Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

jabu

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 12:56 pm

Heeft hij bij AZ dan niet Martens en Cziommer voor zich?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma dec 11, 2006 12:56 pm

Als rechtshalf kan hij ook uit de voeten.

De Nederlandse Defour.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma dec 11, 2006 12:57 pm

Hoe zit het eigenlijk met Defour? Niks meer van gehoord verder.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 12:59 pm

Jabukajaja schreef:Heeft hij bij AZ dan niet Martens en Cziommer voor zich?
Cziommer niet in ieder geval, want Bruins is beter. Daarnaast is Bruins allrounder dan Martens en kan dus ook als rechtshalf spelen.
De Dominee schreef:Vastleggen en verhuren dan. Straks is ie weer 8 miljoen...
Dat moet hij wel willen, hè.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma dec 11, 2006 1:01 pm

Ajax moet hem eerst willen. Dan horen we pas of hij wil.

999

Bericht door 999 » ma dec 11, 2006 1:01 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Dus, waarom deze aankoop ?.Mee verdedigen doet ie niet, overzicht zozo, etter bak, ja hij kan leuk pingelen, maar dat konden/kunnen Bbagida, Wamberto, Ikedia ook ...
Babangida en Ikedia kunnen alleen hard rennen en dat geldt in mindere mate ook voor Wamberto. Leonardo kan een tegenstander uitspelen in de kleine ruimte.
Jaja bij Nac, waar ik mag doen waar ie zin in heeft, waar niemand hem verrot scheld als z'n gefriemel voor de zoveelste keer een counter als resultaat heeft.Waar ie vrolijk z'n man laat lopen en ijkoud een ander als schuldige aanwijst.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 1:02 pm

De Dominee schreef:Ajax moet hem eerst willen. Dan horen we pas of hij wil.
Die jongen is niet gek. Hij heeft bij AZ veel meer kans op speeltijd en gaat dus echt niet bij een club van het niveau Vitesse spelen omdat hij dan na één of twee jaar misschien naar Ajax mag.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma dec 11, 2006 1:03 pm

Ik zou hem best in de basis willen zien bij Ajax. Volgens mij is hij er klaar voor.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 1:03 pm

Voetske schreef:
Bertje schreef:
Voetske schreef:Dus, waarom deze aankoop ?.Mee verdedigen doet ie niet, overzicht zozo, etter bak, ja hij kan leuk pingelen, maar dat konden/kunnen Bbagida, Wamberto, Ikedia ook ...
Babangida en Ikedia kunnen alleen hard rennen en dat geldt in mindere mate ook voor Wamberto. Leonardo kan een tegenstander uitspelen in de kleine ruimte.
Jaja bij Nac, waar ik mag doen waar ie zin in heeft, waar niemand hem verrot scheld als z'n gefriemel voor de zoveelste keer een counter als resultaat heeft.Waar ie vrolijk z'n man laat lopen en ijkoud een ander als schuldige aanwijst.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat hij bepaalde kwaliteiten bij NAC wel heeft maar bij Ajax niet zou hebben?

En met niemand anders!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 1:06 pm

Jöhnk schreef:Ik zou hem best in de basis willen zien bij Ajax. Volgens mij is hij er klaar voor.
Dat denk ik niet. Sowieso is ons middenveld al licht en zou dat met hem erbij niet bepaald beter worden. Wel vind ik het een goede speler. Als hij aanstaande zomer nog niet verkocht is en Sneijder vertrekt zou Ajax het kunnen proberen, maar dan moet je wel goede back-up hebben, want die jongen moet zich wel doorontwikkelen wil hij bij Ajax een toegevoegde waarde zijn.

En met niemand anders!

jabu

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 1:35 pm

Bertje schreef:
De Dominee schreef:Ajax moet hem eerst willen. Dan horen we pas of hij wil.
Die jongen is niet gek. Hij heeft bij AZ veel meer kans op speeltijd en gaat dus echt niet bij een club van het niveau Vitesse spelen omdat hij dan na één of twee jaar misschien naar Ajax mag.
Heeft hij nu echt zo veel meer kans op speeltijd bij AZ? Daar lopen op het middenveld toch ook Schaars, De Zeeuw, Mendes, Martens, Cziommer en in mindere mate Molhoek, Gudjonson, Vormer en straks weer Medunjanin rond.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 1:39 pm

Medunjanin mag vertrekken, geloof ik. Daarnaast heeft Bruins van Cziommer, Molhoek en Godjohnson echt geen last. Schaars speelt altijd, Mendes of De Zeeuw zal voor de verdediging spelen en dus moet Bruins of een betere rechtshalf zijn dan De Zeeuw (is hij al) of Mendes of een betere aanvallende middenvelder dan Martens (heeft hij ook zeker kans).

En met niemand anders!

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma dec 11, 2006 1:42 pm

AZ heeft meer en betere middenvelders dan Ajax.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 1:44 pm

De Dominee schreef:AZ heeft meer en betere middenvelders dan Ajax.
Daar bleek gisteren weinig van. En dan miste Ajax Sneijder nog.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 1:49 pm

Ten Cate had het goed gezien. Mendes werd (zeker voor die overtreding van Steinsson) aan alle kanten voorbij gelopen door Urby. Daarnaast is De Zeeuw natuurlijk ook geen monster van dynamiek, dus kon Lindenbergh daar prima op spelen.
En Heitinga speelde weer een fantastische wedstrijd als controlerende middenvelder. Jammer dat hij het nog wat lastig heeft als hij z'n man moet loslaten en medespelers moet helpen. Natuurlijk nooit een sterk punt geweest van Heitinga (of verdedigers van Ajax in het algemeen).

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 1:53 pm

Precies, en Van Gaal zag het lijdzaam aan. Hij wisselde pas in de rust. Maar dat lees ik nergens.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 1:57 pm

Ik denk dat Van Gaal sowieso pas aan een wissel dacht toen Heitinga scoorde. Als je dan vlak voor rust nog gaat wisselen weet je zeker dat je tegenstander zich daar meteen op kan instellen. Slim gedaan van Van Gaal, die zo gebruik maakte van het feit dat Ajax zelf nog geen omzettingen kan doen en zorgde dat Ten Cate Ajax niet al in de rust kon helpen.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » ma dec 11, 2006 1:58 pm

nee hoor, ten Cate vond het niet nodig om te reageren
Laatst gewijzigd door LucaS op ma dec 11, 2006 2:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 2:20 pm

Slim? En wat als Ajax er nog één maakt? Had best gekund.

Vermaelen liep al warm in de rust. Waarom Ten Cate hem er nog niet in zette, weet ik niet.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma dec 11, 2006 2:21 pm

Bertje, in de rust hebben die 2 zich warm gelopen. Als HtC er gelijk op zou reageren dan had deze daarvoor de mogelijkheid gehad, waarom.... Omdat ze al in de rust warm liepen. Je kan dus als je wilt gelijk Vermalen naar buiten sturen want Jenner kan alleen rechtsbuiten spelen. Reageer je niet omdat ze in de rust al warm liepen daar bij az, dan is de de vraag hoe snel na het fluitsignaal werd Vermaelen erop uit gestuurd omzich warm te lopen.....
Weer op zoek naar een Interim coach..

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 2:23 pm

joey schreef:Slim? En wat als Ajax er nog één maakt? Had best gekund.
Mwah, Ajax was sterker in het onschadelijk maken van AZ dan in het echt gevaarlijk zijn. Die 1-0 was een perfecte afspiegeling van de situatie in de eerste helft.
Vermaelen liep al warm in de rust. Waarom Ten Cate hem er nog niet in zette, weet ik niet.
Ik ook niet. Misschien wilde hij kijken of Ajax het zelf kon aanpassen (Urby linksback maken), maar hij had kunnen weten dat Ajax zo ver nog niet is.

En met niemand anders!

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 11, 2006 2:23 pm

mattie schreef:Bertje, in de rust hebben die 2 zich warm gelopen. Als HtC er gelijk op zou reageren dan had deze daarvoor de mogelijkheid gehad, waarom.... Omdat ze al in de rust warm liepen. Je kan dus als je wilt gelijk Vermalen naar buiten sturen want Jenner kan alleen rechtsbuiten spelen. Reageer je niet omdat ze in de rust al warm liepen daar bij az, dan is de de vraag hoe snel na het fluitsignaal werd Vermaelen erop uit gestuurd omzich warm te lopen.....
Maar het team zou toch het gogme moeten hebben om Lindenbergh wat terug te laten zakken om Jenner op te pakken? Dat besef moet je ook als team kunnen hebben. Daar hoef je als coach niet voor te wisselen. Je mag wel verwachten van Ten Cate dat hij dit meteen aangeeft als hij merkt dat Jenner erin komt. Ik weet niet of hij dat gedaan heeft. Zo niet, dan schiet hij tekort, zo wel dan neem ik het de spelers kwalijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

999

Bericht door 999 » ma dec 11, 2006 2:24 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:
Bertje schreef: Babangida en Ikedia kunnen alleen hard rennen en dat geldt in mindere mate ook voor Wamberto. Leonardo kan een tegenstander uitspelen in de kleine ruimte.
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat hij bepaalde kwaliteiten bij NAC wel heeft maar bij Ajax niet zou hebben?
Dat zou best eens kunnen ..
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 11, 2006 2:27 pm

Voetske schreef:
Bertje schreef:
Voetske schreef: Jaja bij Nac, waar ik mag doen waar ie zin in heeft, waar niemand hem verrot scheld als z'n gefriemel voor de zoveelste keer een counter als resultaat heeft.Waar ie vrolijk z'n man laat lopen en ijkoud een ander als schuldige aanwijst.
Dat zou best eens kunnen ..
Lijkt me redelijk vreemd. Kwaliteiten heb je of je hebt ze niet, die verdwijnen niet zo snel.

En met niemand anders!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma dec 11, 2006 2:31 pm

Klopt, kwaliteit heb je of heb je niet.

Denk echter wel dat Leonardo's kwaliteiten beter tot hun recht komen bij Nac dan bij Ajax.

Gesloten