Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Cziommer niet in ieder geval, want Bruins is beter. Daarnaast is Bruins allrounder dan Martens en kan dus ook als rechtshalf spelen.Jabukajaja schreef:Heeft hij bij AZ dan niet Martens en Cziommer voor zich?
Dat moet hij wel willen, hè.De Dominee schreef:Vastleggen en verhuren dan. Straks is ie weer 8 miljoen...
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Jaja bij Nac, waar ik mag doen waar ie zin in heeft, waar niemand hem verrot scheld als z'n gefriemel voor de zoveelste keer een counter als resultaat heeft.Waar ie vrolijk z'n man laat lopen en ijkoud een ander als schuldige aanwijst.Bertje schreef:Babangida en Ikedia kunnen alleen hard rennen en dat geldt in mindere mate ook voor Wamberto. Leonardo kan een tegenstander uitspelen in de kleine ruimte.Voetske schreef:Dus, waarom deze aankoop ?.Mee verdedigen doet ie niet, overzicht zozo, etter bak, ja hij kan leuk pingelen, maar dat konden/kunnen Bbagida, Wamberto, Ikedia ook ...
Blij met de punten ...
Die jongen is niet gek. Hij heeft bij AZ veel meer kans op speeltijd en gaat dus echt niet bij een club van het niveau Vitesse spelen omdat hij dan na één of twee jaar misschien naar Ajax mag.De Dominee schreef:Ajax moet hem eerst willen. Dan horen we pas of hij wil.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat hij bepaalde kwaliteiten bij NAC wel heeft maar bij Ajax niet zou hebben?Voetske schreef:Jaja bij Nac, waar ik mag doen waar ie zin in heeft, waar niemand hem verrot scheld als z'n gefriemel voor de zoveelste keer een counter als resultaat heeft.Waar ie vrolijk z'n man laat lopen en ijkoud een ander als schuldige aanwijst.Bertje schreef:Babangida en Ikedia kunnen alleen hard rennen en dat geldt in mindere mate ook voor Wamberto. Leonardo kan een tegenstander uitspelen in de kleine ruimte.Voetske schreef:Dus, waarom deze aankoop ?.Mee verdedigen doet ie niet, overzicht zozo, etter bak, ja hij kan leuk pingelen, maar dat konden/kunnen Bbagida, Wamberto, Ikedia ook ...
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Dat denk ik niet. Sowieso is ons middenveld al licht en zou dat met hem erbij niet bepaald beter worden. Wel vind ik het een goede speler. Als hij aanstaande zomer nog niet verkocht is en Sneijder vertrekt zou Ajax het kunnen proberen, maar dan moet je wel goede back-up hebben, want die jongen moet zich wel doorontwikkelen wil hij bij Ajax een toegevoegde waarde zijn.Jöhnk schreef:Ik zou hem best in de basis willen zien bij Ajax. Volgens mij is hij er klaar voor.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Heeft hij nu echt zo veel meer kans op speeltijd bij AZ? Daar lopen op het middenveld toch ook Schaars, De Zeeuw, Mendes, Martens, Cziommer en in mindere mate Molhoek, Gudjonson, Vormer en straks weer Medunjanin rond.Bertje schreef:Die jongen is niet gek. Hij heeft bij AZ veel meer kans op speeltijd en gaat dus echt niet bij een club van het niveau Vitesse spelen omdat hij dan na één of twee jaar misschien naar Ajax mag.De Dominee schreef:Ajax moet hem eerst willen. Dan horen we pas of hij wil.
Medunjanin mag vertrekken, geloof ik. Daarnaast heeft Bruins van Cziommer, Molhoek en Godjohnson echt geen last. Schaars speelt altijd, Mendes of De Zeeuw zal voor de verdediging spelen en dus moet Bruins of een betere rechtshalf zijn dan De Zeeuw (is hij al) of Mendes of een betere aanvallende middenvelder dan Martens (heeft hij ook zeker kans).
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ten Cate had het goed gezien. Mendes werd (zeker voor die overtreding van Steinsson) aan alle kanten voorbij gelopen door Urby. Daarnaast is De Zeeuw natuurlijk ook geen monster van dynamiek, dus kon Lindenbergh daar prima op spelen.
En Heitinga speelde weer een fantastische wedstrijd als controlerende middenvelder. Jammer dat hij het nog wat lastig heeft als hij z'n man moet loslaten en medespelers moet helpen. Natuurlijk nooit een sterk punt geweest van Heitinga (of verdedigers van Ajax in het algemeen).
En Heitinga speelde weer een fantastische wedstrijd als controlerende middenvelder. Jammer dat hij het nog wat lastig heeft als hij z'n man moet loslaten en medespelers moet helpen. Natuurlijk nooit een sterk punt geweest van Heitinga (of verdedigers van Ajax in het algemeen).
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik denk dat Van Gaal sowieso pas aan een wissel dacht toen Heitinga scoorde. Als je dan vlak voor rust nog gaat wisselen weet je zeker dat je tegenstander zich daar meteen op kan instellen. Slim gedaan van Van Gaal, die zo gebruik maakte van het feit dat Ajax zelf nog geen omzettingen kan doen en zorgde dat Ten Cate Ajax niet al in de rust kon helpen.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Bertje, in de rust hebben die 2 zich warm gelopen. Als HtC er gelijk op zou reageren dan had deze daarvoor de mogelijkheid gehad, waarom.... Omdat ze al in de rust warm liepen. Je kan dus als je wilt gelijk Vermalen naar buiten sturen want Jenner kan alleen rechtsbuiten spelen. Reageer je niet omdat ze in de rust al warm liepen daar bij az, dan is de de vraag hoe snel na het fluitsignaal werd Vermaelen erop uit gestuurd omzich warm te lopen.....
Weer op zoek naar een Interim coach..
Mwah, Ajax was sterker in het onschadelijk maken van AZ dan in het echt gevaarlijk zijn. Die 1-0 was een perfecte afspiegeling van de situatie in de eerste helft.joey schreef:Slim? En wat als Ajax er nog één maakt? Had best gekund.
Ik ook niet. Misschien wilde hij kijken of Ajax het zelf kon aanpassen (Urby linksback maken), maar hij had kunnen weten dat Ajax zo ver nog niet is.Vermaelen liep al warm in de rust. Waarom Ten Cate hem er nog niet in zette, weet ik niet.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar het team zou toch het gogme moeten hebben om Lindenbergh wat terug te laten zakken om Jenner op te pakken? Dat besef moet je ook als team kunnen hebben. Daar hoef je als coach niet voor te wisselen. Je mag wel verwachten van Ten Cate dat hij dit meteen aangeeft als hij merkt dat Jenner erin komt. Ik weet niet of hij dat gedaan heeft. Zo niet, dan schiet hij tekort, zo wel dan neem ik het de spelers kwalijk.mattie schreef:Bertje, in de rust hebben die 2 zich warm gelopen. Als HtC er gelijk op zou reageren dan had deze daarvoor de mogelijkheid gehad, waarom.... Omdat ze al in de rust warm liepen. Je kan dus als je wilt gelijk Vermalen naar buiten sturen want Jenner kan alleen rechtsbuiten spelen. Reageer je niet omdat ze in de rust al warm liepen daar bij az, dan is de de vraag hoe snel na het fluitsignaal werd Vermaelen erop uit gestuurd omzich warm te lopen.....
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Dat zou best eens kunnen ..Bertje schreef:Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat hij bepaalde kwaliteiten bij NAC wel heeft maar bij Ajax niet zou hebben?Voetske schreef:Jaja bij Nac, waar ik mag doen waar ie zin in heeft, waar niemand hem verrot scheld als z'n gefriemel voor de zoveelste keer een counter als resultaat heeft.Waar ie vrolijk z'n man laat lopen en ijkoud een ander als schuldige aanwijst.Bertje schreef: Babangida en Ikedia kunnen alleen hard rennen en dat geldt in mindere mate ook voor Wamberto. Leonardo kan een tegenstander uitspelen in de kleine ruimte.
Blij met de punten ...
Lijkt me redelijk vreemd. Kwaliteiten heb je of je hebt ze niet, die verdwijnen niet zo snel.Voetske schreef:Dat zou best eens kunnen ..Bertje schreef:Wat wil je hier nou mee zeggen? Dat hij bepaalde kwaliteiten bij NAC wel heeft maar bij Ajax niet zou hebben?Voetske schreef: Jaja bij Nac, waar ik mag doen waar ie zin in heeft, waar niemand hem verrot scheld als z'n gefriemel voor de zoveelste keer een counter als resultaat heeft.Waar ie vrolijk z'n man laat lopen en ijkoud een ander als schuldige aanwijst.
En met niemand anders!
En met niemand anders!