Ik denk niet dat Stam net zoveel affiniteit met PSV heeft als Kluivert met Ajax. PK is daar als broekie binnengekomen, heeft zowat alle jeugdelftallen doorlopen en vervolgens met het eerste alle prijzen gewonnen die er te winnen vielen (the good ol' days :sad: ). Dan lijkt me dat het gevoel toch iets dieper zit dan wanneer je na een paar succesjaren weer naar de volgende club hopt.Baseman schreef:Dat vind ik weer te makkelijk.
Stam is groot geworden bij PSV en kon daar terug keren, maar hij koos voor Ajax en is dan ineens een broodvoetballer.
Welke voetballer is overigens geen broodvoetballer ?
En nogmaals, Ajax wil Kluivert niet. Moet hij dan uit principe zijn kans op redding afwijzen ? Dat zou wel erg dom zijn van hem !
Al zou ik er geen enkel probleem mee hebben natuurlijk :D
Verder denk ik niet dat Ajax Kluivert per definitie niet terugwil, maar dat er momenteel simpelweg geen plek is voor hem. Hij zal dan eerder de bank van Valencia, met bijbehorende klimaat én salaris, dan de Audi stoelen van Ajax verkiezen. Ik zou hem overigens zo willen inruilen voor Rosenberg hoor.
Ps. Del Piero is natuurlijk het voorbeeld van een niet broodvoetballer, maar hij is wel eerder uitzondering dan regel, dat ben ik wel met je eens.