En dan heb je nog die speler die alleen onbelangrijke doelpunten maakte.... :aai: :DDr. Living Stoned schreef:...en ik zeg het er dr bij, leonardo heeft geen jeugdcontract meer hè...
Onze vriend Leonardo zie ik wel naar PSV vertrekken.
Moderator: mods
Ik ben benieuwd. Goh, wie was het? :DDr. Living Stoned schreef:Ik heb dat eerder gehoord, vorig seizoen nog, toen er een of andere eikel naar de spurs kon. Nee dus, hij verkoos Feyenoord boven die trutten uit engeland. Er is ook nog iets wat ik verdring, maar IK HOEF GEEN HULP met het achterhalen wat dat kan zijn.
IK HERHAAL: IK HOEF GEEN HULP JOEY!!!
Wat ik wil zeggen is dat de keus voor een top/tobclub uit nederland boven de marge in Engeland al eens eerder gemaakt is.
En nogmaals Joey, ik hoef niet te weten wie die speler was
Hij mag dan niet de man van de strakke, hoge voorzet zijn, maar met z'n kwaliteiten kan hij alsnog tot behoorlijk wat assists op Huntelaar komen, denk ik zo.Bertje schreef:Leonardo zou natuurlijk wel een goedkope creativiteitsimpuls zijn. Daar tegenover staat natuurlijk wel zijn moeilijke karakter. Ik heb er geen uitgesproke mening over.
Overigens vraag ik me af hoe Ajax dan zou willen spelen. Ik neem aan dat Huntelaar vertrekt, want Leonardo is al helemaal de man van de voorzet niet. Wellicht met Babel en Leonardo een beetje vanaf de zijkanten met Perez die in het centrum ruimte maakt?
VI.'Leonardo in januari zeker niet naar Spurs'
13/11/2006 12:40
Een tussentijds vertrek naar Tottenham Hotspur is niet aan de orde voor Leonardo. De Braziliaan van NAC Breda krijgt pas op zijn vroegst in maart zijn Nederlandse paspoort, dat noodzakelijk is voor de transfer.
'Het is uitgesloten dat Leo in de winterstop al naar Londen gaat', vertelt Hans Coret in De Telegraaf. 'Hij heeft daar een Nederlands paspoort voor nodig en krijgt dat op zijn vroegst in maart.' De zaakwaarnemer bevestigt wél dat de Engelse club contact heeft gezocht.
In Engeland komt een speler van buiten de Europese Unie in aanmerking voor een werkvergunning, indien hij zeventig procent van de laatste interlands van zijn land heeft gespeeld. Leonardo voldoet niet aan die voorwaarde en staat evenmin als uitzonderlijk talent te boek onder deze regel uit te komen.
Toch is niet uitgesloten dat Leonardo in de winterstop NAC Breda gaat verlaten. 'Als een club uit een ander land dan Engeland de gelimiteerde transfersom van 750.000 betaalt en het Nederlandse paspoort geen noodzaak is, kan Leonardo vertrekken', aldus Coret. PSV heet een serieuze gegadigde te zijn om de Braziliaanse linksbuiten in januari in te lijven.