Champions League
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind Werder ook een fantastisch team hebben, maar ik hoop toch nog wel een aantal keer te genieten van een swingend Barcelona.
Chelsea is de laatste jaren toch wel uitgegroeid tot de grootste koopclub in de geschiedenis van het voetbal. Die zijn van een andere orde dan Barcelona. Sowieso zijn er natuurlijk maar weinig topclubs die niet veel kopen.Jöhnk schreef:Vind Barcelona en Chelsea allebei vervelende koopclubs. Helaas is Levski al uitgeschakeld.
Kijk een bij de belgen ?.Anders de duitsers ?.brigade zuid schreef:Ik snap niet dat ze Barca niet uitzenden bij de NOS. :nooo:
Ik hoop dat Werder en Chelsea doorgaan maar ik verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor Barca vanavond.
Laatst gewijzigd door 999 op di dec 05, 2006 3:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Wel lezen wat er staat, Thomas.Thomas schreef:Ze hebben nog geen 40 miljoen betaald voor Ronaldinho, geloof ik. Wat dat betreft is het een koopje geweest. ;)
Chelsea gaf meer uit aan Sheva en Essien, bijvoorbeeld.
Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Daar is het naar een commerciële zender.Voetske schreef:Kijk een bij de belgen ?.brigade zuid schreef:Ik snap niet dat ze Barca niet uitzenden bij de NOS. :nooo:
Ik hoop dat Werder en Chelsea doorgaan maar ik verwacht een vrij eenvoudige overwinning voor Barca vanavond.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Duitsers ?.Bertje schreef:Daar is het naar een commerciële zender.Voetske schreef:Kijk een bij de belgen ?.brigade zuid schreef:Ik snap niet dat ze Barca niet uitzenden bij de NOS. :nooo:
Blij met de punten ...
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
In het begin zat het er inderdaad ook bij. Sinds twee weken is er een zender upgrade geweest en volgens mij hebben ze toen een foutje gemaakt :eusa_dance:Voetske schreef:Heb je pas digitaal tv ?.Spijker schreef:Ik heb toevallig sinds een paar dagen Sport 1. Volgens mij ging het per ongeluk, maar ik ga niet zitten klagen ;)
Als je pas en nieuwe abo hebt krijgt je +- 1 maand of zo gratis C+.Spijker schreef:In het begin zat het er inderdaad ook bij. Sinds twee weken is er een zender upgrade geweest en volgens mij hebben ze toen een foutje gemaakt :eusa_dance:Voetske schreef:Heb je pas digitaal tv ?.Spijker schreef:Ik heb toevallig sinds een paar dagen Sport 1. Volgens mij ging het per ongeluk, maar ik ga niet zitten klagen ;)
Blij met de punten ...
Het gaat me niet zo zeer om de transferbedragen (Chelsea en Barca zijn daarin overigens van buitencategorie), als wel om de teams die ik zie.Bertje schreef:Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.
Deze teams spreken niet tot de verbeelding, zoals de absolute Europese top dat zo'n 7 jaar geleden wel deed. Bayern (Effenberg, Jeremies, Scholl, Kahn, Linke, Jancker ;) , Basler, Matthaus), Man U (de Nevilles, Irwin, Keane, Beckham, Cole, Scholes etc.) en, vooruit, Real, zijn ingeruild voor Barca, Chelsea en, godzijdank, Lyon.
Vind ik een vervelende ontwikkeling. En de absolute trendsetters (Real, Barca en Chelsea) veracht ik het meest.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di dec 05, 2006 3:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, ik kijk wel voor jullie mee, goed ;) ( als m'n schotel niet van het dak waait of wordt gestolen door Sint en/of een van de pieten, je weet tegenwoordig maar nooit ).Bertje schreef:Nope. Jammer.Voetske schreef:Duitsers ?.Bertje schreef: Daar is het naar een commerciële zender.
Blij met de punten ...
Daarom gaf ik al aan dat het verschil tussen Chelsea en de rest van de Europese clubs (Real gaf de laatste jaren bijvoorbeeld ook meer uit dan Barcelona, denk ik) niet slechts een paar miljoen is. Chelsea heeft de afgelopen drie jaar echt een andere betekenis aan het woord 'koopclub' gegeven.Bertje schreef:Wel lezen wat er staat, Thomas.Thomas schreef:Ze hebben nog geen 40 miljoen betaald voor Ronaldinho, geloof ik. Wat dat betreft is het een koopje geweest. ;)
Chelsea gaf meer uit aan Sheva en Essien, bijvoorbeeld.
Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.
Als wat voor team zie jij Barcelona dan? Bedoel je met betrekking tot het aantal buitenlanders?Jöhnk schreef:Het gaat me niet zo zeer om de transferbedragen (Chelsea en Barca zijn daarin overigens van buitencategorie), als wel om de teams die ik zie.Bertje schreef:Maar sowieso ga je aan het hele punt voorbij dat ze allebei gigantisch veel geld uitgeven. Dan maakt het mij niet meer uit of de één drie miljoen meer uitgaf dan de ander.
Deze teams spreken niet tot de verbeelding, zoals de absolute Europese top dat zo'n 7 jaar geleden wel deed. Bayern (Effenberg, Jeremies, Scholl, Kahn, Linke, Jancker ;) , Basler, Matthaus), Man U (de Nevilles, Irwin, Keane, Beckham, Cole, Scholes etc.) en, vooruit, Real, zijn ingeruild voor Barca, Chelsea en, godzijdank, Lyon.
Vind ik een vervelende ontwikkeling. En de absolute trendsetters (Real, Barca en Chelsea) veracht ik het meest.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gaat men serieus PSV uitzenden dan? :sad:
Ik hoop uiteraard dat Werder doorgaat, al is het alleen maar vanwege het feit dat m'n ouders daar hebben gewoond. Kom er dus vrij geregeld en vind het altijd een fijne club. Barcelona heeft vorig jaar de CL gewonnen en nu is het dus wel leuk als een soort sinterklaasverrassing.
Ik hoop uiteraard dat Werder doorgaat, al is het alleen maar vanwege het feit dat m'n ouders daar hebben gewoond. Kom er dus vrij geregeld en vind het altijd een fijne club. Barcelona heeft vorig jaar de CL gewonnen en nu is het dus wel leuk als een soort sinterklaasverrassing.
- Jinne
- Site Admin
1-0 al voor Barca, uit een vrije trap. De Duitse muur als het ware bewust op om die bal van Dinho doorgaan te geven. Ik heb wel eens betere Duitse muren gezien. ;)
En nu 2-0. Splijtende pass van weer Ronaldinho, waardoor Guilly hem op een presenteerbladje kan geven voor Eidur G.
Had eerlijk gezegd toch gehoopt op een spannendere pot.
En nu 2-0. Splijtende pass van weer Ronaldinho, waardoor Guilly hem op een presenteerbladje kan geven voor Eidur G.
Had eerlijk gezegd toch gehoopt op een spannendere pot.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!