Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)
Klopt, dat was BLUNDER nummer 2 van Henkie .. en wat te denken van al die hoge ballen richting spelers die 2 koppen groter zijn dan die van ons.Jesse schreef:Inderdaad zeg. :yes: :sad:Steef schreef: En wat zal HtC balen dat-ie Chari niet op de bank had.
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 23, 2006 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Hij had Maduro er alleen al een half uurtje eerder uit moeten halen. Was dramatisch. En natuurlijk niet vertonghen, maar Perez met de punt naar voren als je met nog 1 doelpunt tegen uitgeschakeld bent.Thomas schreef:
Zoals ik hier boven al aangaf. Hij moest Maduro en Gabri er wel uit halen. Dat hij die belachelijke Rosenberg in bracht was inderdaad een schande. ;)
I think I lost my fucking headache
Wie had jij er dan in gezet?Jöhnk schreef:Inderdaad. Zo'n wissel in de (financiëel gezien) belangrijkste wedstrijd van het jaar. Hoe verzin je het?T82 schreef:Bij ons was iedereen het erover eens dat Maduro extreem slecht speelde, maar iedereen sprong van de bank op toen we zagen dat HtC de veel te jonge Vertonghen min of meer liet debuteren in Ajax 1 in de belangrijkste wedstrijd van het jaar! Oliedom!
Hij heeft dan ook weinig bruikbare ballen gehad. Hij moest ze regelmatig op het middenveld ophalen.joey schreef::yes:Steef schreef:En wat zal HtC balen dat-ie Chari niet op de bank had.
KJH was niet fit en een ramp. :X
Daar schiet je ook niet veel mee op hoor. Alsof AZ iets zou laten zien in de CL.Steef schreef:AZ had daar moeten staan.Thomas schreef:Groningen, AZ en Feyenoord hadden het vast gehaald. :xyxthumbs:Steef schreef:Geweldig initiatief die play-offs. :nooo:
Nee, dat was een blunder van het bestuur van Ajax. Een zakenbeslissing, Voetske.Voetske schreef:Klopt, dat was BLUNDER nummer 2 van Henkie .. en wat te denken van al die hoge ballen richting spelers die 2 koppen groter zijn dan die van ons.Jesse schreef:Inderdaad zeg. :yes: :sad:Steef schreef: En wat zal HtC balen dat-ie Chari niet op de bank had.
Ach, het AJAX publiek sweepte de spelers naar voren met hun fluitconcerten, die snapten er ook niks van ...Lucas schreef:Hij had Maduro er alleen al een half uurtje eerder uit moeten halen. Was dramatisch. En natuurlijk niet vertonghen, maar Perez met de punt naar voren als je met nog 1 doelpunt tegen uitgeschakeld bent.Thomas schreef:
Zoals ik hier boven al aangaf. Hij moest Maduro en Gabri er wel uit halen. Dat hij die belachelijke Rosenberg in bracht was inderdaad een schande. ;)
Blij met de punten ...
Dat vond ik ook een vreemde wissel. Rosenberg breng je in als je voorstaat (veel ruimte), niet als je achter staat.Thomas schreef: Dat hij die belachelijke Rosenberg in bracht was inderdaad een schande. ;)
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 23, 2006 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
In 5 minuten speeltijd. heel erg flauw hoor. Richt je pijlen maar op ten Cate, die is verantwoordelijk, niet Rosenbergjoey schreef: Hij zette Rosenberg erin omdat die nog wel eens een goaltje meepikt, denk ik. Ik lees hier steeds dat Rosenberg zoveel goals en assists had vorig seizoen, dus waarom niet? :hypocrite:
generaal schreef:Toptrainer die Henk ten Cate: 2 van je 3 middenvelders aanvallende taken geven tegen een team van keiharde werkers. Hoogmoed komt vóór de val :eusa_dance: .
Generaal, zoals gezegd heb ik een ontzettend slecht humeur, dus wil je mij/ons dit soort praat besparen? :nooo:
Ten Cate mocht Harry niet meenemen, die moet worden verkocht. Is een beslissing van de leiding blijkbaar. Natuurlijk is het een enorme fout om de prutser Rosenberg te houden, dat hebben we vanavond (weer) kunnen zien, dus hopelijk komt men tot inkeer.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Ach, alsjeblieft zeg. Ten Cate wilde Charisteas er bij hebben, maar het bestuur vond het belangrijker om hem te kunnen verkopen. Dat heeft echt niets met wel of geen goede trainer zijn te maken. Wat een onzin.Voetske schreef:Beetje trainer maakt uit wie er gaat en blijft, niet het bestuur ..Thomas schreef:Nee, dat was een blunder van het bestuur van Ajax. Een zakenbeslissing, Voetske.
Ten Cate en de spelersgroep, Lucas.Lucas schreef:In 5 minuten speeltijd. heel erg flauw hoor. Richt je pijlen maar op ten Cate, die is verantwoordelijk, niet Rosenbergjoey schreef: Hij zette Rosenberg erin omdat die nog wel eens een goaltje meepikt, denk ik. Ik lees hier steeds dat Rosenberg zoveel goals en assists had vorig seizoen, dus waarom niet? :hypocrite:
Ga lekker ergens brabbelen over je 'bronnen'. Zolang je het maar niet hier doet.generaal schreef:Toptrainer die Henk ten Cate: 2 van je 3 middenvelders aanvallende taken geven tegen een team van keiharde werkers. Hoogmoed komt vóór de val :eusa_dance: .
:nooo:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ach At was te klein toen Adriaanse naar het bestuur luisterde mbt Arveladze. Maar goed, je hoeft niet konsekwent te zijn in het Nederlandse voetbal.
En ik vind het behoorlijk treurig om een speler die 5 minuten heeft meegedaan verantwoordelijkheid in de schoenen te schuiven. Als rechtsbuiten nog wel
En ik vind het behoorlijk treurig om een speler die 5 minuten heeft meegedaan verantwoordelijkheid in de schoenen te schuiven. Als rechtsbuiten nog wel
Begint het weer, heb ik het over een goede trainer ?.Ik heb het over persoonlijkheid.Ik kan me trainers in het verleden herrineren waar dit niet gebeurde .. maar goed als het zo is dat het bestuur beslist wie er mag gaan en wie er moeten blijven, wat is er dan verandert onder Ten Cate.Thomas schreef:Ach, alsjeblieft zeg. Ten Cate wilde Charisteas er bij hebben, maar het bestuur vond het belangrijker om hem te kunnen verkopen. Dat heeft echt niets met wel of geen goede trainer zijn te maken. Wat een onzin.Voetske schreef:Beetje trainer maakt uit wie er gaat en blijft, niet het bestuur ..Thomas schreef:Nee, dat was een blunder van het bestuur van Ajax. Een zakenbeslissing, Voetske.
Ik bedoel als Ten Cate te kennen heeft gegeven dat ie liever Harry houdt en Rosenberg laat gaan, omdat ie vindt dat Harry meerwaarde heeft voor het elftal en het bestuur overuled hem , dan is er nog steeds iets goed mis ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 23, 2006 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Mijn bron was de NOS :eusa_liar: .Jesse schreef:Ga lekker ergens brabbelen over je 'bronnen'. Zolang je het maar niet hier doet.generaal schreef:Toptrainer die Henk ten Cate: 2 van je 3 middenvelders aanvallende taken geven tegen een team van keiharde werkers. Hoogmoed komt vóór de val :eusa_dance: .
:nooo:
Dat weet ik niet. Ik zat toen nog niet op AT. Maar ik vind dat je bestuurlijke zaken moet kunnen scheiden van de beoordeling van een manager. Bepaalde dingen werken nou eenmaal zoals ze werken.Lucas schreef:Ach At was te klein toen Adriaanse naar het bestuur luisterde mbt Arveladze. Maar goed, je hoeft niet konsekwent te zijn in het Nederlandse voetbal.
Dat hoor je mij niet doen. Al is mijn mening over Rosenberg je bekend. ;)Lucas schreef:En ik vind het behoorlijk treurig om een speler die 5 minuten heeft meegedaan verantwoordelijkheid in de schoenen te schuiven. Als rechtsbuiten nog wel
Natuurlijk is Ten Cate verantwoordelijk, maar die man is pas anderhalve maand bezig. Beetje kort om hem hierop af te rekenen.Lucas schreef:In 5 minuten speeltijd. heel erg flauw hoor. Richt je pijlen maar op ten Cate, die is verantwoordelijk, niet Rosenberg
En dat ik iets zeg over Rosenberg.... dan moet die kutvoetballer maar niet ons mooie shirt dragen. Ik kon wel door de grond zakken toen ik zag dat hij ging invallen. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
:cheer: ouwe zeikstraal is trug!!! :cheer:Voetske schreef:[...]
just in time, dr is weer genoeg onder te zeiken ;)
[good to have you back :xyxthumbs:
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op wo aug 23, 2006 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
:DThijs schreef:Kop op jongens! Kan gebeuren.
Voor mij kwam het laatste fluitsignaal als een opluchting, ik moest zó hard pissen dat ik bijna van m'n stokje ging.
Valt er toch nog wat te lachen. :sad:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."