Ajax - Vitesse
Zou kunnen dat die wedstrijd morgen te downloaden valt ergens. Niettemin heb ik nog zoveel opgenomen zooi liggen dat ik liever live meepak wat ik live mee kan pakken.joey schreef:Kun je het niet opnemen?Steef schreef:Van nachtwerk wordt een mens chagrijnig. :nooo: Straks weer San Lorenzo - Rosario Central. Er komt geen eind aan.
Van www.vitesse.org:
Vitesse met zelfde elf tegen Ajax
Vitesse speelt zondag met een ongewijzigde opstelling de uitwedstrijd tegen Ajax. Dat betekent dat Paul Verhaegh wederom de geblesseerde Gill Swerts vervangt als rechtsback.
Vitesse speelde de afgelopen twee jaar goed in de Amsterdam ArenA, maar verloor twee keer onnodig in de laatste minuut. De laatste Arnhemse zege was in mei 2001. Het werd toen 1-2, Jhon van Beukering scoorde de winnende goal.
Vermoedelijke opstelling :
Wapenaar
Verhaegh, Knol, Sansoni, Blondelle
Hersi, Van der Schaaf, Janssen, Due
Junker, Lazovic.
Van AN:
Hij heeft een lichte achillespeesblessure en daar moet je heel voorzichtig mee zijn.Gabri fit, Vermaelen twijfegeval, Grygera en Mitea niet [wijzig]
De Spanjaard Gabri kampte de laatste weken met een lichte blessure. De week zonder duels heeft hem echter goed gedaan. Hij zou volledig hersteld zijn en de komende fit kunnen aanvangen.
Of Vermaelen zondag tegen Vitesse kan spelen zal pas zaterdag besloten worden.
Grygera en Mitea zijn er nog niet bij aanstaande zondag. Zij hebben nog een paar dagen nodig.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Wat ga je dan doen? sparen voor de uefa of leg je gelijk de prioriteit bij de competitie? Als het fout gaat met grygera of vermaelen dan ben je ze hierna nog langer kwijt.Neefkens schreef:Van AN:
Hij heeft een lichte achillespeesblessure en daar moet je heel voorzichtig mee zijn.Gabri fit, Vermaelen twijfegeval, Grygera en Mitea niet [wijzig]
De Spanjaard Gabri kampte de laatste weken met een lichte blessure. De week zonder duels heeft hem echter goed gedaan. Hij zou volledig hersteld zijn en de komende fit kunnen aanvangen.
Of Vermaelen zondag tegen Vitesse kan spelen zal pas zaterdag besloten worden.
Grygera en Mitea zijn er nog niet bij aanstaande zondag. Zij hebben nog een paar dagen nodig.
Uitslag 2-0
Babel
Rosales want die linksback van hun daar ligt volgens mij de zwakte van Vitesse.
Weer op zoek naar een Interim coach..
De T.Ajax - Vitesse
In de opstellingen van Ajax en Vitesse, de voormalige werkgever van Henk ten Cate, verandert niets. De Amsterdamse coach beslist vandaag of hij Thomas Vermaelen na een achillespeesblessure weer opneemt in de selectie. Ten Cate verwacht hem in elk geval donderdag op te kunnen stellen tegen IK Start. Dat geldt eveneens voor Zdenek Grygera. Vitesse-speler Gill Swerts gaat maandag onder het mes. Aanvankelijk moest zijn meniscusblessure met rust genezen, maar nader onderzoek in het ziekenhuis wees uit dat een operatie toch noodzakelijk is.
Ajax: geblesseerd: Mitea en Grygera.
Vitesse: geblesseerd: Swerts, Yakubu en Jansen.
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Los van het feit dat hij nog niet wedstrijdfit is vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Hij heeft misschien pech gehad met blessures maar ondertussen heeft ie nog steeds geen voorzet en kan hij echt helemaal niks met rechts.
Je kunt hem hooguit gebruiken als wissel in de hoop dat hij met een individuele actie een keer iets forceert.
Je kunt hem hooguit gebruiken als wissel in de hoop dat hij met een individuele actie een keer iets forceert.
Heb je hem ondertussen zien spelen dan?Marillion schreef:Los van het feit dat hij nog niet wedstrijdfit is vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Hij heeft misschien pech gehad met blessures maar ondertussen heeft ie nog steeds geen voorzet en kan hij echt helemaal niks met rechts.
Daar had ik het dan ook niet over. Desondanks, wedstrijdfit word je alleen door wedstrijden te spelen.Ajaciedjuh schreef:Ik kan me niet voorstellen dat Mitea al gaat spelen. Fit, is nog niet speelfit. Mitea eerst maar eens een paar weken in Jong-Ajax.Bertje schreef:Mitea en Grygera zouden voor de Uefa Cup fit zijn.
Op het moment dat hij deze blessure opliep kon hij het nog niet. Ik neem niet aan dat hij dat tijdens zijn revalidatie op eens heeft geleerd. Die jongen komt wat mij betreft kwaliteit te kort.Bertje schreef:Heb je hem ondertussen zien spelen dan?Marillion schreef:Los van het feit dat hij nog niet wedstrijdfit is vind ik hem ook nog eens niet goed genoeg. Hij heeft misschien pech gehad met blessures maar ondertussen heeft ie nog steeds geen voorzet en kan hij echt helemaal niks met rechts.
Tja, tegen die amateurclubs kun je best een keer een assist geven. Je hebt zelf meer tijd en ruimte en ook de speler die de bal binnenwerkt heeft te maken met een verdediging die veel meer weggeeft dan een normale tegenstander.
Dat wil echter niet zeggen dat je dan ook een goede voorzet in huis hebt. Als je mij in die wedstrijden linksbuiten laat spelen krijg ik waarschijnlijk ook wel een paar assists op mijn naam.
Dat wil echter niet zeggen dat je dan ook een goede voorzet in huis hebt. Als je mij in die wedstrijden linksbuiten laat spelen krijg ik waarschijnlijk ook wel een paar assists op mijn naam.