PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
jabu

Bericht door jabu » zo sep 03, 2006 9:52 pm

Lucas schreef:Zijn ze niet wat laat met die zedenpolitie? Fons S zit toch al achter slot en grendel. Het was overigens E. Koeman en niet R. die met drank op gepakt is.
:D

Maar toch... :alc: 'er is maar één echte Koeman!'

Baseman

Bericht door Baseman » zo sep 03, 2006 10:29 pm

Duke schreef:André Ooijer is nu in Studio Voetbal, en daar komt Westerhof niet echt goed uit. Schijnbaar heeft hij afspraken over een nieuw contract tussen Valckx en Ooijer teruggedraaid.
Dat is onzin, aangezien Valckx geen bevoegdheid heeft om dat soort afspraken te maken...maar goed, dit werd al voorspeld door NiNi.

Triest van Ooijer :nooo:

Nihad

Bericht door Nihad » zo sep 03, 2006 11:04 pm

Ik geloof wel dat Westerhof als voorzitter gewoon een enorme prutser is. Jammer dat ie weggaat. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Baseman

Bericht door Baseman » zo sep 03, 2006 11:07 pm

Dat is ook onzin Nihad...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo sep 03, 2006 11:40 pm

Inmiddels doet het me toch wel wat dat Kluivert bij PSV speelt. Ik begrijp hem wel en de kans is groot dat hij toch gaat falen, maar als hij wel fit en in vorm raakt gaat hij het uitstekend doen en is PSV (voor zover men dat nog niet is) titelkandidaat nummer 1.

Kluivert als aanspeelpunt en Farfan en Koné die om hem heen zwerven. In voetballend opzicht niets mis mee.
Giacomo Puccini schreef:Tja ik betwijfel ook of Kluivert zijn oude niveau weer haalt bij PSV, maar kijk hoe makkelijk Jaap Stam in de Eredivisie overeind blijft, en die is heel wat jaartjes ouder.
Met het verschil dat Milan Stam graag wilde behouden en Newcastle en Valencia van Kluivert afwilden.
wimpey schreef:
joey schreef:Transfers van Kluivert en Kromkamp zijn rond (radio 1)

Er zou toch een presentatie komen. PSV wil dat per se.

:cheer: Mooi toch dat PK naar PSV gaat! :cheer:

Ik gun PSV (en m.n. de supporters) best een voormalig wereldspits die al vele jaren op retour is.

Kromkamp vind ik wel een goede aankoop. Beetje een doetje, maar wel iemand die prima z'n mannetje staat in de HCE.

Die Tardelli zegt me niets.

Ze hebben geen vervanger voor Ooijer gehaald en dat vind ik toch wel vreemd. PAddo of Da Costa i.p.v. Ooijer lijkt me een flinke aderlating.

PK i.p.v. VOH ook.

Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt...
Nou nou, als Kluivert wel fit en in vorm raakt is PSV alleen op 1 positie verzwakt en er zelfs op meerdere plekken op vooruit gegaan (Kluivert, Salcido, Kromkamp). Dat het raar is dat dat de belangrijke positie van Ooijer is is inderdaad opvallend.

Ik ben geen grote fan van Kromkamp, maar hij is toch wel een klasse beter dan die prutser Lameij.
wimpey schreef:
joey schreef:Precies. Feyenoord is onze aartsrivaal. PSV alleen een concurrent.
Wat spreekt je meer aan: een club van het volk, of de sporttak van een multinational?

Ik vind clubs als Bayer, Wolfsburg, Parma en PSV helemaal niets. Haal de P weg en je houdt SV over, helemaal niets dus.
Precies. Ik vind PSV ook een foeilelijke club. Feyenoord heb ik nog wel respect voor. Ik snap best dat mensen Feyenoord een mooie club vinden. :blush:
Baseman schreef:Kromkamp is een goede aankoop, Tardelli kan niet slechter zijn dan Beasley (al had de laatste een redelijk 1e seizoen bij PSV) en het aantrekken van Kluivert vind ik persoonlijk een drama.
Tardelli speelt niet op dezelfde positie als Beasley.
Frank schreef:Was je ook zo doodziek toen Stam en Huntelaar kwamen? Of zijn het dan ineens geen echte "PSV-spelers" meer?
Nou nou, Huntelaar is natuurlijk verre van een echte PSV-speler.

Wouter

Bericht door Wouter » zo sep 03, 2006 11:42 pm

Ik vind clubs als Bayer, Wolfsburg, Parma en PSV helemaal niets. Haal de P weg en je houdt SV over, helemaal niets dus.
En Ajax is vernoemd naar iemand die krankzinnig werd gemaakt door Pallas Athene... :D

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 04, 2006 8:30 am

Baseman schreef:
Duke schreef:André Ooijer is nu in Studio Voetbal, en daar komt Westerhof niet echt goed uit. Schijnbaar heeft hij afspraken over een nieuw contract tussen Valckx en Ooijer teruggedraaid.
Dat is onzin, aangezien Valckx geen bevoegdheid heeft om dat soort afspraken te maken...maar goed, dit werd al voorspeld door NiNi.

Triest van Ooijer :nooo:
Nou, ze haalden ook andere uitspraken van Westerhof aan, o.a. over Kromkamp die volgens hem niet zou komen, ze hadden namelijk al twee backs :eusa_liar:, en dat paste wel in het beeld dat Ooijer tussen de regels door schetste. Ik kan niet beoordelen wie er gelijk heeft, het kan net zo goed triest van Westerhof zijn. Maar goed, hij gaat toch weg, dus veel maakt het niet uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » ma sep 04, 2006 8:58 am

Kone is ook geen linksbuiten, maar staat daar toch geposteerd. psv speelt met zwervende vleugelspitsen en dan komt Tardelli juist het meest in aanmerking voor de positie van Beasley.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 04, 2006 10:31 am

Baseman schreef:Dat is onzin, aangezien Valckx geen bevoegdheid heeft om dat soort afspraken te maken...maar goed, dit werd al voorspeld door NiNi.
Tja, NiNi heeft zijn informatie ook van iemand.... ;)

Westerhof heeft moeite met de realiteit van de voetbalwereld. Vorig seizoen gaf hij ook al Bouma een schop na, terwijl die 'gewoon' gebruik maakte van een clausule die PSV zelf had toegestaan.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 04, 2006 10:41 am

Duke schreef:Nou, ze haalden ook andere uitspraken van Westerhof aan
En Youri Mulder pakte Ooijer aan op zijn leugen over Schalke, toen wist Ooijer niets meer te zeggen. Verder vond ik het opvallend dat toen het over zijn vertrek bij PSV ging, Ooijer ineens naar beneden begon te kijken en met niemand oogcontact maakte.

Maar zoals je terecht aangeeft, hij is vertrokken dus het zal allemaal wel.
En ik heb al aangegeven dat de voetbalwereld niet de wereld is van Westerhof, hij voelt zich daarin niet thuis en dat kwam vooral vorig seizoen naar voren. Toen sprak hij regelmatig voor zijn beurt. Maar hij is aangetrokken om de club financieel gezond te maken en daarin heeft hij wel uitstekend werk geleverd.

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 04, 2006 10:43 am

Mr. Ajax schreef:
Kone is ook geen linksbuiten, maar staat daar toch geposteerd. psv speelt met zwervende vleugelspitsen en dan komt Tardelli juist het meest in aanmerking voor de positie van Beasley.
Helemaal juist :xyxthumbs:
Tardelli is een snelle aanvaller, die centraal maar ook op de vleugels kan spelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 04, 2006 10:46 am

Baseman schreef:En ik heb al aangegeven dat de voetbalwereld niet de wereld is van Westerhof, hij voelt zich daarin niet thuis en dat kwam vooral vorig seizoen naar voren. Toen sprak hij regelmatig voor zijn beurt. Maar hij is aangetrokken om de club financieel gezond te maken en daarin heeft hij wel uitstekend werk geleverd.
Mee eens, op dat punt heeft hij het goed gedaan. Maar vertrouwen doe ik hem niet helemaal sinds hij vorig jaar steenhard beweerde dat Alex eigendom van PSV was (en het later niet waar bleek.)

Ik begrijp dat Timmer aanblijft zolang er geen nieuwe voorzitter is?

Harm

Bericht door Harm » ma sep 04, 2006 11:02 am

Baseman schreef:
En Youri Mulder pakte Ooijer aan op zijn leugen over Schalke, toen wist Ooijer niets meer te zeggen. Verder vond ik het opvallend dat toen het over zijn vertrek bij PSV ging, Ooijer ineens naar beneden begon te kijken en met niemand oogcontact maakte.
Ik denk dat dat ook komt doordat de hele situatie hem wel aangegrepen heeft en het nog steeds pijn doet.

J.C.

Bericht door J.C. » ma sep 04, 2006 11:05 am

Baseman schreef:
En Youri Mulder pakte Ooijer aan op zijn leugen over Schalke, toen wist Ooijer niets meer te zeggen.
Welk leugen?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 04, 2006 11:05 am

Ye' Mighty Oak schreef:Ik denk dat dat ook komt doordat de hele situatie hem wel aangegrepen heeft en het nog steeds pijn doet.
:yes:

Ooijer wil het wel zes keer uitleggen, het raakt hem enorm. Maar hij wil ook PSV niet beschadigen. Dilemma.

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 04, 2006 11:19 am

JC schreef:Welk leugen?
Volgens Ooijer had hij bij Schalke meer kunnen verdienen dan bij PSV, maar dit werd meteen weerlegd door Mulder. Waarna Ooijer maar wat mompelde en hij Mulder gelijk moest geven...die transfer ketste ook af op de salariseisen van Ooijer, en Schalke heeft echt geen lage salarissen.

Verder heeft Ooijer vorig seizoen nog gezegd dat als hij weggaat de nieuwe club van goede huize moet komen, nu kan het aan mij liggen maar Blackburn is niet echt een topclub in de PL.
Al betalen ze natuurlijk meer dan PSV, waarom zou Ooijer toch vertrokken zijn ? :X

J.C.

Bericht door J.C. » ma sep 04, 2006 11:30 am

Baseman schreef:
JC schreef:Welk leugen?
Volgens Ooijer had hij bij Schalke meer kunnen verdienen dan bij PSV, maar dit werd meteen weerlegd door Mulder. Waarna Ooijer maar wat mompelde en hij Mulder gelijk moest geven...die transfer ketste ook af op de salariseisen van Ooijer, en Schalke heeft echt geen lage salarissen.
Volgens mij vroeg Hugo aan Ooijer of het stiekem niet om het geld ging, waarop Ooijer antwoordde: "Dan was ik vorig jaar al wel naar Schalke gegaan." Omdat hij daar blijkbaar dus meer kon krijgen dan hij bij PSV ving. Mulder wist toen te vertellen dat Schalke niet wilde betalen wat Ooijer vroeg. Niet echt een verrassing, anders had hij daar nu wel gespeeld.

Wat is dan de leugen van Ooijer? Want het loon dat Schalke wél wilde betalen zal ongetwijfeld meer zijn geweest dan zijn salaris bij PSV, het tegendeel is in ieder geval niet bewezen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 04, 2006 11:42 am

Baseman schreef:Verder heeft Ooijer vorig seizoen nog gezegd dat als hij weggaat de nieuwe club van goede huize moet komen, nu kan het aan mij liggen maar Blackburn is niet echt een topclub in de PL.
Al betalen ze natuurlijk meer dan PSV, waarom zou Ooijer toch vertrokken zijn ? :X
Omdat de contractbesprekingen vastliepen?

Schalke betaalt zeker beter dan PSV! Zeker! Als het alleen om geld was gegaan had hij vorig jaar kunnen vertrekken.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 04, 2006 6:19 pm

Barbara Barend zegt net in FCG dat Kluivert heeft geweigerd bij PSV een prestatiecontract te tekenen, 'want ik kan overal heen'. Hij verdient in Eindhoven een vermogen.

Arwin

Bericht door Arwin » ma sep 04, 2006 9:19 pm

Dat hij geen prestatie contract heeft was al bekend, of hij overal heen kon vraag ik me af.

Feest

Bericht door Feest » ma sep 04, 2006 9:20 pm

Overal betekent zoveel als Qatar.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 04, 2006 9:23 pm

Bordeaux werd ook genoemd. En iets in Turkije.

jabu

Bericht door jabu » ma sep 04, 2006 9:42 pm

Er zijn toch mooie nachtclubs in Istanbul.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma sep 04, 2006 9:45 pm

En veel travo's.

Feest

Bericht door Feest » ma sep 04, 2006 9:55 pm

Nee joh, dat zijn gewoon Turkse vrouwen met een snor. :D

Gesloten