Ajax - FC Kopenhagen (23-08-2006)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
generaal

Bericht door generaal » wo aug 23, 2006 10:32 pm

Toptrainer die Henk ten Cate: 2 van je 3 middenvelders aanvallende taken geven tegen een team van keiharde werkers. Hoogmoed komt vóór de val :eusa_dance: .

999

Bericht door 999 » wo aug 23, 2006 10:33 pm

Jesse schreef:
Steef schreef: En wat zal HtC balen dat-ie Chari niet op de bank had.
Inderdaad zeg. :yes: :sad:
Klopt, dat was BLUNDER nummer 2 van Henkie .. en wat te denken van al die hoge ballen richting spelers die 2 koppen groter zijn dan die van ons.
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 23, 2006 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 23, 2006 10:33 pm

Thomas schreef:
Zoals ik hier boven al aangaf. Hij moest Maduro en Gabri er wel uit halen. Dat hij die belachelijke Rosenberg in bracht was inderdaad een schande. ;)
Hij had Maduro er alleen al een half uurtje eerder uit moeten halen. Was dramatisch. En natuurlijk niet vertonghen, maar Perez met de punt naar voren als je met nog 1 doelpunt tegen uitgeschakeld bent.
I think I lost my fucking headache

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 23, 2006 10:35 pm

Jöhnk schreef:
T82 schreef:Bij ons was iedereen het erover eens dat Maduro extreem slecht speelde, maar iedereen sprong van de bank op toen we zagen dat HtC de veel te jonge Vertonghen min of meer liet debuteren in Ajax 1 in de belangrijkste wedstrijd van het jaar! Oliedom!
Inderdaad. Zo'n wissel in de (financiëel gezien) belangrijkste wedstrijd van het jaar. Hoe verzin je het?
Wie had jij er dan in gezet?
joey schreef:
Steef schreef:En wat zal HtC balen dat-ie Chari niet op de bank had.
:yes:

KJH was niet fit en een ramp. :X
Hij heeft dan ook weinig bruikbare ballen gehad. Hij moest ze regelmatig op het middenveld ophalen.
Steef schreef:
Thomas schreef:
Steef schreef:Geweldig initiatief die play-offs. :nooo:
Groningen, AZ en Feyenoord hadden het vast gehaald. :xyxthumbs:
AZ had daar moeten staan.
Daar schiet je ook niet veel mee op hoor. Alsof AZ iets zou laten zien in de CL.
Voetske schreef:
Jesse schreef:
Steef schreef: En wat zal HtC balen dat-ie Chari niet op de bank had.
Inderdaad zeg. :yes: :sad:
Klopt, dat was BLUNDER nummer 2 van Henkie .. en wat te denken van al die hoge ballen richting spelers die 2 koppen groter zijn dan die van ons.
Nee, dat was een blunder van het bestuur van Ajax. Een zakenbeslissing, Voetske.

999

Bericht door 999 » wo aug 23, 2006 10:35 pm

Lucas schreef:
Thomas schreef:
Zoals ik hier boven al aangaf. Hij moest Maduro en Gabri er wel uit halen. Dat hij die belachelijke Rosenberg in bracht was inderdaad een schande. ;)
Hij had Maduro er alleen al een half uurtje eerder uit moeten halen. Was dramatisch. En natuurlijk niet vertonghen, maar Perez met de punt naar voren als je met nog 1 doelpunt tegen uitgeschakeld bent.
Ach, het AJAX publiek sweepte de spelers naar voren met hun fluitconcerten, die snapten er ook niks van ...
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo aug 23, 2006 10:37 pm

Thomas schreef: Dat hij die belachelijke Rosenberg in bracht was inderdaad een schande. ;)
Dat vond ik ook een vreemde wissel. Rosenberg breng je in als je voorstaat (veel ruimte), niet als je achter staat.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo aug 23, 2006 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

999

Bericht door 999 » wo aug 23, 2006 10:37 pm

Thomas schreef:Nee, dat was een blunder van het bestuur van Ajax. Een zakenbeslissing, Voetske.
Beetje trainer maakt uit wie er gaat en blijft, niet het bestuur ..
Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 23, 2006 10:38 pm

joey schreef: Hij zette Rosenberg erin omdat die nog wel eens een goaltje meepikt, denk ik. Ik lees hier steeds dat Rosenberg zoveel goals en assists had vorig seizoen, dus waarom niet? :hypocrite:
In 5 minuten speeltijd. heel erg flauw hoor. Richt je pijlen maar op ten Cate, die is verantwoordelijk, niet Rosenberg

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 10:38 pm

generaal schreef:Toptrainer die Henk ten Cate: 2 van je 3 middenvelders aanvallende taken geven tegen een team van keiharde werkers. Hoogmoed komt vóór de val :eusa_dance: .

Generaal, zoals gezegd heb ik een ontzettend slecht humeur, dus wil je mij/ons dit soort praat besparen? :nooo:

Ten Cate mocht Harry niet meenemen, die moet worden verkocht. Is een beslissing van de leiding blijkbaar. Natuurlijk is het een enorme fout om de prutser Rosenberg te houden, dat hebben we vanavond (weer) kunnen zien, dus hopelijk komt men tot inkeer.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo aug 23, 2006 10:38 pm

Ik geloof niet dat Charisteas de missing link was in deze wedstrijd. Eerste helft hadden we een gigantisch overwicht. Maar Ajax bleef op 2 gedachten hinken en vond een goal scoren bij een 'veilige' 0-0 niet belangrijk genoeg.

Tja.. tweede helft.. zelden zo'n inzinking gezien. :sad:

Feest

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 10:39 pm

Jahoor voetske, zo gaat dat in het betaalde voetbal.

Chari en Grygera zijn na vanavond iig. te halen voor spotprijsjes.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 23, 2006 10:40 pm

Voetske schreef:
Thomas schreef:Nee, dat was een blunder van het bestuur van Ajax. Een zakenbeslissing, Voetske.
Ach, alsjeblieft zeg. Ten Cate wilde Charisteas er bij hebben, maar het bestuur vond het belangrijker om hem te kunnen verkopen. Dat heeft echt niets met wel of geen goede trainer zijn te maken. Wat een onzin.

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 10:40 pm

Een goed eerste uur, een dramatisch laatste half uur, veel gemiste kansen en een domme en zeer onverwachte uitschakeling...

Aan de ene kant vind ik het wel een beetje humor, maar Ajax hoort gewoon thuis in de CL. De UEFA-Cup biedt meer kansen, maar het is toch anders. Jammer, maar helaas.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 23, 2006 10:41 pm

Lucas schreef:
joey schreef: Hij zette Rosenberg erin omdat die nog wel eens een goaltje meepikt, denk ik. Ik lees hier steeds dat Rosenberg zoveel goals en assists had vorig seizoen, dus waarom niet? :hypocrite:
In 5 minuten speeltijd. heel erg flauw hoor. Richt je pijlen maar op ten Cate, die is verantwoordelijk, niet Rosenberg
Ten Cate en de spelersgroep, Lucas.

Jesse

Bericht door Jesse » wo aug 23, 2006 10:41 pm

generaal schreef:Toptrainer die Henk ten Cate: 2 van je 3 middenvelders aanvallende taken geven tegen een team van keiharde werkers. Hoogmoed komt vóór de val :eusa_dance: .
Ga lekker ergens brabbelen over je 'bronnen'. Zolang je het maar niet hier doet.

:nooo:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 23, 2006 10:41 pm

Ach At was te klein toen Adriaanse naar het bestuur luisterde mbt Arveladze. Maar goed, je hoeft niet konsekwent te zijn in het Nederlandse voetbal.

En ik vind het behoorlijk treurig om een speler die 5 minuten heeft meegedaan verantwoordelijkheid in de schoenen te schuiven. Als rechtsbuiten nog wel

999

Bericht door 999 » wo aug 23, 2006 10:42 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:
Ach, alsjeblieft zeg. Ten Cate wilde Charisteas er bij hebben, maar het bestuur vond het belangrijker om hem te kunnen verkopen. Dat heeft echt niets met wel of geen goede trainer zijn te maken. Wat een onzin.
Begint het weer, heb ik het over een goede trainer ?.Ik heb het over persoonlijkheid.Ik kan me trainers in het verleden herrineren waar dit niet gebeurde .. maar goed als het zo is dat het bestuur beslist wie er mag gaan en wie er moeten blijven, wat is er dan verandert onder Ten Cate.

Ik bedoel als Ten Cate te kennen heeft gegeven dat ie liever Harry houdt en Rosenberg laat gaan, omdat ie vindt dat Harry meerwaarde heeft voor het elftal en het bestuur overuled hem , dan is er nog steeds iets goed mis ..
Laatst gewijzigd door 999 op wo aug 23, 2006 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

generaal

Bericht door generaal » wo aug 23, 2006 10:42 pm

Jesse schreef:
Ga lekker ergens brabbelen over je 'bronnen'. Zolang je het maar niet hier doet.

:nooo:
Mijn bron was de NOS :eusa_liar: .

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo aug 23, 2006 10:42 pm

Kop op jongens! Kan gebeuren.
Voor mij kwam het laatste fluitsignaal als een opluchting, ik moest zó hard pissen dat ik bijna van m'n stokje ging. Maarja, die 1-2 viel maar niet.

Waar wordt de UEFA-cup finale eigenlijk gespeeld? Nu moet dat ding ook maar gewonnen worden ook. :yes:

Feest

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 10:43 pm

Ik schuif Rosenberg niks in de schoenen. Toch verloren tijd, want de kans is miniem dat-ie 't onder controle krijgt.

Vertonghen en niet Roger zegt veel over het vertrouwen van HtC in de Spanjaard (en die Roemeen).

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 23, 2006 10:43 pm

Lucas schreef:Ach At was te klein toen Adriaanse naar het bestuur luisterde mbt Arveladze. Maar goed, je hoeft niet konsekwent te zijn in het Nederlandse voetbal.
Dat weet ik niet. Ik zat toen nog niet op AT. Maar ik vind dat je bestuurlijke zaken moet kunnen scheiden van de beoordeling van een manager. Bepaalde dingen werken nou eenmaal zoals ze werken.
Lucas schreef:En ik vind het behoorlijk treurig om een speler die 5 minuten heeft meegedaan verantwoordelijkheid in de schoenen te schuiven. Als rechtsbuiten nog wel
Dat hoor je mij niet doen. Al is mijn mening over Rosenberg je bekend. ;)

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 23, 2006 10:44 pm

Nu was jij het een keer niet Steef die over Rosenberg aan het zeiken was ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 10:44 pm

Lucas schreef:In 5 minuten speeltijd. heel erg flauw hoor. Richt je pijlen maar op ten Cate, die is verantwoordelijk, niet Rosenberg
Natuurlijk is Ten Cate verantwoordelijk, maar die man is pas anderhalve maand bezig. Beetje kort om hem hierop af te rekenen.
En dat ik iets zeg over Rosenberg.... dan moet die kutvoetballer maar niet ons mooie shirt dragen. Ik kon wel door de grond zakken toen ik zag dat hij ging invallen. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » wo aug 23, 2006 10:44 pm

Voetske schreef:[...]
:cheer: ouwe zeikstraal is trug!!! :cheer:

just in time, dr is weer genoeg onder te zeiken ;)

[good to have you back :xyxthumbs:
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op wo aug 23, 2006 10:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Jesse

Bericht door Jesse » wo aug 23, 2006 10:45 pm

Thijs schreef:Kop op jongens! Kan gebeuren.
Voor mij kwam het laatste fluitsignaal als een opluchting, ik moest zó hard pissen dat ik bijna van m'n stokje ging.
:D

Valt er toch nog wat te lachen. :sad:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Plaats reactie