Voetske schreef:Ach, je geeft gewoon MIJ de schuld ...Izmailov schreef:Schandelijk......... Het woord progressie wil ik niet meer horen meneer Van Geel :X
Excelsior - Ajax
-
- AT Toto winner 15/16
HENK heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...
:xyxthumbs: ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 17, 2006 2:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Normaal kan dit wel een argument zijn, maar vandaag niet. Ajax heeft bijna geen wedstrijden meer tot de winter, het kost echt niet zoveel energie om even door te drukken naar 0-6 vandaag.Bertje schreef:Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.Jöhnk schreef:Voor het publiek, Bertje.
Tot de winter? Dan moeten ze gelijk weer door, hoor.Arwin schreef:Normaal kan dit wel een argument zijn, maar vandaag niet. Ajax heeft bijna geen wedstrijden meer tot de winter, het kost echt niet zoveel energie om even door te drukken naar 0-6 vandaag.Bertje schreef:Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.Jöhnk schreef:Voor het publiek, Bertje.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Zo redeneren trainers vandaag de dag wel. Helaas. En misschien niet ten onrechte. Ajax heeft continu twee wedstrijden per week gespeeld en Vitesse en Roda wachten nog voor de winterstop. Dus wisselt Ten Cate basisspelers voor spelers die niet eens tegen de basis aan zitten.Bertje schreef:Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.Jöhnk schreef:Voor het publiek, Bertje.
Het stinkt aan alle kanten!
Er is een klein winterstopje. Maar waar het om gaat: Ajax speelt tot de volgende Uefa Cup wedstrijd in februari maar een handje vol wedstrijden. Er is dus geen enkele reden op zondagmiddag 17 december alvast gas terug te gaan nemen voor de play offs.Bertje schreef:Tot de winter? Dan moeten ze gelijk weer door, hoor.Arwin schreef:Normaal kan dit wel een argument zijn, maar vandaag niet. Ajax heeft bijna geen wedstrijden meer tot de winter, het kost echt niet zoveel energie om even door te drukken naar 0-6 vandaag.Bertje schreef: Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.
Ik kan het ze niet kwalijk nemen, als je kijkt hoeveel ze moeten spelen.joey schreef:Zo redeneren trainers vandaag de dag wel. Helaas. En misschien niet ten onrechte. Ajax heeft continu twee wedstrijden per week gespeeld en Vitesse en Roda wachten nog voor de winterstop. Dus wisselt Ten Cate basisspelers voor spelers die niet eens tegen de basis aan zitten.Bertje schreef:Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.Jöhnk schreef:Voor het publiek, Bertje.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Begrijp me niet verkeerd. Ik stel jouw mening ook op prijs hoor, Voetske. Vandaar dat ik er nu dus weer naar vraag.Voetske schreef:Volgens mij geef ik toch duidelijk aan wat ik bedoelde, dat jullie denken dat ik iets ander beweer slaat nergens op.Dacht toch dat jij onderhand wel snapt dat ik jou mening op prijs stel, en in veel gevallen ook nog eens deel.Thomas schreef:Dan mag je het me straks in een andere topic nog een keertje uitleggen. Het lijkt er namelijk op dat je precies doet waar ik je van 'beschuldig' en dan vervolgens met antwoorden komt in de trend van 'jij snapt er weer eens niets van'.Voetske schreef: Nee, zie hierboven, jij snapt niet wat ik BEDOEL.Tjonge Bertje ook met zijn gezever ...
Dus begrijp ik dit dus weer niet ...
Het zijn allemaal aanvallende wissels. Ik snap dus niet wat je bedoelt. Dat Stam en Gabri rust krijgen lijkt me logisch.joey schreef:Ajax gaat dus geen volle bak meer.RosenbergSpits schreef:Roger voor Grygera
Maduro voor Stam
Krohn-Delhi voor Gabri
Hopelijk is KJH nu definitief uit zijn dip. :eusa_pray:
Het had inderdaad minstens 0-6 moeten worden, maar alleen Huntelaar en Ogararu leken daar nog echt hun best voor te willen doen. Toch heeft Ajax nog een aantal goede kansen gehad, maar er werd slecht afgerond. De meeste spelers vonden het wel best.Laudrup schreef:Schande. Wanprestatie. ONGELOFELIJK :pukey:
Dat de 1-3 nog viel was natuurlijk erg genant.
Over Ogararu nog: fijne voorzet heeft die man. We krijgen met hem en De Mul zowaar aardig wat goede voorzetten van de rechterkant.
Mooi zo. Je kan niet altijd lief blijven.Voetske schreef:Henk ( commentaar na de wedstrijd ) heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...
Nou Joey zou onderstaand niet de reden zijn geweest waarom Hen k ging wisselen, inplaats van twee wedstrijdjes in de week ..joey schreef:Zo redeneren trainers vandaag de dag wel. Helaas. En misschien niet ten onrechte. Ajax heeft continu twee wedstrijden per week gespeeld en Vitesse en Roda wachten nog voor de winterstop. Dus wisselt Ten Cate basisspelers voor spelers die niet eens tegen de basis aan zitten.Bertje schreef:Klinkt lullig, maar het publiek staat ook te luichen als je een prijs wint. Ik zou niet met extra krachten gaan smijten als je nog in de UEFA cup en voor de beker en play-offs moet spelen.Jöhnk schreef:Voor het publiek, Bertje.
Henk ( commentaar na de wedstrijd ) heeft zich 90 minuten lopen ergeren aan zijn spelers, een van de slechtste wedstrijd dit seizoen ... er ging niks goed vandaag ...
Blij met de punten ...