Wesley Sneijder
Moderator: mods
- Daily Blind
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Daily Blind
-
- AT Toto winner 15/16
- AT Toto winner 09/10
Er zijn toch 2 versies? Die van Bossen en die van Sneijder c.s. En dus zijn de beelden doorslaggevend. Vonden jullie die werkelijk zo overtuigend dat ze alleen de versie van Bossen kunnen onderschrijven, met andere woorden, vinden jullie dat er geen enkele twijfel mogelijk is en dat Sneijders verhaal op geen enkel mogelijke manier kan corresponderen met die beelden? Ik niet. En bij twijfel: vrijspraak.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Stond er ondertiteling bij?
Daarnaast kijk hij de scheids ook niet aan.
BB zei dit gisteren ook al in VI, maar toen was ze volgens Derksen opeens de advocaat van Sneijder. Paste natuurlijk niet bij zijn eigen verhaaltje.
Zegt ze eindelijk iets zinnigs. :nooo:
Daarnaast kijk hij de scheids ook niet aan.
BB zei dit gisteren ook al in VI, maar toen was ze volgens Derksen opeens de advocaat van Sneijder. Paste natuurlijk niet bij zijn eigen verhaaltje.
Zegt ze eindelijk iets zinnigs. :nooo:
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Je zit te lang in het vak, Cees. :aai:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Er zijn toch 2 versies? Die van Bossen en die van Sneijder c.s. En dus zijn de beelden doorslaggevend. Vonden jullie die werkelijk zo overtuigend dat ze alleen de versie van Bossen kunnen onderschrijven, met andere woorden, vinden jullie dat er geen enkele twijfel mogelijk is en dat Sneijders verhaal op geen enkel mogelijke manier kan corresponderen met die beelden? Ik niet. En bij twijfel: vrijspraak.
Ik denk dat de KNVB Sneijder alleen vrijspreekt als onomstotelijk wordt bewezen dat Bossen fout zit. Al is het maar om geen verwijten van de 'rest van Nederland' te krijgen.
Het stinkt aan alle kanten!
- Alaindebanaan
Ik vond het iig opvallend dat Sneijder eerst voor de camera beweerde niet gescholden te hebben, en geen ziektes te hebben gebruikt.Dat klopt dus in ieder geval allemaal niet, maar ik weet niet wie nu de waarheid spreekt. Wordt dus hopen... :sad:Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Er zijn toch 2 versies? Die van Bossen en die van Sneijder c.s. En dus zijn de beelden doorslaggevend. Vonden jullie die werkelijk zo overtuigend dat ze alleen de versie van Bossen kunnen onderschrijven, met andere woorden, vinden jullie dat er geen enkele twijfel mogelijk is en dat Sneijders verhaal op geen enkel mogelijke manier kan corresponderen met die beelden? Ik niet. En bij twijfel: vrijspraak.
En ja Ten Cate, die wordt hopelijk vrijgesproken. Hoe kom je erbij, iemand 500 euri boete geven omdat-ie Bossen een moraalridder noemt...... :nooo:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
Kan zijn, maar dat hoort erbij. Sneijder gaat misschien naar Italië- daar lusten de tegenstanders hem rauw.Lucas schreef:De reactie van Sneijder blijft fout, maar ik vind wel dat Sneijder met name in het begin van veel wedstrijden erg veel schoppen te verduren krijgt zonder dat er ook maar 1 scheidsrechter tegen optreedt. De scheidsrechters in nederland zijn van een zeer treurig nivo
Ik ben het er niet mee eens dat de leiding van Ajax net doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is om tegenstanders uit te schelden voor ik weet niet wat. Voetballers hebben een voorbeeldfunctie. Op zo'n moment denk ik met waardering aan LVG, die praatte wangedrag van zijn spelers niet goed. Ik vind dat Ajax nu te opportunistisch reageert- van topvoetballers mag je discipline verwachten.
Ja, ik ben zelf ook wel eens over de schreef gegaan. Toen kreeg ik op mijn flikker van de clubleiding en een schorsing er bovenop- volledig terecht.
Mee eens.Lucas schreef:Ik vind de reactie van Sneijder ook niet goed, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt.
Alleen die goedpraterij achteraf had van mij niet gehoeven. Blijkbaar ziet Sneijder zijn eigen fout niet in. Ajax en Ten Cate overigens ook niet.
Ik zou er niet rouwig om zijn als Sneijder flink geschorst wordt. Dan leert hij het wel.
- AT Toto winner 09/10
:yes:Jöhnk schreef:Alleen die goedpraterij achteraf had van mij niet gehoeven. Blijkbaar ziet Sneijder zijn eigen fout niet in. Ajax en Ten Cate overigens ook niet.
Ik zou er niet rouwig om zijn als Sneijder flink geschorst wordt. Dan leert hij het wel.
Op zondagavond zitten er tienduizenden kinderen naar Talpa te kijken. Leg die maar eens uit dat 'tyfushond' een woord is dat je niet hoort te gebruiken op het voetbalveld, als de sterspeler en de trainer van Ajax het tegendeel beweren.
Kijk, dat je het roept, dat kan gebeuren. Iedereen doet wel eens iets doms. Maar wees dan een kerel en accepteer je straf. Ga niet de boel verdraaien of bagatelliseren.
- AT Toto winner 09/10
Dus je moet tegenwoordig oppassen met wat je in het veld zegt, in het heetst van de strijd, omdat het mogelijk is dat de beelden worden voorzien van een analyse vanuit de Talpastudio waar men er gretig op inhaakt en dat het wordt uitgezonden voor kinderbedtijd?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Dat hoeft Talpa toch niet uit te zenden? Mag ik ook niet meer vloeken omdat er een kans is dat er een camera van Talpa in de buurt is, waardoor Talpa het om zeven uur kan laten zien?
Edit: als je het zo bekijkt is Postma er schuldig aan zijn dat het zoontje van Hugo Borst seksuele voorlichting heeft gehad van RTL.
Edit: als je het zo bekijkt is Postma er schuldig aan zijn dat het zoontje van Hugo Borst seksuele voorlichting heeft gehad van RTL.
Laatst gewijzigd door Bert op di nov 28, 2006 3:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!