Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di dec 05, 2006 3:09 pm

Ik snap niet dat ze Barca niet uitzenden bij de NOS. :nooo:

Ik hoop dat Werder en Chelsea doorgaan maar ik verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor Barca vanavond.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 3:11 pm

Chelsea is al door, maar waarom hoop je in vredesnaam dat die doorgaan?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 05, 2006 3:14 pm

Vind Barcelona en Chelsea allebei vervelende koopclubs. Helaas is Levski al uitgeschakeld.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di dec 05, 2006 3:18 pm

Thomas schreef:Chelsea is al door, maar waarom hoop je in vredesnaam dat die doorgaan?
Ik heb het niet op Barca, teveel Ajacieden aangetrokken in het verleden, gewoon met je pootjes van 'onze spullen' afblijven. Bovendien vind ik Real een mooiere club en dan ben je vanzelf een beetje anti Barca.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 05, 2006 3:19 pm

Ik hoop ook dat Werder doorgaat. Aardige club en een prachtig elftal, dat ook nog eens leuk opgebouwd is.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 3:32 pm

Ik vind Werder ook een fantastisch team hebben, maar ik hoop toch nog wel een aantal keer te genieten van een swingend Barcelona. :blush:
Jöhnk schreef:Vind Barcelona en Chelsea allebei vervelende koopclubs. Helaas is Levski al uitgeschakeld.
Chelsea is de laatste jaren toch wel uitgegroeid tot de grootste koopclub in de geschiedenis van het voetbal. Die zijn van een andere orde dan Barcelona. Sowieso zijn er natuurlijk maar weinig topclubs die niet veel kopen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 05, 2006 3:33 pm

Mwah. Er zit maar weinig verschil tussen Chelsea en Barcelona, hoor.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 3:37 pm

De laatste 4 jaar wel hoor. Ik zou graag de transferuitgaven van de twee clubs van de laatste 4 jaar vergelijken. Chelsea heeft echt ongekend veel geld uitgegeven.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 05, 2006 3:38 pm

Barcelona ook, Thomas. Ze hebben de (bijna?) best betaalde voetballer van de wereld rondlopen.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 3:41 pm

Ze hebben nog geen 40 miljoen betaald voor Ronaldinho, geloof ik. Wat dat betreft is het een koopje geweest. ;)

Chelsea gaf meer uit aan Sheva en Essien, bijvoorbeeld.

999

Bericht door 999 » di dec 05, 2006 3:42 pm

Spijker schreef:Ik heb toevallig sinds een paar dagen Sport 1. Volgens mij ging het per ongeluk, maar ik ga niet zitten klagen ;)
Heb je pas digitaal tv ?.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » di dec 05, 2006 3:43 pm

brigade zuid schreef:Ik snap niet dat ze Barca niet uitzenden bij de NOS. :nooo:

Ik hoop dat Werder en Chelsea doorgaan maar ik verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor Barca vanavond.
Kijk een bij de belgen ?.Anders de duitsers ?.
Laatst gewijzigd door 999 op di dec 05, 2006 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 05, 2006 3:44 pm

Thomas schreef:Ze hebben nog geen 40 miljoen betaald voor Ronaldinho, geloof ik. Wat dat betreft is het een koopje geweest. ;)

Wel lezen wat er staat, Thomas.

Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.

En met niemand anders!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 05, 2006 3:44 pm

Voetske schreef:
brigade zuid schreef:Ik snap niet dat ze Barca niet uitzenden bij de NOS. :nooo:

Kijk een bij de belgen ?.
Daar is het naar een commerciële zender.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » di dec 05, 2006 3:45 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:

Kijk een bij de belgen ?.
Duitsers ?.
Blij met de punten ...

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di dec 05, 2006 3:47 pm

Voetske schreef:
Spijker schreef:Ik heb toevallig sinds een paar dagen Sport 1. Volgens mij ging het per ongeluk, maar ik ga niet zitten klagen ;)
In het begin zat het er inderdaad ook bij. Sinds twee weken is er een zender upgrade geweest en volgens mij hebben ze toen een foutje gemaakt :eusa_dance:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di dec 05, 2006 3:48 pm

Voetske schreef:
Bertje schreef:
Voetske schreef: Kijk een bij de belgen ?.
Duitsers ?.
Nope. Jammer.

En met niemand anders!

999

Bericht door 999 » di dec 05, 2006 3:49 pm

Spijker schreef:
Voetske schreef:
In het begin zat het er inderdaad ook bij. Sinds twee weken is er een zender upgrade geweest en volgens mij hebben ze toen een foutje gemaakt :eusa_dance:
Als je pas en nieuwe abo hebt krijgt je +- 1 maand of zo gratis C+.
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di dec 05, 2006 3:50 pm

Bertje schreef:Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.
Het gaat me niet zo zeer om de transferbedragen (Chelsea en Barca zijn daarin overigens van buitencategorie), als wel om de teams die ik zie.

Deze teams spreken niet tot de verbeelding, zoals de absolute Europese top dat zo'n 7 jaar geleden wel deed. Bayern (Effenberg, Jeremies, Scholl, Kahn, Linke, Jancker ;) , Basler, Matthaus), Man U (de Nevilles, Irwin, Keane, Beckham, Cole, Scholes etc.) en, vooruit, Real, zijn ingeruild voor Barca, Chelsea en, godzijdank, Lyon.

Vind ik een vervelende ontwikkeling. En de absolute trendsetters (Real, Barca en Chelsea) veracht ik het meest.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di dec 05, 2006 3:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » di dec 05, 2006 3:51 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:
Bertje schreef: Daar is het naar een commerciële zender.
Duitsers ?.
Nope. Jammer.
Tja, ik kijk wel voor jullie mee, goed ;) ( als m'n schotel niet van het dak waait of wordt gestolen door Sint en/of een van de pieten, je weet tegenwoordig maar nooit ).
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 4:07 pm

Bertje schreef:
Thomas schreef:Ze hebben nog geen 40 miljoen betaald voor Ronaldinho, geloof ik. Wat dat betreft is het een koopje geweest. ;)

Wel lezen wat er staat, Thomas.

Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.
Daarom gaf ik al aan dat het verschil tussen Chelsea en de rest van de Europese clubs (Real gaf de laatste jaren bijvoorbeeld ook meer uit dan Barcelona, denk ik) niet slechts een paar miljoen is. Chelsea heeft de afgelopen drie jaar echt een andere betekenis aan het woord 'koopclub' gegeven.
Jöhnk schreef:
Bertje schreef:Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.
Het gaat me niet zo zeer om de transferbedragen (Chelsea en Barca zijn daarin overigens van buitencategorie), als wel om de teams die ik zie.

Deze teams spreken niet tot de verbeelding, zoals de absolute Europese top dat zo'n 7 jaar geleden wel deed. Bayern (Effenberg, Jeremies, Scholl, Kahn, Linke, Jancker ;) , Basler, Matthaus), Man U (de Nevilles, Irwin, Keane, Beckham, Cole, Scholes etc.) en, vooruit, Real, zijn ingeruild voor Barca, Chelsea en, godzijdank, Lyon.

Vind ik een vervelende ontwikkeling. En de absolute trendsetters (Real, Barca en Chelsea) veracht ik het meest.
Als wat voor team zie jij Barcelona dan? Bedoel je met betrekking tot het aantal buitenlanders?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 05, 2006 6:22 pm

Gaat men serieus PSV uitzenden dan? :sad:

Ik hoop uiteraard dat Werder doorgaat, al is het alleen maar vanwege het feit dat m'n ouders daar hebben gewoond. Kom er dus vrij geregeld en vind het altijd een fijne club. Barcelona heeft vorig jaar de CL gewonnen en nu is het dus wel leuk als een soort sinterklaasverrassing.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di dec 05, 2006 8:33 pm

Geen Pizarro, Perrotta, Montella en Totti voor Roma. Wel Virga, Cassetti en Vucinic tegen een veredeld C-team van Valencia. Dit moeten ze toch echt wel winnen hoor.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di dec 05, 2006 8:38 pm

We gaan voor een puntje. Voor de rest wel wat logische vervangers natuurlijk. Ben er desondanks niet gerust op.

Bij Inter mag Maxwell weer eens opdraven. Die bank van Inter is trouwens wel even 'impressive', zeg.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di dec 05, 2006 9:00 pm

1-0 al voor Barca, uit een vrije trap. De Duitse muur als het ware bewust op om die bal van Dinho doorgaan te geven. Ik heb wel eens betere Duitse muren gezien. ;)

En nu 2-0. Splijtende pass van weer Ronaldinho, waardoor Guilly hem op een presenteerbladje kan geven voor Eidur G.

Had eerlijk gezegd toch gehoopt op een spannendere pot.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie