Ajax - Vitesse

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr sep 08, 2006 7:47 pm

Steef is de laatste tijd niet meer zo positief hoor, maar hij heeft wél veel verstand van voetbal. :yes:

Feest

Bericht door Feest » vr sep 08, 2006 7:49 pm

Van nachtwerk wordt een mens chagrijnig. :nooo: Straks weer San Lorenzo - Rosario Central. Er komt geen eind aan.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr sep 08, 2006 7:50 pm

Misschien moet je journalist worden en voetbal gewoon voor derbij doen.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr sep 08, 2006 7:51 pm

Steef schreef:Van nachtwerk wordt een mens chagrijnig. :nooo: Straks weer San Lorenzo - Rosario Central. Er komt geen eind aan.
Kun je het niet opnemen?
Het stinkt aan alle kanten!

Feest

Bericht door Feest » vr sep 08, 2006 7:52 pm

Nee, want straks zit ik weer een big smile te kijken en rapportages te maken hoor.

Wereldjob, alleen die uren zijn wat lastig.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr sep 08, 2006 7:53 pm

OK, nu weer over Vitesse.

Feest

Bericht door Feest » vr sep 08, 2006 7:53 pm

joey schreef:
Steef schreef:Van nachtwerk wordt een mens chagrijnig. :nooo: Straks weer San Lorenzo - Rosario Central. Er komt geen eind aan.
Kun je het niet opnemen?
Zou kunnen dat die wedstrijd morgen te downloaden valt ergens. Niettemin heb ik nog zoveel opgenomen zooi liggen dat ik liever live meepak wat ik live mee kan pakken.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr sep 08, 2006 7:54 pm

De aanval van AJAX zal dus wel blijven staan, Roger voor Maduro en Vermaelen wordt vervangen door ?

joey
Erelid

Bericht door joey » vr sep 08, 2006 7:58 pm

Heitinga centraal met Stam en Ogararu op rechts, neem ik aan.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest

Bericht door Feest » vr sep 08, 2006 7:59 pm

Heitinga en Oga rechtsback zou je dan toch aannemen. Zeker omdat Vitesse met twee spitsen speelt.

Wouter

Bericht door Wouter » za sep 09, 2006 1:04 am

Van www.vitesse.org:
Vitesse met zelfde elf tegen Ajax

Vitesse speelt zondag met een ongewijzigde opstelling de uitwedstrijd tegen Ajax. Dat betekent dat Paul Verhaegh wederom de geblesseerde Gill Swerts vervangt als rechtsback.
Vitesse speelde de afgelopen twee jaar goed in de Amsterdam ArenA, maar verloor twee keer onnodig in de laatste minuut. De laatste Arnhemse zege was in mei 2001. Het werd toen 1-2, Jhon van Beukering scoorde de winnende goal.

Vermoedelijke opstelling :
Wapenaar
Verhaegh, Knol, Sansoni, Blondelle
Hersi, Van der Schaaf, Janssen, Due
Junker, Lazovic.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za sep 09, 2006 6:21 am

Neefkens schreef:De aanval van AJAX zal dus wel blijven staan, Roger voor Maduro en Vermaelen wordt vervangen door ?
Ik heb de blessure van Vermaelen op de een of andere manier gewoon helemaal gemist. Wat heeft hij?

Toppie

Bericht door Toppie » za sep 09, 2006 8:19 am

Volgens de TLG doet vermaelen gewoon mee, en is grygera bijna weer fit
Nou mitea nog en de selectie is weer compleet :xyxthumbs:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 8:22 am

Mitea en Grygera zouden voor de Uefa Cup fit zijn.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za sep 09, 2006 8:55 am

Van AN:
Gabri fit, Vermaelen twijfegeval, Grygera en Mitea niet [wijzig]

De Spanjaard Gabri kampte de laatste weken met een lichte blessure. De week zonder duels heeft hem echter goed gedaan. Hij zou volledig hersteld zijn en de komende fit kunnen aanvangen.

Of Vermaelen zondag tegen Vitesse kan spelen zal pas zaterdag besloten worden.

Grygera en Mitea zijn er nog niet bij aanstaande zondag. Zij hebben nog een paar dagen nodig.
Hij heeft een lichte achillespeesblessure en daar moet je heel voorzichtig mee zijn.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » za sep 09, 2006 9:54 am

Neefkens schreef:Van AN:
Gabri fit, Vermaelen twijfegeval, Grygera en Mitea niet [wijzig]

De Spanjaard Gabri kampte de laatste weken met een lichte blessure. De week zonder duels heeft hem echter goed gedaan. Hij zou volledig hersteld zijn en de komende fit kunnen aanvangen.

Of Vermaelen zondag tegen Vitesse kan spelen zal pas zaterdag besloten worden.

Grygera en Mitea zijn er nog niet bij aanstaande zondag. Zij hebben nog een paar dagen nodig.
Hij heeft een lichte achillespeesblessure en daar moet je heel voorzichtig mee zijn.
Wat ga je dan doen? sparen voor de uefa of leg je gelijk de prioriteit bij de competitie? Als het fout gaat met grygera of vermaelen dan ben je ze hierna nog langer kwijt.

Uitslag 2-0
Babel
Rosales want die linksback van hun daar ligt volgens mij de zwakte van Vitesse.
Weer op zoek naar een Interim coach..

999

Bericht door 999 » za sep 09, 2006 10:40 am

Ajax - Vitesse

In de opstellingen van Ajax en Vitesse, de voormalige werkgever van Henk ten Cate, verandert niets. De Amsterdamse coach beslist vandaag of hij Thomas Vermaelen na een achillespeesblessure weer opneemt in de selectie. Ten Cate verwacht hem in elk geval donderdag op te kunnen stellen tegen IK Start. Dat geldt eveneens voor Zdenek Grygera. Vitesse-speler Gill Swerts gaat maandag onder het mes. Aanvankelijk moest zijn meniscusblessure met rust genezen, maar nader onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat een operatie toch noodzakelijk is.

Ajax: geblesseerd: Mitea en Grygera.

Vitesse: geblesseerd: Swerts, Yakubu en Jansen.
De T.
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za sep 09, 2006 2:20 pm

Bertje schreef:Mitea en Grygera zouden voor de Uefa Cup fit zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat Mitea al gaat spelen. Fit, is nog niet speelfit. Mitea eerst maar eens een paar weken in Jong-Ajax.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za sep 09, 2006 3:01 pm

Los van het feit dat hij nog niet wedstrijdfit is vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Hij heeft misschien pech gehad met blessures maar ondertussen heeft ie nog steeds geen voorzet en kan hij echt helemaal niks met rechts.

Je kunt hem hooguit gebruiken als wissel in de hoop dat hij met een individuele actie een keer iets forceert.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 3:10 pm

Marillion schreef:Los van het feit dat hij nog niet wedstrijdfit is vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Hij heeft misschien pech gehad met blessures maar ondertussen heeft ie nog steeds geen voorzet en kan hij echt helemaal niks met rechts.

Je kunt hem hooguit gebruiken als wissel in de hoop dat hij met een individuele actie een keer iets forceert.
Heb je hem ondertussen zien spelen dan?
Ajaciedjuh schreef:
Bertje schreef:Mitea en Grygera zouden voor de Uefa Cup fit zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat Mitea al gaat spelen. Fit, is nog niet speelfit. Mitea eerst maar eens een paar weken in Jong-Ajax.
Daar had ik het dan ook niet over. Desondanks, wedstrijdfit word je alleen door wedstrijden te spelen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za sep 09, 2006 3:14 pm

Bertje schreef:
Marillion schreef:Los van het feit dat hij nog niet wedstrijdfit is vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Hij heeft misschien pech gehad met blessures maar ondertussen heeft ie nog steeds geen voorzet en kan hij echt helemaal niks met rechts.

Heb je hem ondertussen zien spelen dan?
Op het moment dat hij deze blessure opliep kon hij het nog niet. Ik neem niet aan dat hij dat tijdens zijn revalidatie op eens heeft geleerd. Die jongen komt wat mij betreft kwaliteit te kort.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 3:16 pm

Je bedoelt dus dat je hem de afgelopen voorbereiding aan het werk hebt gezien?

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za sep 09, 2006 3:24 pm

Ja, daarin heb ik hem ook zien spelen. Hij kan lekker draven maar een vaste keuze als linksbuiten zal ie wat mij betreft nooit worden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za sep 09, 2006 3:26 pm

Vind ik vreemd, omdat ik van anderen juist positieve verhalen over onder andere zijn voorzet hoorde.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » za sep 09, 2006 3:31 pm

Tja, tegen die amateurclubs kun je best een keer een assist geven. Je hebt zelf meer tijd en ruimte en ook de speler die de bal binnenwerkt heeft te maken met een verdediging die veel meer weggeeft dan een normale tegenstander.

Dat wil echter niet zeggen dat je dan ook een goede voorzet in huis hebt. Als je mij in die wedstrijden linksbuiten laat spelen krijg ik waarschijnlijk ook wel een paar assists op mijn naam.

Plaats reactie