Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
:DJim schreef:Wat is het dan?. Een doodstap?.
Lekker belangrijk of het een schop is of niet. Huntelaar maakte een overtreding die hem rood en een aantal wedstrijden schorsing had moeten opleveren.
Hij moet leren om zich beter te beheersen. Natuurlijk is het vervelend als er continu overtredingen op je worden gemaakt maar als je een grote jongen wilt worden kun je er maar beter aan wennen. Als hij straks in een grote competitie speelt zal het alleen maar erger worden.
Ik ben overigens wel van mening dat scheidsrechters beter moeten optreden tegen de overtredingen die hij moet ondergaan maar dat is een algemeen probleem.
Je overdrijft Jim, kijk je in slomo naar de aktie kun je zien dat Huntelaar met zijn voet niet de knie van Chiommer raakt.Je ziet het been van Chiommer ook geen reactie/beweging geven..Zelf geen nop-afdruk of noppen vuil op de knie te zien van Chiommer.Verder was ie wel heel vlug weer genezen van de " Doodschop " Niet dat het me iets uitmaakt.Jim schreef:Ach, we weten toch dat er twee Henk ten Cates zijn.Jöhnk schreef:Het was geen trappende beweging, het was een stappende beweging, aldus Ten Cate. :hypocrite:
De een is vader van drie dochters en heeft echt wel normen en waarden.
Als zijn dochters zo zouden (gaan) stappen zou hij ze heus wel een draai om de oren geven.
De ander is echter voetbaltrainer en weet dat er op het veld nu eenmaal anders wordt gestapt dan in het gewone leven.
Wat is het dan?. Een doodstap?.Thomas schreef:Zeker. Maar het is geen schop. Hij plant z'n noppen vol op het been van Cziommer, maar ik zou het geen schop noemen.
Laatst gewijzigd door 999 op wo dec 13, 2006 12:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Ook leuk:
Huntelaar kon voor vijf miljoen naar AZ
AZ-voorzitter Dirk Scheringa heeft er vorig seizoen persoonlijk voor gezorgd dat Klaas-Jan Huntelaar niet naar Alkmaar kwam. De preses was degene die de overgang van de spits van SC Heerenveen naar AZ om financiële redenen afblies. Dat onthult AZ-coach Louis van Gaal in een interview met Sportweek. "Scheringa vond hem te duur: vijf miljoen euro", aldus Van Gaal, die Huntelaar er graag bij had willen hebben.
De 23-jarige aanvaller vertrok uiteindelijk voor een bedrag van negen miljoen euro naar Ajax. Bij de Amsterdammers is Huntelaar zeer succesvol. Zo scoorde hij al 39 keer in 49 officiële wedstrijden. (Bron: Ajax Online)
Klopt, Cziommer had mazzel dat Huntelaar net naast zijn knie 'stapte' in plaats van erop.
De intentie van Huntelaar was verkeerd, daar gaat het om. En dan komt Ten Cate er ook nog even overheen met zijn commentaar.
http://portal.omroep.nl/mplayer?mpstrea ... tHnSopBxoB
Het doet denken aan de man die zei 'klasse die doodschop'.
De intentie van Huntelaar was verkeerd, daar gaat het om. En dan komt Ten Cate er ook nog even overheen met zijn commentaar.
http://portal.omroep.nl/mplayer?mpstrea ... tHnSopBxoB
Het doet denken aan de man die zei 'klasse die doodschop'.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo dec 13, 2006 12:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat hij hem toevallig niet raakt doet toch helemaal niks af aan de actie op zich. Net zo min als de handelwijze nadien van het bedoelde slachtoffer dat doet.Voetske schreef: Je overdrijft Jim, kijk je in slomo naar de aktie kun je zien dat Huntelaar met zijn voet niet de knie van Chiommer raakt.Je ziet het been van Chiommer ook geen reactie/beweging geven..Verder was ie wel heel vlug weer genezen van de " Doodschop " Niet dat het me iets uitmaakt.
Overigens vond ik ook de actie van Steinson ten opzichte van Emanuelson een overtreding waarvoor gewoon gefloten had moeten worden.
Gewoon een tackle met twee benen. Al schrijft van Gaal (net zo'n groot kind als Ten Cate) er twintig "kolommen" over, dat mag nu eenmaal niet.
Laatst gewijzigd door Jim op wo dec 13, 2006 1:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar staan de beelden dat de knie van cziommer echt wordt geraakt? Ik heb ze om 07.00 uur (ik heb er speciaal de tv voor aangezet!) niet gezien, de hoek van de camera liet dat niet toe, maar er zullen ongetwijfeld andere camera's zijn die het wel hebben geregistreerd. Graag een link. In het stadion kon ik het niet zien.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dat deed ik hier ook Voetske. Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten metenVoetske schreef:Spreek voor jezelf Lucas.Lucas schreef:Ik vind het wel grappig de reactie van alle AT'ers. Als het de Wolf, van Bommel, Bosveld of een willekeurige feyenoorder was geweest hadden we de doodstap van Huntelaar tot walgelijk bestempeld. Nu valt het allemaal wel mee
I think I lost my fucking headache
Jawel dat is juist het verschil, omdat ie hem niet raakt heb ik ook het idee dat het niet de bedoeling van Huntelaar om een " doodschop " uit te delen.Waarom zou ie trouwens.Je kunt je natuurlijk afvragen of het slim is van Huntelaar zo'n overdreven beweging .. , want hij had natuurlijk best rood kunnen krijgen.Jim schreef:Dat hij hem toevallig niet raakt doet toch helemaal niks af aan de actie op zich. Net zo min als de handelwijze nadien van het bedoelde slachtoffer dat doet.Voetske schreef: Je overdrijft Jim, kijk je in slomo naar de aktie kun je zien dat Huntelaar met zijn voet niet de knie van Chiommer raakt.Je ziet het been van Chiommer ook geen reactie/beweging geven..Verder was ie wel heel vlug weer genezen van de " Doodschop " Niet dat het me iets uitmaakt.
Overigens vond ik ook de actie van Steinson ten opzichte van Emanuelson een overtreding waarvoor gewoon gefloten had moeten worden.
Gewoon een tackle met twee benen. Al schrijft van Gaal (net zo'n groot kind als Ten Cate) er twintig "kolommen" over, dat mag gewoon niet.
Nou ook de tackle van Steinson werd door heel veel lieden verkeerd beoordeelt, hij zou de bal spelen en dus niet fluiten gerechtvaardig zijn.Ik bedoel ook daar verkeken velen zich.
Maar tis wel goed zo, die wedstrijd is geweest, aan beide kanten wel of geen rode kaarten doet er nu niet meer toe.
Blij met de punten ...
Valt wel mee ..Lucas schreef:Dat deed ik hier ook Voetske. Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten metenVoetske schreef:Spreek voor jezelf Lucas.Lucas schreef:Ik vind het wel grappig de reactie van alle AT'ers. Als het de Wolf, van Bommel, Bosveld of een willekeurige feyenoorder was geweest hadden we de doodstap van Huntelaar tot walgelijk bestempeld. Nu valt het allemaal wel mee
Blij met de punten ...
Dat gebeurt niet alleen door AT'ers maar door heel veel supporters.Lucas schreef:Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten meten
Kijk er de diverse clubfora maar op na. Het is overal hetzelfde liedje bij dit soort kwesties.
Aan de ene kant begrijp ik best dat mensen enorm betrokken zijn bij het wel en wee van hun club. Aan de andere kant blijf ik me vaak verbazen hoe die clubliefde de blik en visie van op zich toch vaak intelligente en volwassen kerels kan beinvloeden.
Dat is altijd de vraag....?Voetske schreef:Jawel dat is juist het verschil, omdat ie hem niet raakt heb ik ook het idee dat het niet de bedoeling van Huntelaar om een " doodschop " uit te delen.Waarom zou ie trouwens.Je kunt je natuurlijk afvragen of het slim is van Huntelaar zo'n overdreven beweging .. , want hij had natuurlijk best rood kunnen krijgen.Jim schreef:Dat hij hem toevallig niet raakt doet toch helemaal niks af aan de actie op zich. Net zo min als de handelwijze nadien van het bedoelde slachtoffer dat doet.Voetske schreef: Je overdrijft Jim, kijk je in slomo naar de aktie kun je zien dat Huntelaar met zijn voet niet de knie van Chiommer raakt.Je ziet het been van Chiommer ook geen reactie/beweging geven..Verder was ie wel heel vlug weer genezen van de " Doodschop " Niet dat het me iets uitmaakt.
Gewoon een tackle met twee benen. Al schrijft van Gaal (net zo'n groot kind als Ten Cate) er twintig "kolommen" over, dat mag gewoon niet.
Nou ook de tackle van Steinson werd door heel veel lieden verkeerd beoordeelt, hij zou de bal spelen en dus niet fluiten gerechtvaardig zijn.Ik bedoel ook daar verkeken velen zich.
Maar tis wel goed zo, die wedstrijd is geweest, aan beide kanten wel of geen rode kaarten doet er nu niet meer toe.
IK GELOOF!!!!!!
Ja Jim we weten dat je een intelligente en volwassen kerel bent :DJim schreef:Dat gebeurt niet alleen door AT'ers maar door heel veel supporters.Lucas schreef:Ik vind dat veel AT'ers in dit geval met twee maten meten
Kijk er de diverse clubfora maar op na. Het is overal hetzelfde liedje bij dit soort kwesties.
Aan de ene kant begrijp ik best dat mensen enorm betrokken zijn bij het wel en wee van hun club. Aan de andere kant blijf ik me vaak verbazen hoe die clubliefde de blik en visie van op zich toch vaak intelligente en volwassen kerels kan beinvloeden.
Blij met de punten ...
Wie zegt dat dan? Ik vind het helemaal niet meevallen. Huntelaar had gewoon een dikke schorsing verdiend. Maargoed, de regels van de KNVB zijn nu eenmaal zo. Ook voor Van Bommel, De Wolf of Bosvelt.Lucas schreef:Ik vind het wel grappig de reactie van alle AT'ers. Als het de Wolf, van Bommel, Bosveld of een willekeurige feyenoorder was geweest hadden we de doodstap van Huntelaar tot walgelijk bestempeld. Nu valt het allemaal wel mee
Huntelaar heeft historisch besef.