Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 27, 2006 7:17 pm

10 banken van ons veld verwijderd, ja.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 27, 2006 11:00 pm

We're fucked. :yes:

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di nov 28, 2006 1:17 pm

AJAX gaat zwaar gestraft worden vanavond....

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di nov 28, 2006 1:19 pm

Ik ben er ook bang voor. Even een voorbeeld stellen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di nov 28, 2006 2:27 pm

Ik hou er rekening mee dat ie vrijgesproken wordt.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 28, 2006 2:31 pm

Ik mag hopen dat ze de beelden van de televisie niet als onomstotelijk bewijs gaan gebruiken dat hij het tegen de scheidsrechter zei, want dat slaat natuurlijk nergens op.

En met niemand anders!

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » di nov 28, 2006 2:32 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik hou er rekening mee dat ie vrijgesproken wordt.
Als ik de verhalen hier hoor absoluut niet. Ze willen er alles aan doen om hem zwaar te straffen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 28, 2006 2:41 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik hou er rekening mee dat ie vrijgesproken wordt.
Waarom? Ik denk juist van niet. De KNVB zal kiezen voor Bossen.

Ten Cate gaat denk ik wel vrijuit.
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di nov 28, 2006 2:45 pm

Bertje schreef:Ik mag hopen dat ze de beelden van de televisie niet als onomstotelijk bewijs gaan gebruiken dat hij het tegen de scheidsrechter zei, want dat slaat natuurlijk nergens op.
Het was toch wel duidelijk dat ie het tegen de scheids had hoor.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di nov 28, 2006 2:47 pm

Er zijn toch 2 versies? Die van Bossen en die van Sneijder c.s. En dus zijn de beelden doorslaggevend. Vonden jullie die werkelijk zo overtuigend dat ze alleen de versie van Bossen kunnen onderschrijven, met andere woorden, vinden jullie dat er geen enkele twijfel mogelijk is en dat Sneijders verhaal op geen enkel mogelijke manier kan corresponderen met die beelden? Ik niet. En bij twijfel: vrijspraak.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 28, 2006 2:47 pm

Stond er ondertiteling bij?

Daarnaast kijk hij de scheids ook niet aan.

BB zei dit gisteren ook al in VI, maar toen was ze volgens Derksen opeens de advocaat van Sneijder. Paste natuurlijk niet bij zijn eigen verhaaltje.

Zegt ze eindelijk iets zinnigs. :nooo:

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 28, 2006 2:48 pm

Natuurlijk niet. Sneijder kijkt idd naar de scheidsrechter als ie loopt te vloeken. Maar op het moment dat Bossen rood trekt is Sneijder uit beeld verdwenen

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 28, 2006 2:53 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Er zijn toch 2 versies? Die van Bossen en die van Sneijder c.s. En dus zijn de beelden doorslaggevend. Vonden jullie die werkelijk zo overtuigend dat ze alleen de versie van Bossen kunnen onderschrijven, met andere woorden, vinden jullie dat er geen enkele twijfel mogelijk is en dat Sneijders verhaal op geen enkel mogelijke manier kan corresponderen met die beelden? Ik niet. En bij twijfel: vrijspraak.
Je zit te lang in het vak, Cees. :aai:
Ik denk dat de KNVB Sneijder alleen vrijspreekt als onomstotelijk wordt bewezen dat Bossen fout zit. Al is het maar om geen verwijten van de 'rest van Nederland' te krijgen.

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 28, 2006 2:57 pm

De reactie van Sneijder blijft fout, maar ik vind wel dat Sneijder met name in het begin van veel wedstrijden erg veel schoppen te verduren krijgt zonder dat er ook maar 1 scheidsrechter tegen optreedt. De scheidsrechters in nederland zijn van een zeer treurig nivo

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » di nov 28, 2006 3:09 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Er zijn toch 2 versies? Die van Bossen en die van Sneijder c.s. En dus zijn de beelden doorslaggevend. Vonden jullie die werkelijk zo overtuigend dat ze alleen de versie van Bossen kunnen onderschrijven, met andere woorden, vinden jullie dat er geen enkele twijfel mogelijk is en dat Sneijders verhaal op geen enkel mogelijke manier kan corresponderen met die beelden? Ik niet. En bij twijfel: vrijspraak.
Ik vond het iig opvallend dat Sneijder eerst voor de camera beweerde niet gescholden te hebben, en geen ziektes te hebben gebruikt.Dat klopt dus in ieder geval allemaal niet, maar ik weet niet wie nu de waarheid spreekt. Wordt dus hopen... :sad:

En ja Ten Cate, die wordt hopelijk vrijgesproken. Hoe kom je erbij, iemand 500 euri boete geven omdat-ie Bossen een moraalridder noemt...... :nooo:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 28, 2006 3:19 pm

Lucas schreef:De reactie van Sneijder blijft fout, maar ik vind wel dat Sneijder met name in het begin van veel wedstrijden erg veel schoppen te verduren krijgt zonder dat er ook maar 1 scheidsrechter tegen optreedt. De scheidsrechters in nederland zijn van een zeer treurig nivo
Kan zijn, maar dat hoort erbij. Sneijder gaat misschien naar Italië- daar lusten de tegenstanders hem rauw.
Ik ben het er niet mee eens dat de leiding van Ajax net doet alsof het de normaalste zaak van de wereld is om tegenstanders uit te schelden voor ik weet niet wat. Voetballers hebben een voorbeeldfunctie. Op zo'n moment denk ik met waardering aan LVG, die praatte wangedrag van zijn spelers niet goed. Ik vind dat Ajax nu te opportunistisch reageert- van topvoetballers mag je discipline verwachten.
Ja, ik ben zelf ook wel eens over de schreef gegaan. Toen kreeg ik op mijn flikker van de clubleiding en een schorsing er bovenop- volledig terecht.

LucaS

Bericht door LucaS » di nov 28, 2006 3:22 pm

Ik vind de reactie van Sneijder ook niet goed, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt. En dat ie op dat gebied nog wat te leren heeft voordat hij in Spanje of Italie gaat spelen, lijkt me duidelijk

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di nov 28, 2006 3:27 pm

Lucas schreef:Ik vind de reactie van Sneijder ook niet goed, maar ik begrijp wel waar het vandaan komt.
Mee eens.

Alleen die goedpraterij achteraf had van mij niet gehoeven. Blijkbaar ziet Sneijder zijn eigen fout niet in. Ajax en Ten Cate overigens ook niet.

Ik zou er niet rouwig om zijn als Sneijder flink geschorst wordt. Dan leert hij het wel.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di nov 28, 2006 3:32 pm

joey schreef:Ik denk dat de KNVB Sneijder alleen vrijspreekt als onomstotelijk wordt bewezen dat Bossen fout zit. Al is het maar om geen verwijten van de 'rest van Nederland' te krijgen.
Dat zou dan wel de omgekeerde wereld zijn...

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 28, 2006 3:34 pm

Jöhnk schreef:Alleen die goedpraterij achteraf had van mij niet gehoeven. Blijkbaar ziet Sneijder zijn eigen fout niet in. Ajax en Ten Cate overigens ook niet.

Ik zou er niet rouwig om zijn als Sneijder flink geschorst wordt. Dan leert hij het wel.
:yes:

Op zondagavond zitten er tienduizenden kinderen naar Talpa te kijken. Leg die maar eens uit dat 'tyfushond' een woord is dat je niet hoort te gebruiken op het voetbalveld, als de sterspeler en de trainer van Ajax het tegendeel beweren.
Kijk, dat je het roept, dat kan gebeuren. Iedereen doet wel eens iets doms. Maar wees dan een kerel en accepteer je straf. Ga niet de boel verdraaien of bagatelliseren.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di nov 28, 2006 3:37 pm

Dus je moet tegenwoordig oppassen met wat je in het veld zegt, in het heetst van de strijd, omdat het mogelijk is dat de beelden worden voorzien van een analyse vanuit de Talpastudio waar men er gretig op inhaakt en dat het wordt uitgezonden voor kinderbedtijd?

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 28, 2006 3:39 pm

Niets moet, maar je kunt gepakt worden. Dat is het risico van het vak.

Sneijder beweerde dat 'tyfushond' echt geen erg scheldwoord was. En Ten Cate ook. Dat is een beetje belachelijk.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 28, 2006 3:41 pm

Dat hoeft Talpa toch niet uit te zenden? Mag ik ook niet meer vloeken omdat er een kans is dat er een camera van Talpa in de buurt is, waardoor Talpa het om zeven uur kan laten zien?

Edit: als je het zo bekijkt is Postma er schuldig aan zijn dat het zoontje van Hugo Borst seksuele voorlichting heeft gehad van RTL.
Laatst gewijzigd door Bert op di nov 28, 2006 3:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » di nov 28, 2006 3:43 pm

Het gaat mij meer om de redenering van Ten Cate en Sneijder achteraf.

Ik vind het geen stijl hebben en niet bij Ajax passen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di nov 28, 2006 3:43 pm

joey schreef:Het gaat mij meer om de redenering van Ten Cate en Sneijder achteraf.

Ik vind het geen stijl hebben en niet bij Ajax passen.
Ik ook niet, maar dan moet Ajax er zelf wat aan doen en niet de KNVB.

En met niemand anders!

Plaats reactie