Excelsior - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 17, 2006 2:22 pm

Voetske schreef:
Izmailov schreef:Schandelijk......... Het woord progressie wil ik niet meer horen meneer Van Geel :X
Ach, je geeft gewoon MIJ de schuld ...
:confused:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

999

Bericht door 999 » zo dec 17, 2006 2:22 pm

ajaxhome schreef:Off topic :xyxthumbs: Rood Buis
2 * geel binnen 2 minuten ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 17, 2006 2:23 pm

Jöhnk schreef:Voor het publiek, Bertje.
Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo dec 17, 2006 2:24 pm

ajaxhome schreef:Echt vechten bij Utrecht -Feyenoord :yes:
Op het veld of op de tribune?

Arwin

Bericht door Arwin » zo dec 17, 2006 2:24 pm

ajaxhome schreef:Off topic :xyxthumbs: Rood Buis
Ga lekker ergens anders de wedstrijd van Feyenoord bespreken, ik kijk vanavond liever.

999

Bericht door 999 » zo dec 17, 2006 2:25 pm

HENK heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...

:xyxthumbs: ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 17, 2006 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Arwin

Bericht door Arwin » zo dec 17, 2006 2:25 pm

Bertje schreef:
Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.
Normaal kan dit wel een argument zijn, maar vandaag niet. Ajax heeft bijna geen wedstrijden meer tot de winter, het kost echt niet zoveel energie om even door te drukken naar 0-6 vandaag.

RosenbergSpits

Bericht door RosenbergSpits » zo dec 17, 2006 2:25 pm

:D

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 17, 2006 2:26 pm

Arwin schreef:
Bertje schreef:
Normaal kan dit wel een argument zijn, maar vandaag niet. Ajax heeft bijna geen wedstrijden meer tot de winter, het kost echt niet zoveel energie om even door te drukken naar 0-6 vandaag.
Tot de winter? Dan moeten ze gelijk weer door, hoor.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 17, 2006 2:27 pm

Bertje schreef:
Zo redeneren trainers vandaag de dag wel. Helaas. En misschien niet ten onrechte. Ajax heeft continu twee wedstrijden per week gespeeld en Vitesse en Roda wachten nog voor de winterstop. Dus wisselt Ten Cate basisspelers voor spelers die niet eens tegen de basis aan zitten.
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » zo dec 17, 2006 2:27 pm

Bertje schreef:
Arwin schreef:
Bertje schreef: Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.
Tot de winter? Dan moeten ze gelijk weer door, hoor.
Er is een klein winterstopje. Maar waar het om gaat: Ajax speelt tot de volgende Uefa Cup wedstrijd in februari maar een handje vol wedstrijden. Er is dus geen enkele reden op zondagmiddag 17 december alvast gas terug te gaan nemen voor de play offs.

999

Bericht door 999 » zo dec 17, 2006 2:27 pm

Henk ( commentaar na de wedstrijd ) heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...

Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 17, 2006 2:27 pm

Ik geloof niet in krachten sparen tijdens een wedstrijd.

Ik geloof wel in een cooling down. :X
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo dec 17, 2006 2:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Izmailov

Bericht door Izmailov » zo dec 17, 2006 2:28 pm

Voetske schreef:HENK heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...

Prima reaktie! Dit sloeg nergens meer op. :worshippy:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 17, 2006 2:28 pm

joey schreef:
Bertje schreef:
Zo redeneren trainers vandaag de dag wel. Helaas. En misschien niet ten onrechte. Ajax heeft continu twee wedstrijden per week gespeeld en Vitesse en Roda wachten nog voor de winterstop. Dus wisselt Ten Cate basisspelers voor spelers die niet eens tegen de basis aan zitten.
Ik kan het ze niet kwalijk nemen, als je kijkt hoeveel ze moeten spelen.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 17, 2006 2:29 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:
Voetske schreef: Nee, zie hierboven, jij snapt niet wat ik BEDOEL.Tjonge Bertje ook met zijn gezever ...
Dan mag je het me straks in een andere topic nog een keertje uitleggen. Het lijkt er namelijk op dat je precies doet waar ik je van 'beschuldig' en dan vervolgens met antwoorden komt in de trend van 'jij snapt er weer eens niets van'.
Volgens mij geef ik toch duidelijk aan wat ik bedoelde, dat jullie denken dat ik iets ander beweer slaat nergens op.Dacht toch dat jij onderhand wel snapt dat ik jou mening op prijs stel, en in veel gevallen ook nog eens deel.

Dus begrijp ik dit dus weer niet ...
Begrijp me niet verkeerd. Ik stel jouw mening ook op prijs hoor, Voetske. Vandaar dat ik er nu dus weer naar vraag.
joey schreef:
RosenbergSpits schreef:Roger voor Grygera
Maduro voor Stam
Krohn-Delhi voor Gabri
Ajax gaat dus geen volle bak meer.

Hopelijk is KJH nu definitief uit zijn dip. :eusa_pray:
Het zijn allemaal aanvallende wissels. Ik snap dus niet wat je bedoelt. Dat Stam en Gabri rust krijgen lijkt me logisch.
Laudrup schreef:Schande. Wanprestatie. ONGELOFELIJK :pukey:
Het had inderdaad minstens 0-6 moeten worden, maar alleen Huntelaar en Ogararu leken daar nog echt hun best voor te willen doen. Toch heeft Ajax nog een aantal goede kansen gehad, maar er werd slecht afgerond. De meeste spelers vonden het wel best.

Dat de 1-3 nog viel was natuurlijk erg genant.

Over Ogararu nog: fijne voorzet heeft die man. We krijgen met hem en De Mul zowaar aardig wat goede voorzetten van de rechterkant.
Voetske schreef:Henk ( commentaar na de wedstrijd ) heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...

Mooi zo. Je kan niet altijd lief blijven.

999

Bericht door 999 » zo dec 17, 2006 2:30 pm

joey schreef:
Bertje schreef:
Nou Joey zou onderstaand niet de reden zijn geweest waarom Hen k ging wisselen, inplaats van twee wedstrijdjes in de week ..
Henk ( commentaar na de wedstrijd ) heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 17, 2006 2:33 pm

Voetske schreef:Nou Joey zou onderstaand niet de reden zijn geweest waarom Hen k ging wisselen, inplaats van twee wedstrijdjes in de weeek ..
Dat zou je Ten Cate moeten vragen. Met Roger, Michael KD en Maduro als invallers verwacht ik er in elk geval weinig meer van.

999

Bericht door 999 » zo dec 17, 2006 2:35 pm

Henk vondt het een WANVERTONING, verder ... als spelers het niet kunnen opbrengen ( als spelers het niet uit hun tenen kunnen halen ) om 2 keer in de week de concentraitie op te brengen dan hebben we een matig elftal, ... lichtpuntje de 3 goals van KJH.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo dec 17, 2006 2:39 pm

Hoe was Babel vandaag?

Jesse

Bericht door Jesse » zo dec 17, 2006 2:40 pm

Hoe ging het 3e doelpunt van Huntelaar? Mooie aanval?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo dec 17, 2006 2:42 pm

Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo dec 17, 2006 2:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 17, 2006 2:42 pm

joey schreef:Hoe was Babel vandaag?
Niet zo best.
Jesse schreef:Hoe ging het 3e doelpunt van Huntelaar? Mooie aanval?
Voorzet Ogararu, Huntelaar staat met z'n rug naar de goal en kopt hem door naar de linker hoek.

999

Bericht door 999 » zo dec 17, 2006 2:43 pm

joey schreef:Hoe was Babel vandaag?
Als de Mul ..
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo dec 17, 2006 2:43 pm

Jöhnk schreef:0-2

0-3
Euh, Juhnk. Jouw 0-2 is de 0-1.

Plaats reactie