Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Vertonghen is wel een talent van een andere orde dan Anita, Ten Cate doet in officiële wedstrijden eigenlijk nooit een beroep op hem. Ik reken nergens op, breekt hij toch door dan is het een meevaller.Neefkens schreef:We hebben Urby al en over een jaar staat Vertongen aan de deur te rammelen.
Urby speelt bijna nooit op het middenveld. Ten Cate zei in VI dat hij Emanuelson niet als middenvelder ziet, weliswaar door het gebrek aan alternatieven voor de linksbackpositie. Mocht Urby zich op het middenveld stormachtig gaan ontwikkelen, dan ligt de prioriteit dus bij een nieuwe linksback.
Ajax!
- Giacomo Puccini
De trainer stelde hem op als middenvelder, dat is wat anders dan hem een middenvelder vinden. Daarnaast, als linksback heeft hij toch ook fantastisch gespeeld?Neefkens schreef:Hij voelt zich middenvelder, hij heeft er altijd gestaan in de jeugd, de trainer zag hem de afgelopen wedstrijden als middenvelder (met tegen Utrecht een echte verdediger achter hem), hij speelde de sterren uit de hemel....
We zullen zien.
Ik zie absoluut niet in waarom er iets zou veranderen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Kom nou, doe niet zo kortzichtig. Laten we ff denken...AJAX heeft een goede middenvelder nodig, want Roger en Maduro voldoen niet. Emanuelson heeft het tot nu toe twee keer uitstekend gedaan op die positie, terwijl Vermaelen het verdienstelijk deed als linksback.Ik zie absoluut niet in waarom er iets zou veranderen.
Zie je nog steeds ABSOLUUT geen goede reden?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Giacomo Puccini
Anita is dan ook pas 17.Giacomo Puccini schreef:Vertonghen is wel een talent van een andere orde dan Anita, Ten Cate doet in officiële wedstrijden eigenlijk nooit een beroep op hem. Ik reken nergens op, breekt hij toch door dan is het een meevaller.Neefkens schreef:We hebben Urby al en over een jaar staat Vertongen aan de deur te rammelen.
Leuk dat Ajax schijnbaar geïnteresseerd is, maar wie weet zuigen AN, etc het uit hun duim.
Ik ben niet voor het 'omturnen' van spelers als ze daarmee op een positie terechtkomen waar ze minder goed zijn.Mr. Ajax schreef:Kom nou, doe niet zo kortzichtig. Laten we ff denken...AJAX heeft een goede middenvelder nodig, want Roger en Maduro voldoen niet. Emanuelson heeft het tot nu toe twee keer uitstekend gedaan op die positie, terwijl Vermaelen het verdienstelijk deed als linksback.Ik zie absoluut niet in waarom er iets zou veranderen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Giacomo Puccini
Dat ben ik met je eens. Vorig seizoen heb ik Emanuelson zelfs geen enkele acceptabele wedstrijd op het middenveld zien spelen. Maar ik ben benieuwd of hij een snelle leerling is. We hebben het tenslotte over een zeer jonge speler met veel talent, die kan nog grote sprongen maken.Steef schreef:Tsja, hoe moet ik het anders uitleggen? Emanuelson komt vaak goed door buitenom, maar z'n spel binnendoor is moeizamer omdat hij ruimte nodig heeft voor z'n acties.
Daarnaast is z'n positionering nog niet geweldig op het middenveld.
Maakt niet uit, Gabri heeft een contract voor 3 jaar. Dat sluit mooi op elkaar aan. Volgend jaar voorzichtig brengen in de schaduw van Gabri.Thomas schreef:Anita is dan ook pas 17.Giacomo Puccini schreef:Vertonghen is wel een talent van een andere orde dan Anita, Ten Cate doet in officiële wedstrijden eigenlijk nooit een beroep op hem. Ik reken nergens op, breekt hij toch door dan is het een meevaller.Neefkens schreef:We hebben Urby al en over een jaar staat Vertongen aan de deur te rammelen.
Leuk dat Ajax schijnbaar geïnteresseerd is, maar wie weet zuigen AN, etc het uit hun duim.
Ajax!
Ik ook, maar laat Urby nou een middenvelder zijn en alleen maar beter zijn op het middenveld :DBertje schreef:Ik ben niet voor het 'omturnen' van spelers als ze daarmee op een positie terechtkomen waar ze minder goed zijn.Mr. Ajax schreef:Kom nou, doe niet zo kortzichtig. Laten we ff denken...AJAX heeft een goede middenvelder nodig, want Roger en Maduro voldoen niet. Emanuelson heeft het tot nu toe twee keer uitstekend gedaan op die positie, terwijl Vermaelen het verdienstelijk deed als linksback.Ik zie absoluut niet in waarom er iets zou veranderen.
Goede vraag. Marcelo en Urby verschillen niet zoveel. Toch zie ik in Marcelo een speler die wel beter uit de voeten kan als binnenmiddenvelder en Urby weer beter aan de buitenkant en/of als back.
Ondanks dat ze beiden doorbraken als back.
Maar het gaat mij dus wel om intrensieke kwaliteiten. En nuances.
Ondanks dat ze beiden doorbraken als back.
Maar het gaat mij dus wel om intrensieke kwaliteiten. En nuances.
- Giacomo Puccini
- Giacomo Puccini
Des te beter toch, dan staat hij aan het eind van zijn actie tenminste in scoringspositie ;)
In een meer centrale positie moet Urby anders leren spelen, meer op de Ronald de Boer manier. Geen idee of hij dat kan (in zich heeft), maar voor iemand met zoveel talent en zo'n jonge leeftijd sluit ik het niet uit.
In een meer centrale positie moet Urby anders leren spelen, meer op de Ronald de Boer manier. Geen idee of hij dat kan (in zich heeft), maar voor iemand met zoveel talent en zo'n jonge leeftijd sluit ik het niet uit.
Ajax!