En hoeveel Nederlandse toppers zijn er gehaald, naast Huntelaar en Stam?Alaindebanaan schreef:Klopt, en vervolgens die kwaliteit eerst zo dicht mogelijk bij Huis zoeken. Zeg niet dat ze alles goed doen, maar vind het principe Nederlanders-eerst wel goed eigenlijk :bis:
(Hoe lang zou het duren voordat ik hier wordt uitgemaakt voor racist....... ;) )
PSV
Gezond in die zin dat er eigen vermogen is, maar of er ook geld is voor grote investeringen?
Destijds stond in Het Parool een artikel over Ajax en Chelsea. Chelsea zou in eerste instantie Ajax benaderd hebben voor samenwerking, maar Ajax wilde dat niet, aangezien men 'baas in eigen huis wilde blijven'. Nu vraag ik me af in hoeverre PSV nog baas in eigen huis is? De scouting staat blijkbaar deels in dienst van Chelsea?
Destijds stond in Het Parool een artikel over Ajax en Chelsea. Chelsea zou in eerste instantie Ajax benaderd hebben voor samenwerking, maar Ajax wilde dat niet, aangezien men 'baas in eigen huis wilde blijven'. Nu vraag ik me af in hoeverre PSV nog baas in eigen huis is? De scouting staat blijkbaar deels in dienst van Chelsea?
Het stinkt aan alle kanten!