Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di aug 15, 2006 11:00 pm

dat was wel hun voornaamste kandidaat. Worden ze niet sterker van.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 15, 2006 11:21 pm

Een beetje jammer voor Feyenoord is dat AZ alle betaalbare diamantjes uit de Eredivisie al heeft opgekocht, en Feyenoord dit seizoen dus te laat is met inkopen. Weggegooid seizoen, maarja dat was het sowieso al :D
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di aug 15, 2006 11:31 pm

Toch ben ik een beetje bang dat als Kuyt daadwerkelijk weggaat dat het dan op een of andere manier opeens gaat lopen bij Fnoord ofzo. Niemand zal meer al te hoge verwachtingen hebben, de druk zal minder zijn, ze winnen gluiperig in Groningen, wat thuiswedstrijdjes en hup die kakkerlakken gaan er weer achterstaan... naja laten we maar hopen dat het meevalt. :D

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di aug 15, 2006 11:35 pm

Het mentale vlak moet niet onderschat worden maar ook niet overschat. Een team zonder een grijntje kwaliteit zal nooit kampioen kunnen worden, underdog of niet. Bovendien staan zowel Ajax, PSV als AZ er dit seizoen heel aardig voor is mijn inschatting, en is het daarom hoogst onwaarschijnlijk dat Feyenoord bij de bovenste drie eindigt.
Ajax!

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 16, 2006 12:02 am

Feyenoord staat na de eerste speeldag al op achterstand :yes:

Ze worden 4de of 5de, achter PSV, Ajax, AZ en wellicht Heerenveen.
Jöhnk, 29 mei 2006

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 16, 2006 12:21 am

Inderdaad, die kunnen tegen iedere ploeg wel punten verliezen. Teams als FC Utrecht, Roda JC en FC Groningen doen niets onder voor Feyenoord zonder KenK. Maar Feyenoord heeft nog eens het nadeel van de druk van de Kuip, dus ook het rechter rijtje behoort zomaar tot de mogelijkheden!

Ok, nu loop ik volgens mij íets te hard van stapel.. ;)
Ajax!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 16, 2006 2:29 am

Ik denk dat Feyenoord wel bij de eerste 4 eindigt hoor. Er zit naast Kuijt nog behoorlijk wat scorend vermogen in de ploeg. Als Feyenoord een degelijke vervanger weet te vinden die zo'n 20 goals kan maken zie ik het wel goed komen.

Jesse

Bericht door Jesse » wo aug 16, 2006 3:54 am

brigade zuid schreef:Toch ben ik een beetje bang dat als Kuyt daadwerkelijk weggaat dat het dan op een of andere manier opeens gaat lopen bij Fnoord ofzo. Niemand zal meer al te hoge verwachtingen hebben, de druk zal minder zijn, ze winnen gluiperig in Groningen, wat thuiswedstrijdjes en hup die kakkerlakken gaan er weer achterstaan... naja laten we maar hopen dat het meevalt. :D
Wanneer is onbekend, maar er is altijd het moment dat Rotterdam er geloof in krijgt en droomt van de schaal. Dat zal voorlopig nooit meer gebeuren, maar ga er maar van uit dat ze dat binnen vier maanden weer krijgen. Er is toch niks mooiers dan dat zo'n fata morgana om zeep wordt geholpen door bijvoorbeeld een KJH.

:evildr:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Harm

Bericht door Harm » wo aug 16, 2006 7:23 am

Misschien willen ze Vennegoor wel kopen voor 10 miljoen :D

Baseman

Bericht door Baseman » wo aug 16, 2006 7:49 am

Baseman schreef:
joey schreef:Liverpool wil hem niet.
Niet voor 18 miljoen nee, maar ze hebben 15 miljoen geboden !
Wauw, ik liep gewoon een dag voor :headbang: :bis: :D

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 16, 2006 7:59 am

Dus nu echt K2 weg ? Dat zal vooral een vertrouwensklap geven dat "Dirkie" weg is. De ideale schoonzoon, de aanvoerder, de topscoorder, die echter ook een gewoon mens is die uit de band kan springen (gelukkig maar) om zijn aanstaande transfer te vieren en ladderzat en rokend als een schoorsteen is aangetroffen in de diepste spelonken van Reading. :xyxthumbs:

Afbeelding

http://forum.liverpoolway.co.uk/showthread.php?t=35927

En het geld mag natuurlijk niet helemaal gebruikt worden voor versterkingen, dus dan maar weer Pi-air in de spits. Die klaagde net al dat hij weer als echte basisspeler gezien wil worden, dus dat komt mooi uit.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 16, 2006 9:50 am

moet dat Neefkens, die foto? Er komen hier ook kinderen hoor ..... ;)
Jöhnk, 29 mei 2006

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 16, 2006 10:01 am

Misschien had ik er bij moeten zetten, dat mijn posting voor tere zieltjes schokkende beelden bevatte. :yes:

J.C.

Bericht door J.C. » wo aug 16, 2006 11:17 am

Dirk is nog niet weg:
'Liverpool ziet af van Kuijt' maar Newcastle niet

16/8/2006 12:00

De toekomst van Dirk Kuijt blijft voer voor tal van speculaties. De speler en zijn club, Feyenoord, hebben geen nieuws te melden. Newcastle United doet daarentegen allerminst geheimzinnig, terwijl Liverpool volgens enkele media de international bijna binnen heeft, maar volgens andere bronnen niet zeker weet of men Kuijt wel wil inlijven.
Glenn Roeder geeft de strijd om Dirk Kuijt in ieder geval nog niet op. 'Ik hoop dat hij namens Nederland start tegen Ierland, want ik neem het vliegtuig om in Dublin de wedstrijd te gaan bekijken', verklaarde de manager van Newcastle United.

'Hij is niet de snelste aanvaller die ik in mijn leven heb gezien, maar er is geen twijfel over mogelijk dat hij weet hoe hij moet scoren. Hij is een hard werkende speler en zijn lichaamstaal op het veld verraadt dat hij het soort speler is dat je graag in jouw kleedkamer hebt. Hij is erg toegewijd aan het ploegbelang.'

'Er zijn een hoop plussen wat betreft Dirk Kuijt, maar ik weet ook dat we niet de enige club zijn die geïnteresseerd is. Een club uit de topvier heeft heel erg veel belangstelling', verwijst Roeder naar concurrent Liverpool.

Die rivaal heeft een streepje voor, meldden The Guardian en The Liverpool Echo. Volgens deze Engelse kranten heeft Kuijt er bij de clubleiding van Feyenoord op aangedrongen dat hij alleen geïnteresseerd is in Liverpool. En volgens Radio Rijnmond heeft de spits zelf al een akkoord met The Reds en staan Feyenoord en Liverpool op het punt de overgang van de Katwijker af te ronden.

Máár volgens andere bronnen is er binnen het bestuur van Liverpool onenigheid over de komst van Kuijt. Niet alle bestuursleden zouden het zien zitten in de Feyenoorder, waardoor zijn komst voorlopig van de baan zou zijn
.
Bron: www.vi.nl

Frank

Bericht door Frank » wo aug 16, 2006 1:09 pm

Of toch weer wel.... ;)
'Liverpool en Feyenoord eens over transfersom Kuyt'

ROTTERDAM, 16 augustus 2006 13:44 - De verwarring omtrent een transfer van Dirk Kuyt naar een Premiershipclub wordt met de dag groter. Liverpool leek lange tijd niet aan de transfersom van de Katwijker te willen, cq kunnen voldoen. Het gat tussen de vraagprijs van 19 miljoen euro en het geboden bedrag van 11 miljoen euroleek onoverbrugbaar. Na het 'afhaken' van Liverpool leek Kuyt de aandacht te hebben verlegd naar Newcastle United. De international flirtte openlijk met de club uit het noorden van Engeland in de Engelse pers.

Desalniettemin zijn Liverpool en Feyenoord sinds gisteravond weer in gesprek en volgens de Engelse pers weer een stap dichterbij een akkoord. Door de verkoop van Traore is de Engelse club bereidt ruim 15 miljoen euro over de maken op de bankrekening van de Rotterdammers. De aanvaller was zelf al eerder tot een overeenkomst met de Premiershipclub gekomen. Mocht Feyenoord daadwekelijk het bedrag van 15 miljoen euro hebben geaccepteerd blijft het opmerkelijk dat de vraagprijs van de Kuipbewoners is gezakt met maar liefst vier miljoen euro.
VOL

Het wordt er niet echt duidelijk op in ieder geval...

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 16, 2006 3:00 pm

Tsjah, ik denk eigenlijk niet dat ze zonder Kuyt slechter zijn dan met Kuyt. Ik bedoel, met 15 miljoen is het toch mogelijk om een aantal leuke spelers te contracteren. :yes:

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 16, 2006 3:03 pm

Ze kunnen niet alles herinvesteren en wie wil nou eigenlijk naar feyenoord toe ?

LucaS

Bericht door LucaS » wo aug 16, 2006 3:04 pm

Buys
I think I lost my fucking headache

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 16, 2006 3:05 pm

Sankoh

Charisteas :D

J.C.

Bericht door J.C. » wo aug 16, 2006 3:06 pm

Neefkens schreef:Ze kunnen niet alles herinvesteren en wie wil nou eigenlijk naar feyenoord toe ?
Dat probleem hebben ze volgend jaar net zo goed en dan krijgen ze zeer waarschijnlijk een stuk minder voor hem. Ik zou ook nu gaan bouwen aan een nieuw team, dan hebben ze iig nog een béétje kans op een kampioenschap in 2008.

Maar goed, dat hoeft voor mij dan ook weer niet... ;)

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 16, 2006 3:10 pm

Laat Kuyt maar mooi blijven ja, ze hebben nu met pijn en moeite een eredivisiewaardig elftal. ;)

Arwin

Bericht door Arwin » wo aug 16, 2006 5:30 pm

Stel dat ze hem verkopen voor 15 miljoen, maken ze 14 miljoen euro winst op hem. Dan zou het voor eens en altijd klaar moeten zijn met geldgebrek in Rotterdam. De laatste herfinancieringen kunnen ze dan maken, ook wat extra spelers kunnen ze dan halen. Vanaf dat moment zijn ze weer 'gezond' en hoewel de selectie dan waarschijnlijk nu weinig voorstelt, is het de enige manier om in de toekomst weer mee te gaan doen. Want vanaf nu zal Feyenoord winst gaan maken verwacht ik.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 16, 2006 6:34 pm

Ik vraag me af of Biseswar een kans krijgt, nu niet alleen Kalou maar ook Kuijt vertrekt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Feest

Bericht door Feest » wo aug 16, 2006 6:35 pm

Biseswar is verhuurd aan Heracles, Bertje.

Beloki

Bericht door Beloki » wo aug 16, 2006 6:38 pm

Bertje schreef:Ik vraag me af of Biseswar een kans krijgt, nu niet alleen Kalou maar ook Kuijt vertrekt.
Heb jij de VI-seizoensgids niet? ;)

Gesloten