Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo dec 13, 2006 12:40 pm

Maar ab-so-luut niet bewust.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo dec 13, 2006 12:41 pm

Jim schreef:Wat is het dan?. Een doodstap?.
:D

Lekker belangrijk of het een schop is of niet. Huntelaar maakte een overtreding die hem rood en een aantal wedstrijden schorsing had moeten opleveren.

Hij moet leren om zich beter te beheersen. Natuurlijk is het vervelend als er continu overtredingen op je worden gemaakt maar als je een grote jongen wilt worden kun je er maar beter aan wennen. Als hij straks in een grote competitie speelt zal het alleen maar erger worden.

Ik ben overigens wel van mening dat scheidsrechters beter moeten optreden tegen de overtredingen die hij moet ondergaan maar dat is een algemeen probleem.

999

Bericht door 999 » wo dec 13, 2006 12:50 pm

Jim schreef:
Jöhnk schreef:Het was geen trappende beweging, het was een stappende beweging, aldus Ten Cate. :hypocrite:
Ach, we weten toch dat er twee Henk ten Cates zijn.
De een is vader van drie dochters en heeft echt wel normen en waarden.
Als zijn dochters zo zouden (gaan) stappen zou hij ze heus wel een draai om de oren geven.
De ander is echter voetbaltrainer en weet dat er op het veld nu eenmaal anders wordt gestapt dan in het gewone leven.
Thomas schreef:Zeker. Maar het is geen schop. Hij plant z'n noppen vol op het been van Cziommer, maar ik zou het geen schop noemen.
Wat is het dan?. Een doodstap?.
Je overdrijft Jim, kijk je in slomo naar de aktie kun je zien dat Huntelaar met zijn voet niet de knie van Chiommer raakt.Je ziet het been van Chiommer ook geen reactie/beweging geven..Zelf geen nop-afdruk of noppen vuil op de knie te zien van Chiommer.Verder was ie wel heel vlug weer genezen van de " Doodschop " Niet dat het me iets uitmaakt.
Laatst gewijzigd door 999 op wo dec 13, 2006 12:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo dec 13, 2006 12:51 pm

Hij raakt hem niet waar hij wel die intentie had. Zit hij weer in een vormcrisis! :D
Bertje for President!

cento

Bericht door cento » wo dec 13, 2006 12:53 pm

Ook leuk:
Huntelaar kon voor vijf miljoen naar AZ
AZ-voorzitter Dirk Scheringa heeft er vorig seizoen persoonlijk voor gezorgd dat Klaas-Jan Huntelaar niet naar Alkmaar kwam. De preses was degene die de overgang van de spits van SC Heerenveen naar AZ om financiële redenen afblies. Dat onthult AZ-coach Louis van Gaal in een interview met Sportweek. "Scheringa vond hem te duur: vijf miljoen euro", aldus Van Gaal, die Huntelaar er graag bij had willen hebben.

De 23-jarige aanvaller vertrok uiteindelijk voor een bedrag van negen miljoen euro naar Ajax. Bij de Amsterdammers is Huntelaar zeer succesvol. Zo scoorde hij al 39 keer in 49 officiële wedstrijden. (Bron: Ajax Online)

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo dec 13, 2006 12:54 pm

Klopt, Cziommer had mazzel dat Huntelaar net naast zijn knie 'stapte' in plaats van erop.

De intentie van Huntelaar was verkeerd, daar gaat het om. En dan komt Ten Cate er ook nog even overheen met zijn commentaar.

http://portal.omroep.nl/mplayer?mpstrea ... tHnSopBxoB

Het doet denken aan de man die zei 'klasse die doodschop'.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo dec 13, 2006 12:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » wo dec 13, 2006 12:55 pm

Ik vind het wel grappig de reactie van alle AT'ers. Als het de Wolf, van Bommel, Bosveld of een willekeurige feyenoorder was geweest hadden we de doodstap van Huntelaar tot walgelijk bestempeld. Nu valt het allemaal wel mee
I think I lost my fucking headache

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo dec 13, 2006 12:58 pm

Precies, dat gevoel heb ik er nou ook bij. Je kan er lang of kort over praten maar zijn intentie is op dat moment absoluut niet goed.

Jim

Bericht door Jim » wo dec 13, 2006 12:58 pm

Voetske schreef: Je overdrijft Jim, kijk je in slomo naar de aktie kun je zien dat Huntelaar met zijn voet niet de knie van Chiommer raakt.Je ziet het been van Chiommer ook geen reactie/beweging geven..Verder was ie wel heel vlug weer genezen van de " Doodschop " Niet dat het me iets uitmaakt.
Dat hij hem toevallig niet raakt doet toch helemaal niks af aan de actie op zich. Net zo min als de handelwijze nadien van het bedoelde slachtoffer dat doet.
Overigens vond ik ook de actie van Steinson ten opzichte van Emanuelson een overtreding waarvoor gewoon gefloten had moeten worden.
Gewoon een tackle met twee benen. Al schrijft van Gaal (net zo'n groot kind als Ten Cate) er twintig "kolommen" over, dat mag nu eenmaal niet.
Laatst gewijzigd door Jim op wo dec 13, 2006 1:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo dec 13, 2006 12:59 pm

Lucas schreef:Ik vind het wel grappig de reactie van alle AT'ers. Als het de Wolf, van Bommel, Bosveld of een willekeurige feyenoorder was geweest hadden we de doodstap van Huntelaar tot walgelijk bestempeld. Nu valt het allemaal wel mee
Spreek voor jezelf Lucas.
Blij met de punten ...

Aristides

Bericht door Aristides » wo dec 13, 2006 1:03 pm

Waar staan de beelden dat de knie van cziommer echt wordt geraakt? Ik heb ze om 07.00 uur (ik heb er speciaal de tv voor aangezet!) niet gezien, de hoek van de camera liet dat niet toe, maar er zullen ongetwijfeld andere camera's zijn die het wel hebben geregistreerd. Graag een link. In het stadion kon ik het niet zien.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

LucaS

Bericht door LucaS » wo dec 13, 2006 1:05 pm

Voetske schreef:
Lucas schreef:Ik vind het wel grappig de reactie van alle AT'ers. Als het de Wolf, van Bommel, Bosveld of een willekeurige feyenoorder was geweest hadden we de doodstap van Huntelaar tot walgelijk bestempeld. Nu valt het allemaal wel mee
Dat deed ik hier ook Voetske. Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten meten

999

Bericht door 999 » wo dec 13, 2006 1:07 pm

Jim schreef:
Voetske schreef: Je overdrijft Jim, kijk je in slomo naar de aktie kun je zien dat Huntelaar met zijn voet niet de knie van Chiommer raakt.Je ziet het been van Chiommer ook geen reactie/beweging geven..Verder was ie wel heel vlug weer genezen van de " Doodschop " Niet dat het me iets uitmaakt.
Dat hij hem toevallig niet raakt doet toch helemaal niks af aan de actie op zich. Net zo min als de handelwijze nadien van het bedoelde slachtoffer dat doet.
Overigens vond ik ook de actie van Steinson ten opzichte van Emanuelson een overtreding waarvoor gewoon gefloten had moeten worden.
Gewoon een tackle met twee benen. Al schrijft van Gaal (net zo'n groot kind als Ten Cate) er twintig "kolommen" over, dat mag gewoon niet.
Jawel dat is juist het verschil, omdat ie hem niet raakt heb ik ook het idee dat het niet de bedoeling van Huntelaar om een " doodschop " uit te delen.Waarom zou ie trouwens.Je kunt je natuurlijk afvragen of het slim is van Huntelaar zo'n overdreven beweging .. , want hij had natuurlijk best rood kunnen krijgen.

Nou ook de tackle van Steinson werd door heel veel lieden verkeerd beoordeelt, hij zou de bal spelen en dus niet fluiten gerechtvaardig zijn.Ik bedoel ook daar verkeken velen zich.

Maar tis wel goed zo, die wedstrijd is geweest, aan beide kanten wel of geen rode kaarten doet er nu niet meer toe.
Blij met de punten ...

Jim

Bericht door Jim » wo dec 13, 2006 1:07 pm

Jöhnk schreef: Het doet denken aan de man die zei 'klasse die doodschop'.
:D
Dacht al, waar blijft ie.
Dat was destijds een uitermate domme opmerking van een nog vrij jonge speler die even lekker stoer wilde doen.
Hier gaat het over een volwassen coach, die onderhand toch beter zou moeten weten.

999

Bericht door 999 » wo dec 13, 2006 1:08 pm

Lucas schreef:
Voetske schreef:
Dat deed ik hier ook Voetske. Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten meten
Valt wel mee ..
Blij met de punten ...

Jim

Bericht door Jim » wo dec 13, 2006 1:17 pm

Lucas schreef:Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten meten
Dat gebeurt niet alleen door AT'ers maar door heel veel supporters.
Kijk er de diverse clubfora maar op na. Het is overal hetzelfde liedje bij dit soort kwesties.
Aan de ene kant begrijp ik best dat mensen enorm betrokken zijn bij het wel en wee van hun club. Aan de andere kant blijf ik me vaak verbazen hoe die clubliefde de blik en visie van op zich toch vaak intelligente en volwassen kerels kan beinvloeden.

LucaS

Bericht door LucaS » wo dec 13, 2006 1:19 pm

Ik deel je verbazing Jim

Lionel

Bericht door Lionel » wo dec 13, 2006 1:40 pm

Voetske schreef:
Jim schreef:
Gewoon een tackle met twee benen. Al schrijft van Gaal (net zo'n groot kind als Ten Cate) er twintig "kolommen" over, dat mag gewoon niet.
Jawel dat is juist het verschil, omdat ie hem niet raakt heb ik ook het idee dat het niet de bedoeling van Huntelaar om een " doodschop " uit te delen.Waarom zou ie trouwens.Je kunt je natuurlijk afvragen of het slim is van Huntelaar zo'n overdreven beweging .. , want hij had natuurlijk best rood kunnen krijgen.

Nou ook de tackle van Steinson werd door heel veel lieden verkeerd beoordeelt, hij zou de bal spelen en dus niet fluiten gerechtvaardig zijn.Ik bedoel ook daar verkeken velen zich.

Maar tis wel goed zo, die wedstrijd is geweest, aan beide kanten wel of geen rode kaarten doet er nu niet meer toe.
Dat is altijd de vraag....?
IK GELOOF!!!!!!

999

Bericht door 999 » wo dec 13, 2006 2:38 pm

Jim schreef:
Lucas schreef:Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten meten
Dat gebeurt niet alleen door AT'ers maar door heel veel supporters.
Kijk er de diverse clubfora maar op na. Het is overal hetzelfde liedje bij dit soort kwesties.
Aan de ene kant begrijp ik best dat mensen enorm betrokken zijn bij het wel en wee van hun club. Aan de andere kant blijf ik me vaak verbazen hoe die clubliefde de blik en visie van op zich toch vaak intelligente en volwassen kerels kan beinvloeden.
Ja Jim we weten dat je een intelligente en volwassen kerel bent :D
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo dec 13, 2006 6:13 pm

Wie zegt dat dan? Ik vind het helemaal niet meevallen. Huntelaar had gewoon een dikke schorsing verdiend. Maargoed, de regels van de KNVB zijn nu eenmaal zo. Ook voor Van Bommel, De Wolf of Bosvelt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do dec 14, 2006 2:16 pm

Verschrikkelijk uit vorm, maar wel 17 doelpunten in 25 wedstrijden. Toch niet zo slecht.

Daarnaast heeft hij in de laatste drie wedstrijden ook nog eens vijf keer gescoord.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do dec 14, 2006 5:46 pm

Yup. Aan het einde van het seizoen heeft hij er gewoon weer een doelpuntje of 35 inliggen en heeft hij ook nog eens veel bijgeleerd. :xyxthumbs:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do dec 14, 2006 5:49 pm

Ik geloof dat van de spelers van PSV, AZ, Feyenoord en Ajax alleen Koevermans meer doelpunten per wedstrijd heeft gemaakt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » vr dec 15, 2006 10:16 pm

Huntelaar heeft historisch besef.

Vossie

Bericht door Vossie » vr dec 15, 2006 11:57 pm

Huntelaar is/was een grote Ajax fan...
Z'n mooiste wedstrijd is trouwens ook Ajax - Bayern 95, dus dat hij die goal nog weet te herinneren is niet zo vreemd. :yes:

Gesloten