Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo sep 13, 2006 8:42 pm

Die vrije trap is gewoon de schuld van Saha, aangezien die lijm onder zijn kicksen leek te hebben. Die eerste goal kun je Sar wel aanrekenen, overigens. Die bal was houdbaar.

Pipo heeft er ook alweer 1tje in liggen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 13, 2006 8:45 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ehm... hoe zit die post nou?
Ahum, welke post... :blush: :hypocrite:

En bij die vrije trap had Sar het ook beter kunnen doen, laat ik het zo zeggen...

Vennegoor ontwikkelt zich razendsnel bij Celtic. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo sep 13, 2006 8:49 pm

Die Gravesen mogen ze houden! :D :hypocrite:
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo sep 13, 2006 8:53 pm

joey schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ehm... hoe zit die post nou?
Ahum, welke post... :blush: :hypocrite:

En bij die vrije trap had Sar het ook beter kunnen doen, laat ik het zo zeggen...

Vennegoor ontwikkelt zich razendsnel bij Celtic. :D
Vennegoor past prima bij een club als Celtic, maar ook in de PL had hij niet misstaan denk ik.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 13, 2006 8:59 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Die Gravesen mogen ze houden! :D :hypocrite:
Bakt er niets van. :nooo:

Man. Utd. valt me ook tegen. Zie ik niet ver komen.

Zuidema

Bericht door Zuidema » wo sep 13, 2006 9:33 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Die Gravesen mogen ze houden! :D :hypocrite:
:D

Inderdaad, wat een ongelooflijke flutspeler! Dat ze daar 2 miljoen pond transfergeld en een salaris van 40.000 pond per week voor over hebben bij Celtic. :twisted:

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » wo sep 13, 2006 9:49 pm

Fred.. hej die naam herken ik... Feyenoord... Fred... hmmm belletje?

Lionel

Bericht door Lionel » wo sep 13, 2006 9:51 pm

Steef schreef:
Marillion schreef:Lyon had er al wel 5 kunnen maken. Capello is nog niet helemaal klaar met zijn elftal geloof ik.....
Gratis tip: Dump die 7!
Ik heb ergens zo een vermoeden dat iemand met de naam Raul het nummer 7 van Real Madrid draagt ;)
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo sep 13, 2006 9:51 pm

Duke schreef:Vennegoor past prima bij een club als Celtic, maar ook in de PL had hij niet misstaan denk ik.
Haha, straks verkopen ze hem nog met winst aan een ploeg in de PL. :D

Zo dadelijk Blind vanuit Manchester, Cees. Wie weet kunnen we de OD-topic nieuw leven inblazen! :eusa_pray: :D

EDIT: Peter, die goal van Totti gezien? Die zat er lekker in! :cheer:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do sep 14, 2006 4:50 am

Real Ajax schreef:
joey schreef:Ik baal wel van de programmering van vanavond. Had liever Lyon-Madrid gezien. :sad:
Tsja, ik dacht met Super Ruud dat er misschien wel een kans zou zijn.
Zo, ben jij even blij dat je die hebt over moeten slaan. ;) Dat was een complete déja vu van het debacle twaalf maanden geleden. Sterker nog, de score mag dan minder heftig zijn uitgevallen, maar Lyon had in de eerste helft al op 4 of 5 nul kunnen staan. De tweede helft koos Lyon voor het verdedigen van de voorsprong.

Als deze wedstrijd niet duidelijk maakte dat Real een spelverdeler nodig heeft dan weet ik het niet meer. De aanvoer naar de spitsen was erbarmelijk. Verder was er nog geen enkel patroon in het aanvalsspel van Real te herkennen. Als Lyon dan ook nog eens feller, scherper, beter ingespeeld is en meer druk naar voren zet dan krijg je al snel zo'n kansloze wedstrijd.

Cannavaro speelde trouwens een nachtmerrie van een wedstrijd (vooral de eerste helft) tegen Fred. Als ook Cannavaro het niet maakt bij Real, mag Madrid zo langzamerhand toch wel het kerkhof voor verdedigers genoemd worden.

Ik vond de eerste goal natuurlijk de fout van Cannavaro, bij de tweede wijs ik Ramos aan als de schuldige. Die blijft ook een beetje bij Fred hangen, terwijl Cannavaro al bij hem staat. Hierdoor krijgt Govou teveel ruimte, krijg je te maken met een wijfelende Roberto Carlos die op het laatste moment nog een tackle in probeert te zetten, komt Tiago vrij inlopen in R.Carlos z'n zone en komt hij vogelvrij voor de keeper (ik had er een discussie over met m'n broertje, vandaar dit verhaal ;) ).

Verder was Raul compleet onzichtbaar, steekt Diarra er wel erg regelmatig keihard z'n poot in en is Toulalan een absoluut toptalent.
Bertje schreef:Bah. Dat wordt the battle of Britain ( :sleepey: ) kijken. :sad:
Nog gekeken, Bertje? Was niet zo'n saaie wedstrijd hoor. ;)

Tot nu toe mist Manchester RvN nog geen minuut. Saha deed het uitstekend. Hij zorgde constant voor gevaar. Wel apart dat hij met zo'n open wond op z'n hoofd mocht spelen. Het zag er niet uit.

Vennegoor vond ik ook erg sterk spelen als aanspeelpunt. Al had hij bij
1-1 die grote kopkans moeten maken.

Die penalty sloeg nergens op. Jammer en dom van Boruc, die verder weer een aantal schitterende reddingen liet zien.

Gravesen speelde in negatief opzicht een cruciale rol. Hij leidde zo twee van de drie goals van Manchester in. Ouch.

Verder is het te hopen voor Man U dat Vidic en Heinze snel uit de lappenmand komen, want Brown kan er niet veel van.

Over de andere wedstrijden waar ik stukken van heb gezien:

HSV-Arsenal: Jammer van de snelle rode kaart. Dat maakte al snel een einde aan de wedstrijd. Van Persie ging wel erg opzichtig naar het been van Kirchstein. :X

Dinamo Kiev-Steau Bucarest: Opvallend dat de Roemenen buitenshuis zo'n uitstekend resultaat halen. Nou thuis nog winnen en Real ook in Spanje verliezen van Lyon en je hebt al heel wat spanning tussen die twee.

Milan start met zege, Anderlecht weer niet

13/9/2006 23:17

AC Milan kende een goede start in de Champions League met winst op AEK Athene. Anderlecht bleef steken op een gelijkspel.

AC Milan-AEK Athene 3-0
Op papier moet Milan zich in deze groep met gemak kunnen plaatsen voor de volgende ronde en in de eerste wedstrijd tegen AEK bleek in de praktijk dat de Italianen in ieder geval een klasse beter zijn dan de Grieken. Na een 2-0 rustand eindigde de wedstrijd in 3-0.

Filippo Inzaghi opende de score voor Milan door raak te koppen uit een voorzet van Paolo Maldini. Het was Inzaghi's derde doelpunt in de drie wedstrijden die hij dit seizoen voor Milan speelde. De Franse jongeling Yoann Gourcuff was ook succesvol met een kopbal, nu was Kaká de aangever. De Braziliaanse spelmaker nam zelf de derde treffer voor zijn rekening door een strafschop te benutten.

Anderlecht-Lille 1-1
Anderlecht won nog nooit een openingswedstrijd in de Champions League en dat lukte ook ditmaal niet. Paars-Wit mocht van geluk spreken dat het bij 1-1 bleef, want Lille had de beste kansen. Liefst drie keer raakten de Fransen paal of lat. Ook bij de gelijkmaker was dat het geval, maar het schot van invaller Nicolas Fauvergue verdween toch over de doelijn: 1-1. Ondanks de druk van Lille was Anderlecht nog wel op voorsprong gekomen. Uit een hoekschop van Mbark Boussoufa kopte Nicolas Pareja vallend raak.
vi.nl
Laatst gewijzigd door FlaFlu op ma dec 04, 2006 3:48 am, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do sep 14, 2006 8:06 am

joey schreef: EDIT: Peter, die goal van Totti gezien? Die zat er lekker in! :cheer:
Zeker wel. Zie een bladzijde hiervoor. :cheer:

Wel grappig om te zien hoe Hiddink nu Cannavaro afmaakt. Geen absolute top, geen atleet, blabla. Wat 1 nachtmerrie van een wedstrijd al niet kan doen met een speler. Het WK is al weer helemaal vergeten, hoor.

Gourcuff speelde een lekkere pot bij Milan en lijkt Seedorf uit de basis te verdringen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do sep 14, 2006 1:31 pm

Fabio Cannavaro: 'We zijn niet fit genoeg'

14/9/2006 12:21

De nederlaag tegen Olympique Lyon kwam flink aan in het kamp van Real Madrid. Verdediger Fabio Cannavaro speculeerde over naar de oorzaak.

Met een 2-0 nederlaag kwam Real Madrid er nog genadig vanaf. Olympique Lyon was op alle fronten sterker dan de Spaanse formatie. Cannavaro deelde in de malaise en stond met een verkeerde inschatting aan de basis van de eerste Lyon-treffer.

'We speelden bijzonder slecht', draaide de Italiaan niet om de hete brij heen. 'Lyon speelde veel sneller dan wij, zeker in de eerste helft. Ik denk dat het in essentie een kwestie van conditie is. Dat is belangrijker dan concentratieverlies.'

Ook Real-doelman Iker Casillas zag het verschil in fysieke toestand. 'Ze waren in een betere conditie dan wij, en dat was op het veld goed te zien. Wij moeten kijken naar de positieve punten. Maar in alle eerlijkheid, dat waren er erg weinig.'
vi.nl

Casillas was trouwens een en al brok onrust.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di sep 26, 2006 2:42 pm

Vanavond weer :cheer:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest

Bericht door Feest » di sep 26, 2006 3:06 pm

Arsenal - Porto. :sad:

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di sep 26, 2006 3:20 pm

Nee, niet de meest aantrekkelijke pot, maar zit die er sowieso op papier wel bij vanavond?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Feest

Bericht door Feest » di sep 26, 2006 3:22 pm

Ik had Real Madrid - Dynamo Kiev wel willen zien.

Maar we hopen dan maar op een geinspireerde avond van Anderson.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di sep 26, 2006 3:36 pm

Ik ga ook Madrid - Kiev kijken denk ik. En af en toe schakelen naar Arsenal - Porto of Steaua - Lyon.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 26, 2006 4:39 pm

Steef schreef:Ik had Real Madrid - Dynamo Kiev wel willen zien.

Maar we hopen dan maar op een geinspireerde avond van Anderson.
Ik kwam er trouwens een maandje terug pas achter dat dat de Anderson van het WK in Peru is. Op het Amsterdam Tournament had ik het niet door. Die jongen ziet er veel ouder uit dan 17/18.

Ik krijg op m'n vrije dag CSKA-HSV, Real-Dynamo Kiev, Arsenal-Porto en Benfica-Manchester United te zien.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di sep 26, 2006 5:18 pm

Wat een saaie kutwedstrijden vandaag.

Feest

Bericht door Feest » di sep 26, 2006 5:22 pm

Dat weet je nu al?

Ik heb vandaag Colo Colo - Huachipato en Libertad - Nacional bekeken en me totaal niet verveeld.

Een affiche zegt weinig. Ik hoop dat Arsenal - Porto een aardige wedstrijd wordt, maar het kan ook gebeuren dat Anderson in de achterzak van G. Silva gaat.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 26, 2006 5:26 pm

brigade zuid schreef:Wat een saaie kutwedstrijden vandaag.
Ach, dat valt nog te bezien. En bovendien, minder CL-voetbal is beter dan geen voetbal.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 26, 2006 5:57 pm

Sheize. Volgens mij gaan ze CSKA-HSV alleen op ESPN 2 uitzenden. :sad:

Feest

Bericht door Feest » di sep 26, 2006 6:00 pm

Die zijn al een half uur bezig. ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 26, 2006 6:17 pm

Ja, dat zag ik. Maar ik dacht dat ze het misschien met wat vertraging zouden uitzenden. Inmiddels zouden ze niet meer op tijd klaar zijn voor Real-Kiev dus dat is ook uitgesloten.

Staat nog altijd 0-0 trouwens. Staat Mahdavikia nou serieus achterin in een 4-4-2 systeem?

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di sep 26, 2006 7:42 pm

HSV dus weer verloren. Nu door een kopbal van Dudu (1-0). Als ik het zo hoor was het weer prut wat HSV liet zien.

Van Nistelrooij speelt toch en niet Ronaldo. Hij wordt geflankeerd door Reyes en Raul.

Plaats reactie