Ach, RvN zou nadat KjH terug is gedumpt worden, dat weet ik, Marco B.Maar blijkbaar jij niet.Thomas schreef:Van Bommel, eens. Maar hoezo is Van Nistelrooij als jojo gebruikt?Voetske schreef:Van Bommel/RvN bedankt niet uit zelfoverschatting maar omdat de MB ze als jojo's gebruikt.
Volgens mij heeft hij geen titel beloofd hoor. Dat zou ook van de zotten zijn met een middelmatige ploeg. Totaal irreëel.Voetske schreef:Huh, ik had begrepen dat van Basten ons op z'n Oranjes voetbal had belooft en minimaal een titel .. :XPeter schreef:Zolang we doelstelling van MvB maar halen. Mochten we ons onverhoopt niet plaatsen voor het EK, dan is het exit voor MvB. Tot die tijd heeft hij nog steeds mijn vertrouwen. Ik reken pas af, wanneer er afgerekend kan worden. Of ik vB en vN had geselecteerd? Denk het wel, maar dat is nog steeds geen garantie voor succes.
Tuurlijk, beloven is een groot woord, maar hij zou meedoen om de titel,Meedoen heeft ie dus helemaal niet gedaan.Dat het een middelmatige selectie is ligt toch voor een groot gedeelte aan van Basten zelf, hij jaagt spelers met ervaring en een zeer goede staat van dienst de deur uit, andere selecteerd ie niet eens, weer andere vraagt ie of dat ze toch a.u.b. op hun besluit om te stoppen terug te komen.Wat wil ie nu, doorgaan met de jeugd of toch maar met wat oudere spelers.
Van Basten wil alleen maar vrienden om zich heen, op het veld en in de TD.Kijk Van Basten hoeft niet met de spelers naar bed, hij moet alleen van de beste Nederlandse spelers een zo goed mogelijk Nederlands elftal te maken.
En misschien had hij, inplaats van zoveel energie te steken in het zoeken naar weer een zooitje net niet spelers eens wat meer tijd moeten steken in hoe hij juist die spelers die hij nu weg jaagt een rol in dit elftal te laten spelen.Dat zou ook een kwaliteit van de BD moeten zijn.
Ach, kijk maar naar zijn selectie methode, dat zegt meer dan genoeg ...