spanje. Maar goed, dat mag ik blijkbaar niet zeggen.
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... ere#526398
Dat Bertje vergeet wat ie schrijft is prima, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dingen verzin
Dat Bertje vergeet wat ie schrijft is prima, maar ga mij dan niet verwijten dat ik dingen verzin
Je mag eventueel excuus maken hoor Bert en Thomas. Ik vind het nogal wat om te beweren dat ik iemand zogenaamd zou quoten en dan zelf de tekst in die quote verzin/aanpasBertje schreef:Mwah. Blind werd uitgeschakeld door de eerste serieuze tegenstander.Jöhnk schreef:Dat Blind het in Europa beter deed dan Ten Cate nu lijkt me een klare zaak.
Blind haalde wel Champions League, maar speelde ook tegen een zwakkere tegenstander en had al langer de tijd gehad om aan zijn elftal te helpen. De zogenaamde goede prestaties van vorig jaar op Europees niveau zijn te verwaarlozen.
Het is al goed Bert, we hebben allemaal de pest in dat het g.*.d. nog steeds niet gaat als we allemaal hopen.
En het was wellicht ook verwarrend dat ik de opmerking over het vergoeilijken van de tegenstand in de UEFAcup dit jaar tov de sterkte vorig jaar in dezelfde post maakte. Ik neem aan dat daar Thomas' verwarring vandaan kwam. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg.
En het was wellicht ook verwarrend dat ik de opmerking over het vergoeilijken van de tegenstand in de UEFAcup dit jaar tov de sterkte vorig jaar in dezelfde post maakte. Ik neem aan dat daar Thomas' verwarring vandaan kwam. Blijkbaar was ik niet duidelijk genoeg.