Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 13, 2006 12:24 am

Dr. Living Stoned schreef:...en ik zeg het er dr bij, leonardo heeft geen jeugdcontract meer hè...
En dan heb je nog die speler die alleen onbelangrijke doelpunten maakte.... :aai: :D

Onze vriend Leonardo zie ik wel naar PSV vertrekken.
Het stinkt aan alle kanten!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 12:26 am

X'C Ik ook X'C
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma nov 13, 2006 12:56 am

Dr. Living Stoned schreef:Ik heb dat eerder gehoord, vorig seizoen nog, toen er een of andere eikel naar de spurs kon. Nee dus, hij verkoos Feyenoord boven die trutten uit engeland. Er is ook nog iets wat ik verdring, maar IK HOEF GEEN HULP met het achterhalen wat dat kan zijn.

IK HERHAAL: IK HOEF GEEN HULP JOEY!!!

Wat ik wil zeggen is dat de keus voor een top/tobclub uit nederland boven de marge in Engeland al eens eerder gemaakt is.

En nogmaals Joey, ik hoef niet te weten wie die speler was
Ik ben benieuwd. Goh, wie was het? :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 13, 2006 12:57 am

RV. :hypocrite:

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma nov 13, 2006 1:04 am

ah Oké....... Maar die was toch wel op een iets ander punt in zijn carrière, niet Doc.?? Bovendien bleef die in zijn vaderland, terwijl Leonardo al vanaf zijn 12de uit Brazilië weg is....
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 1:06 am

twas Shota, Alain, Shota Arveladze

jabu

Bericht door jabu » ma nov 13, 2006 10:09 am

Ik hoop dat Leonardo naar de Spurs vertrekt. Ik hoef hem iig niet in een Ajax-shirt te zien, alhoewel ik wel denk dat Ajax hem kan gebruiken. Wel vraag ik mij af voor welke positie Ajax hem wil. Linksbuiten? Dan gaat hij binnen no time weer klagen dat hij daar niet wil spelen. Maar waarschijnlijk zal hij wel naar PSV gaan en daar met open armen ontvangen worden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 13, 2006 10:09 am

Leonardo zou natuurlijk wel een goedkope creativiteitsimpuls zijn. Daar tegenover staat natuurlijk wel zijn moeilijke karakter. Ik heb er geen uitgesproke mening over.

Overigens vraag ik me af hoe Ajax dan zou willen spelen. Ik neem aan dat Huntelaar vertrekt, want Leonardo is al helemaal de man van de voorzet niet. Wellicht met Babel en Leonardo een beetje vanaf de zijkanten met Perez die in het centrum ruimte maakt?

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 11:39 am

Als je jaar in jaar uit de beste speler bent, dan ga je geloven dat de beste speler ter wereld bent. Leonardo is nix gewent, in een goed team kan-ie in ieder geval groeien, en dan denk ik toch dat Leonardo beter af is bij Ajax dan bij talentenvernietiger Ronald Koeman.

en dat lastige, zeiden ze dat ook niet over Van Basten, Van 't Schip, Witschge en zo verder. Ajax houdt van geweldige spelers, en dat ze daarbij sterallures hebben is niet zo erg.

En toch, Ronald zal zijn talent wel mogen verneuken, leonardo gaat naar psv [bron: mijn glazen bol]

jabu

Bericht door jabu » ma nov 13, 2006 11:46 am

Tuurlijk gaat hij als ex-Feijenoorder, die in Amsterdam gedurende zijn Rotterdamse periode beschimpt en vervloekt werd, naar het relatief neutrale PSV toe. Of hij moet wel hele erge wraakgevoelens jegens Feijenoord hebben.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 11:53 am

Volgens mij draait het bij Leonardo meer om Leonardo en is Feyenoord een afgesloten hoofdstuk qua clubliefde. Feyenoord heeft hem ook voor lul gezet, en dat zou hem eerder naar Ajax drijven dan naar PSV.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma nov 13, 2006 12:28 pm

Bertje schreef:Leonardo zou natuurlijk wel een goedkope creativiteitsimpuls zijn. Daar tegenover staat natuurlijk wel zijn moeilijke karakter. Ik heb er geen uitgesproke mening over.

Overigens vraag ik me af hoe Ajax dan zou willen spelen. Ik neem aan dat Huntelaar vertrekt, want Leonardo is al helemaal de man van de voorzet niet. Wellicht met Babel en Leonardo een beetje vanaf de zijkanten met Perez die in het centrum ruimte maakt?
Hij mag dan niet de man van de strakke, hoge voorzet zijn, maar met z'n kwaliteiten kan hij alsnog tot behoorlijk wat assists op Huntelaar komen, denk ik zo.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 13, 2006 12:36 pm

Hij heeft kwaliteiten die ontbreken in deze selectie en kost haast niets. Dat zal de overweging zijn. 750.000 euro in de winterstop, komende zomer gratis.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma nov 13, 2006 12:39 pm

Hij zal wel voor Psv kiezen. Daar lopen veel Brazilianen en andere Portugees sprekenden rond.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 13, 2006 12:40 pm

Ik denk overigens dat hij gewoon naar het buitenland gaat.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma nov 13, 2006 12:57 pm

'Leonardo in januari zeker niet naar Spurs'

13/11/2006 12:40

Een tussentijds vertrek naar Tottenham Hotspur is niet aan de orde voor Leonardo. De Braziliaan van NAC Breda krijgt pas op zijn vroegst in maart zijn Nederlandse paspoort, dat noodzakelijk is voor de transfer.

'Het is uitgesloten dat Leo in de winterstop al naar Londen gaat', vertelt Hans Coret in De Telegraaf. 'Hij heeft daar een Nederlands paspoort voor nodig en krijgt dat op zijn vroegst in maart.' De zaakwaarnemer bevestigt wél dat de Engelse club contact heeft gezocht.

In Engeland komt een speler van buiten de Europese Unie in aanmerking voor een werkvergunning, indien hij zeventig procent van de laatste interlands van zijn land heeft gespeeld. Leonardo voldoet niet aan die voorwaarde en staat evenmin als uitzonderlijk talent te boek onder deze regel uit te komen.

Toch is niet uitgesloten dat Leonardo in de winterstop NAC Breda gaat verlaten. 'Als een club uit een ander land dan Engeland de gelimiteerde transfersom van 750.000 betaalt en het Nederlandse paspoort geen noodzaak is, kan Leonardo vertrekken', aldus Coret. PSV heet een serieuze gegadigde te zijn om de Braziliaanse linksbuiten in januari in te lijven.
VI.

Starring

Bericht door Starring » ma nov 13, 2006 2:15 pm

Zeker na zo'n wedstrijd tegen PSV, die welbekende neus en de feiten, wens je een speler als Leonardo in je gelederen. Het is een zeer getalenteerde speler met de nodige gebruiksaanwijzingen, maar als je hem eenmaal straight aan het voetballen krijgt, dan heb je ook wat. Zowel qua spelvermaak als rendement.

Al denk ik ook dat hij uiteindelijk voor PSV zal kiezen. Moet zeggen dat Leo in voetbaltechnisch opzicht ook beter zal gedijen in de huidige speelwijze van PSV, waarin hij meer ruimte heeft voor zijn acties en minder aan het teambelang dient te denken. Maar goed, wie niet waagt, wie niet....

joey
Erelid

Bericht door joey » ma nov 13, 2006 2:18 pm

Ik zie hem geen basisplaats krijgen bij Ajax, want ik zou niet weten waar hij moest spelen. En als wisselspeler zou ik hem niet halen, hij is geen brave teamspeler. ;)

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 2:36 pm

Wat hebben we op links?
Perez die ook op andere plekken inzetbaar is, en Mitea die nog niet terug is op niveau en die in het verleden heeft aangetoont het allemaal door het midden te zoeken, er is zeker ruimte in de basis voor Leonardo.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 2:42 pm

En vergeet niet dat HtC met Ronaldinho en Eto'o verre van gemakkelijke jongens heeft gewerkt. HtC is een prima coach die Leonardo prima de baas kan.

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma nov 13, 2006 2:44 pm

Dr. Living Stoned schreef:Wat hebben we op links?
Perez die ook op andere plekken inzetbaar is, en Mitea die nog niet terug is op niveau en die in het verleden heeft aangetoont het allemaal door het midden te zoeken, er is zeker ruimte in de basis voor Leonardo.
B
A
B
E
L

Kaboem!

Starring

Bericht door Starring » ma nov 13, 2006 2:45 pm

Ik zie hem wel een basisplaats bemachtigen. Rechts, links of centraal, tenminste, zodra hij enigszins in het gareel te houden valt/is en zich maar op één of twee dingen richt: voetbal, plezier maken. Dat dat laatste moelijk te realiseren valt, spreekt voor zich. Daarnaast is hij ook redelijk blessuregevoelig.

Die jongen heeft nog lang niet zijn plafond bereikt, in zijn beginfase bij Feyenoord was het werkelijk smullen geblazen, maar bij nader inzien zal HTC structureel zijn team zodanig moeten aanpassen om Leonardo optimaal te laten renderen. Of hij dat allemaal waard is? Geen idee. Al zijn wij wel toe aan wat nieuws.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 2:47 pm

Die houdt de bank warm, zo heeft iedereen zijn taak binnen de selectie. ;)

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma nov 13, 2006 2:48 pm

Je vergat hem alleen te noemen, Doc. That's all.

Kaboem!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » ma nov 13, 2006 2:49 pm

:blush:

Gesloten