SC Heerenveen-AJAX

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Vendetta
Contacteer:

Bericht door Vendetta » zo okt 29, 2006 12:32 pm

Vergeet niet Ten Cate is van katteburg!

Hij heeft gelijk ze zitten daar niet om vriendjes te zijn net zoals ik niet op me werk zit om vriendjes te zijn met mijn baas.

plus de vraagstelling speelt ook mee. Al met al niets aan de hand.

Nihad

Bericht door Nihad » zo okt 29, 2006 12:36 pm

Perez speelt nu bij een topclub en dan kan je wel eens naast staan. Niks aan de hand.

HtC heeft gewerkt met de groten der aarde, en die zaten ook wel eens op de bank
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 29, 2006 1:18 pm

Voetske schreef: Verder moet Perez ook niet zo verongelijkt blijven doen als ie er naast staat ...
Dat verongelijkte valt wel mee toch en gezien zijn prestaties de laatste weken verdient ie het ook gewoon, wat moet je nog meer doen dan.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo okt 29, 2006 1:31 pm

Wilde net zeggen, Perez hield netjes zijn mond.

Nee, ik begrijp werkelijk niet waarom Ten Cate Perez publiekelijk denkt aan te moeten pakken.

Feest

Bericht door Feest » zo okt 29, 2006 1:33 pm

Misschien omdat Perez eerder dit seizoen zowel intern als richting de pers een paar keer over de schreef is gegaan?

Perez heeft een enorm ego. Groter dan z'n voetbalkwaliteiten.

Arwin

Bericht door Arwin » zo okt 29, 2006 1:37 pm

Door bij Heerenveen dan zo'n makkelijke overwinningen te boeken voor het eerst in jaren, maken ze voor mij die tweede helft tegen Ado (waarin ze echt niets meer deden) weer helemaal goed.
De laatste jaren spaarden ze zich tegen ploegen als Ado en verloren ze ook nog eens de moeilijke wedstrijd erna.

Overigens vallen die opmerkingen over Perez wel mee denk ik. In moeilijke uitwedstrijden liggen de accenten nu gewoon even anders bij Ajax, Perez past daarbij niet in de basisopstelling. Maar hij zal nog vaak genoeg spelen, want hij bewijst gewoon een hele goede voetballer te zijn.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo okt 29, 2006 1:52 pm

Arwin schreef:Maar hij zal nog vaak genoeg spelen, want hij bewijst gewoon een hele goede voetballer te zijn.
Ik weet het niet hoor, Babel komt er binnenkort ook weer aan.

Ronald!

Bericht door Ronald! » zo okt 29, 2006 2:10 pm

Ajax-selectie krijgt twee dagen vrij
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 29 oktober om 12:22

De spelers van Ajax hebben twee dagen vrijaf gekregen van trainer Henk ten Cate. De selectie hoeft pas aankomende dinsdag weer op het trainingsveld naast de Arena te verschijnen.

Met de twee vrije dagen wil Ten Cate zijn spelers extra rust gunnen. Zo kunnen zij zich optimaal voorbereiden op het drukke programma van de komende weken.

De eerstvolgende wedstrijd van Ajax is aankomende donderdag. De Amsterdammers spelen dan thuis tegen Austria Wien.
Het is dan wel van voetbalzone, maar toch...

Voor de een is het een straf, voor de ander een beloning :D

goodfella

Bericht door goodfella » zo okt 29, 2006 2:18 pm

Wederom heb ik genoten van Emanuelson. :worshippy:

Ik vind hem, in potentie de beste speler die er bij Ajax rondloopt. :blush:

wimpey

Bericht door wimpey » zo okt 29, 2006 2:20 pm

joey schreef::cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Zou Lucas al progressie zien? Ik wel! :headbang:
Ik ook. Ajax speelt sinds Utreg-uit uitstekend voetbal. En dat dat met 4-4-2 of met 2,5 i.p.v. 3 aanvallers gebeurt, zal me echt een rotzorg zijn. Ik ben niet zo'n Ajacied die aan nostalgie en dogma's hangt. Goed voetbal en goede resultaten tellen en daar zorgen trainer en spelers momenteel voor. Wanneer je, zoals Ajax gisteren, wedstrijden wint die PSV niet wint, kun je kampioen worden. Prima dus!

Laat KJH en Sneyder a.u.b niet teveel van dit soort wedstrijden spelen, want dan zijn ze na de winterstop al elders. Dát en het missen van een kans of 19 is mijn enige kritiek op het spel van gisteravond. ;)

Echt, zó goed als gisteren heeft Ajax dit millenium nog niet vaak gespeeld. Chapeau, het begint weer op Ajax te lijken!

goodfella

Bericht door goodfella » zo okt 29, 2006 2:26 pm

In mei is de eindafrekening. :xyxthumbs:

Nihad

Bericht door Nihad » zo okt 29, 2006 2:30 pm

Huh?

De laatste competitieduel is al in april ;)
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 29, 2006 2:43 pm

wimpey schreef:

Ik ook. Ajax speelt sinds Utreg-uit uitstekend voetbal. En dat dat met 4-4-2 of met 2,5 i.p.v. 3 aanvallers gebeurt, zal me echt een rotzorg zijn. Ik ben niet zo'n Ajacied die aan nostalgie en dogma's hangt. Goed voetbal en goede resultaten tellen en daar zorgen trainer en spelers momenteel voor. Wanneer je, zoals Ajax gisteren, wedstrijden wint die PSV niet wint, kun je kampioen worden. Prima dus!

Laat KJH en Sneyder a.u.b niet teveel van dit soort wedstrijden spelen, want dan zijn ze na de winterstop al elders. Dát en het missen van een kans of 19 is mijn enige kritiek op het spel van gisteravond. ;)

Echt, zó goed als gisteren heeft Ajax dit millenium nog niet vaak gespeeld. Chapeau, het begint weer op Ajax te lijken!
Van dat kansen missen ben ik ook niet zo'n fan ( ;) ), maar ik denk dat Sneijder en KJH het seizoen wel afmaken, hoor. Aan het einde van het seizoen zijn ze niet minder waard.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 29, 2006 3:08 pm

wimpey schreef:Ik ook. Ajax speelt sinds Utreg-uit uitstekend voetbal. En dat dat met 4-4-2 of met 2,5 i.p.v. 3 aanvallers gebeurt, zal me echt een rotzorg zijn. Ik ben niet zo'n Ajacied die aan nostalgie en dogma's hangt. Goed voetbal en goede resultaten tellen en daar zorgen trainer en spelers momenteel voor. Wanneer je, zoals Ajax gisteren, wedstrijden wint die PSV niet wint, kun je kampioen worden. Prima dus!

Liever een kans of 19 missen en toch winnen door goed voetbal, dan toevalsvoetbal spelen en winnen door een bevlieging van KJH, zoals eind vorig seizoen gebeurde (Roda voor de beker is het ultieme voorbeeld). Ajax dwingt het dit seizoen af.
Ook heb ik liever dat onze spelers in de belangstelling staan van andere clubs, dan dat we ze aan de straatstenen niet kwijtraken. Sneijder en KJH hebben trouwens allebei gezegd dat ze dit seizoen in elk geval willen afmaken bij Ajax. Geen wonder- hebben ze eindelijk een trainer van wie ze iets kunnen leren, en dan zouden ze opstappen? Dacht het niet.

Echt, zó goed als gisteren heeft Ajax dit millenium nog niet vaak gespeeld.
Dat kan al snel. :sad:

Chapeau, het begint weer op Ajax te lijken!
Zeker, maar we staan pas aan het begin. Als je ziet waar we vandaan komen....
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » zo okt 29, 2006 3:09 pm

Was een gezellig avondje gisetr! Ben onwijs blij dat er WEER gewonnen is, je hebt gewoon 27 punten uit 10 wedstrijden, hoe lang is dat geleden? Wederom het enige puntje van kritiek, er worden teveel kansen verprutst. Verder niet klagen, het gaat gewoon ontzettend goed.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo okt 29, 2006 3:44 pm

brigade zuid schreef:Dat verongelijkte valt wel mee toch en gezien zijn prestaties de laatste weken verdient ie het ook gewoon, wat moet je nog meer doen dan.
Nogmaals, het heeft niets met de prestaties van Perez te maken dat hij er niet in stond. Ten Cate kiest terecht voor het team. Jammer. Volgende week beter (of niet).
wimpey schreef:

M'n vader heeft de wedstrijd niet kunnen zien maar las ergens dat Ajax slecht speelde. Om zijn ongelijk te bewijzen zei ik tegen hem: Kijk pap, dit is een reactie van Wimpey. Wimpey vindt dat Blind het helemaal niet zo verkeerd heeft gedaan en vroeg zich af wat die hele Ten Cate nou eigenlijk toevoegde.
Toen heb ik jouw reactie voorgelezen en was hij overtuigd. ;)

Mooi dat je het toegeeft, Wimpey. :xyxthumbs:

Ik vond Huntelaar gisteren ook zeker niet slecht spelen. Ik vond het jammer dat Ten Cate hem niet de wedstrijd liet uitspelen. Die jongen heeft gewoon weer wat doelpuntjes nodig, al heeft hij ook zonder doelpunten veel waarde voor het elftal.

Het missen van kansen komt dit seizoen wel veel terug in de wedstrijdverslagen. RKC thuis had 8-0 moeten worden, Vitesse thuis 5-0, Feyenoord uit 0-8, Heerenveen uit 0-5, Kopenhagen thuis 4-2 en de wedstrijden tegen Start en Jong RKC hadden vast ook hoger uit mogen vallen.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 29, 2006 3:49 pm

Neef zegt het juist:

Neefkens schreef:Het is gewoon een heel duidelijk signaal naar iedereen: we doen het samen, elke speler is waardevol en IK ben de baas.

Bij Barca zaten natuurlijk ook van die mannekes die bij hun vorige club DE man waren en nog steeds zo dachten. Ook dáár is toen een stokje voor gestoken.
Natuurlijk is het niet leuk voor Perez om op de bank te zitten, maar dat is het voor andere spelers ook niet. Het kan niet zo zijn dat degene die het meeste zeurt wordt opgesteld. Als ik HTC was, zou ik me er niets maar dan ook niet van aan trekken.

Nihad

Bericht door Nihad » zo okt 29, 2006 3:51 pm

Die monsterscores komen wel. Wees maar niet bang.

:yes:

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo okt 29, 2006 3:51 pm

Mevrouw Kaboem moet helemaal niks van Wimpey weten! Van jullie allemaal eigenlijk niet.

Kaboem!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo okt 29, 2006 3:53 pm

Kaboem! schreef:Mevrouw Kaboem moet helemaal niks van Wimpey weten! Van jullie allemaal eigenlijk niet.

Kaboem!

:confused:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 29, 2006 3:53 pm

Ook niet van mij?! :sad:

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo okt 29, 2006 3:55 pm

Waarschijnlijk stiekem.

Kaboem!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo okt 29, 2006 3:58 pm

:cheer:

Niet zeggen tegen Wimpey, hoor!

Kaboem

Bericht door Kaboem » zo okt 29, 2006 5:01 pm

Als Joey zijn mond kan houden hoort Wimpey helemaal niks.

Kaboem!

999

Bericht door 999 » zo okt 29, 2006 6:47 pm

Kaboem! schreef:Mevrouw Kaboem moet helemaal niks van Wimpey weten! Van jullie allemaal eigenlijk niet.

Kaboem!
Gelukkig maar ..
Blij met de punten ...

Plaats reactie