Feyenoord
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Giacomo Puccini
-
- AT Toto winner 15/16
Toch ben ik een beetje bang dat als Kuyt daadwerkelijk weggaat dat het dan op een of andere manier opeens gaat lopen bij Fnoord ofzo. Niemand zal meer al te hoge verwachtingen hebben, de druk zal minder zijn, ze winnen gluiperig in Groningen, wat thuiswedstrijdjes en hup die kakkerlakken gaan er weer achterstaan... naja laten we maar hopen dat het meevalt. :D
- Giacomo Puccini
Het mentale vlak moet niet onderschat worden maar ook niet overschat. Een team zonder een grijntje kwaliteit zal nooit kampioen kunnen worden, underdog of niet. Bovendien staan zowel Ajax, PSV als AZ er dit seizoen heel aardig voor is mijn inschatting, en is het daarom hoogst onwaarschijnlijk dat Feyenoord bij de bovenste drie eindigt.
Ajax!
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Giacomo Puccini
Inderdaad, die kunnen tegen iedere ploeg wel punten verliezen. Teams als FC Utrecht, Roda JC en FC Groningen doen niets onder voor Feyenoord zonder KenK. Maar Feyenoord heeft nog eens het nadeel van de druk van de Kuip, dus ook het rechter rijtje behoort zomaar tot de mogelijkheden!
Ok, nu loop ik volgens mij íets te hard van stapel.. ;)
Ok, nu loop ik volgens mij íets te hard van stapel.. ;)
Ajax!
Wanneer is onbekend, maar er is altijd het moment dat Rotterdam er geloof in krijgt en droomt van de schaal. Dat zal voorlopig nooit meer gebeuren, maar ga er maar van uit dat ze dat binnen vier maanden weer krijgen. Er is toch niks mooiers dan dat zo'n fata morgana om zeep wordt geholpen door bijvoorbeeld een KJH.brigade zuid schreef:Toch ben ik een beetje bang dat als Kuyt daadwerkelijk weggaat dat het dan op een of andere manier opeens gaat lopen bij Fnoord ofzo. Niemand zal meer al te hoge verwachtingen hebben, de druk zal minder zijn, ze winnen gluiperig in Groningen, wat thuiswedstrijdjes en hup die kakkerlakken gaan er weer achterstaan... naja laten we maar hopen dat het meevalt. :D
:evildr:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dus nu echt K2 weg ? Dat zal vooral een vertrouwensklap geven dat "Dirkie" weg is. De ideale schoonzoon, de aanvoerder, de topscoorder, die echter ook een gewoon mens is die uit de band kan springen (gelukkig maar) om zijn aanstaande transfer te vieren en ladderzat en rokend als een schoorsteen is aangetroffen in de diepste spelonken van Reading. :xyxthumbs:

http://forum.liverpoolway.co.uk/showthread.php?t=35927
En het geld mag natuurlijk niet helemaal gebruikt worden voor versterkingen, dus dan maar weer Pi-air in de spits. Die klaagde net al dat hij weer als echte basisspeler gezien wil worden, dus dat komt mooi uit.

http://forum.liverpoolway.co.uk/showthread.php?t=35927
En het geld mag natuurlijk niet helemaal gebruikt worden voor versterkingen, dus dan maar weer Pi-air in de spits. Die klaagde net al dat hij weer als echte basisspeler gezien wil worden, dus dat komt mooi uit.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Dirk is nog niet weg:
Bron: www.vi.nl'Liverpool ziet af van Kuijt' maar Newcastle niet
16/8/2006 12:00
De toekomst van Dirk Kuijt blijft voer voor tal van speculaties. De speler en zijn club, Feyenoord, hebben geen nieuws te melden. Newcastle United doet daarentegen allerminst geheimzinnig, terwijl Liverpool volgens enkele media de international bijna binnen heeft, maar volgens andere bronnen niet zeker weet of men Kuijt wel wil inlijven.
Glenn Roeder geeft de strijd om Dirk Kuijt in ieder geval nog niet op. 'Ik hoop dat hij namens Nederland start tegen Ierland, want ik neem het vliegtuig om in Dublin de wedstrijd te gaan bekijken', verklaarde de manager van Newcastle United.
'Hij is niet de snelste aanvaller die ik in mijn leven heb gezien, maar er is geen twijfel over mogelijk dat hij weet hoe hij moet scoren. Hij is een hard werkende speler en zijn lichaamstaal op het veld verraadt dat hij het soort speler is dat je graag in jouw kleedkamer hebt. Hij is erg toegewijd aan het ploegbelang.'
'Er zijn een hoop plussen wat betreft Dirk Kuijt, maar ik weet ook dat we niet de enige club zijn die geïnteresseerd is. Een club uit de topvier heeft heel erg veel belangstelling', verwijst Roeder naar concurrent Liverpool.
Die rivaal heeft een streepje voor, meldden The Guardian en The Liverpool Echo. Volgens deze Engelse kranten heeft Kuijt er bij de clubleiding van Feyenoord op aangedrongen dat hij alleen geïnteresseerd is in Liverpool. En volgens Radio Rijnmond heeft de spits zelf al een akkoord met The Reds en staan Feyenoord en Liverpool op het punt de overgang van de Katwijker af te ronden.
Máár volgens andere bronnen is er binnen het bestuur van Liverpool onenigheid over de komst van Kuijt. Niet alle bestuursleden zouden het zien zitten in de Feyenoorder, waardoor zijn komst voorlopig van de baan zou zijn.
Of toch weer wel.... ;)
Het wordt er niet echt duidelijk op in ieder geval...
VOL'Liverpool en Feyenoord eens over transfersom Kuyt'
ROTTERDAM, 16 augustus 2006 13:44 - De verwarring omtrent een transfer van Dirk Kuyt naar een Premiershipclub wordt met de dag groter. Liverpool leek lange tijd niet aan de transfersom van de Katwijker te willen, cq kunnen voldoen. Het gat tussen de vraagprijs van 19 miljoen euro en het geboden bedrag van 11 miljoen euroleek onoverbrugbaar. Na het 'afhaken' van Liverpool leek Kuyt de aandacht te hebben verlegd naar Newcastle United. De international flirtte openlijk met de club uit het noorden van Engeland in de Engelse pers.
Desalniettemin zijn Liverpool en Feyenoord sinds gisteravond weer in gesprek en volgens de Engelse pers weer een stap dichterbij een akkoord. Door de verkoop van Traore is de Engelse club bereidt ruim 15 miljoen euro over de maken op de bankrekening van de Rotterdammers. De aanvaller was zelf al eerder tot een overeenkomst met de Premiershipclub gekomen. Mocht Feyenoord daadwekelijk het bedrag van 15 miljoen euro hebben geaccepteerd blijft het opmerkelijk dat de vraagprijs van de Kuipbewoners is gezakt met maar liefst vier miljoen euro.
Het wordt er niet echt duidelijk op in ieder geval...
Dat probleem hebben ze volgend jaar net zo goed en dan krijgen ze zeer waarschijnlijk een stuk minder voor hem. Ik zou ook nu gaan bouwen aan een nieuw team, dan hebben ze iig nog een béétje kans op een kampioenschap in 2008.Neefkens schreef:Ze kunnen niet alles herinvesteren en wie wil nou eigenlijk naar feyenoord toe ?
Maar goed, dat hoeft voor mij dan ook weer niet... ;)
Stel dat ze hem verkopen voor 15 miljoen, maken ze 14 miljoen euro winst op hem. Dan zou het voor eens en altijd klaar moeten zijn met geldgebrek in Rotterdam. De laatste herfinancieringen kunnen ze dan maken, ook wat extra spelers kunnen ze dan halen. Vanaf dat moment zijn ze weer 'gezond' en hoewel de selectie dan waarschijnlijk nu weinig voorstelt, is het de enige manier om in de toekomst weer mee te gaan doen. Want vanaf nu zal Feyenoord winst gaan maken verwacht ik.