PSV
- Giacomo Puccini
Die stelling waag ik te betwijfelen en de relevantie zie ik er ook niet helemaal van in, maargoed dit wordt erg off-topic.
Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk?? :D De teneur op dat board is van een bijna Amsterdamse arrogantie omgeslagen in een groot negativisme, er is weinig vertrouwen meer in het kampioenschap terwijl het seizoen nog moet beginnen :redcard:
Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk?? :D De teneur op dat board is van een bijna Amsterdamse arrogantie omgeslagen in een groot negativisme, er is weinig vertrouwen meer in het kampioenschap terwijl het seizoen nog moet beginnen :redcard:
Ajax!
Waarvan zouden wij geschrokken moeten zijn ?Giacomo Puccini schreef:Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk??
En op het PN lopen veel kindjes rond, die niet nadenken maar wel veel posten...na het verlies van gisteren denken ze dat PSV 4e gaat worden, maar zou PSV gewonnen hebben dan was de CL al zo goed als binnen geweest :D
- brabantse jood
Ik denk dat meneertje Koeman het eerste jaar nog voort borduurt op het succes van mijnheer Hiddink. Waarna als daar een paar spelers van weg worden gekocht of eventueel het contract aflopen en meneertje Koeman de boodschappen gaat doen alles fout gaat.
Zoals ik gister tegen mijn psv maat zei, (die zelf zei dat ie vertrouwen in de selectie heeft) in de selectie wel maar in de trainer niet.
Zoals ik gister tegen mijn psv maat zei, (die zelf zei dat ie vertrouwen in de selectie heeft) in de selectie wel maar in de trainer niet.
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Ik heb gisteren de nabeschouwing daar gelezen en het viel me eerlijk gezegd niet mee. No offense BaseBaseman schreef:Waarvan zouden wij geschrokken moeten zijn ?Giacomo Puccini schreef:Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk??
En op het PN lopen veel kindjes rond, die niet nadenken maar wel veel posten...na het verlies van gisteren denken ze dat PSV 4e gaat worden, maar zou PSV gewonnen hebben dan was de CL al zo goed als binnen geweest :D
Reacties van het niveau KNVB=jodenclan etc, zijn echt te zielig voor woorden. Echt typisch mensen die snel vergeten wanneer de scheidsrechter een wedstrijd in hun voordeel fluit en de eerstvolgende keer dat het de andere keer op gaat meteen klaar staan met een triest complotverhaal. Erg vermoeiend.
PSV was gisteren tussen de 15de minuut en de 65ste minuut de sterkere tegenstander, zonder al teveel kansen te creëren. Als ik dan lees dat PSV Ajax volgens sommigen daar helemaal weg speelde. :D
Zijn nieuwe contractbesprekingen.joey schreef:Wat bedoelt hij hiermee?
PSV bood 20% meer en hij wilde 40%...dat heb ik tenminste begrepen. Maar goed, dat Blackburn een veelvoud daarvan heeft genbden zal wel niet meetellen :hypocrite:
Hetzelfde ging zo ongeveer met Cocu, die wilde blijkbaar 50% extra. Alleen is daar wel een oplossing voor gevonden.
None taken, je hebt gewoon gelijk.Thomas schreef:Ik heb gisteren de nabeschouwing daar gelezen en het
viel me eerlijk gezegd niet mee. No offense Base
Het PN is een beetje slachtoffer van het succes geworden, ontzettend veel leden maar ook aardig wat nitwits. De oude leden blijven oko meer weg, jammer maar begrijpelijk. Ik post hier ook meer dan daar, inhoudelijk is het hier stukken beter :xyxthumbs:
Uitzonderingen daargelaten ;)
Tsja, ik kan niet voor niets zelfs met m'n PSV -en Feyenoord-vrienden over voetbal praten. :bis: Daar is heel wat inhoud voor nodig hoor! ;) :DBaseman schreef:None taken, je hebt gewoon gelijk.Thomas schreef:Ik heb gisteren de nabeschouwing daar gelezen en het viel me eerlijk gezegd niet mee. No offense Base
Het PN is een beetje slachtoffer van het succes geworden, ontzettend veel leden maar ook aardig wat nitwits. De oude leden blijven oko meer weg, jammer maar begrijpelijk. Ik post hier ook meer dan daar, inhoudelijk is het hier stukken beter :xyxthumbs:
Wel lief blijven doen tegen Bertje, Base. :eusa_naughty:Baseman schreef:Uitzonderingen daargelaten ;)
Amen.Baseman schreef:Waarvan zouden wij geschrokken moeten zijn ?Giacomo Puccini schreef:Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk??
Het was gewoon een oefenwedstrijdje. Vorig jaar won Ajax ook. Niets nieuws onder de zon.
En dus had Ooijer verwacht dat in zijn geval ook een oplossing gevonden zou worden? Of is excessief veel salaris eisen in zijn geval een manier om weg te komen?Baseman schreef:Zijn nieuwe contractbesprekingen.
PSV bood 20% meer en hij wilde 40%...dat heb ik tenminste begrepen. Maar goed, dat Blackburn een veelvoud daarvan heeft genbden zal wel niet meetellen :hypocrite:
Hetzelfde ging zo ongeveer met Cocu, die wilde blijkbaar 50% extra. Alleen is daar wel een oplossing voor gevonden.
Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!
Ooijer heeft aangegeven dat het nu een zaak tussen de clubs is en hij de uitkomst daarvan zal respecteren. Ik verwacht echter niet dat Blackburn nog met een nieuw bod gaat komen, die zullen wel geschrokken zijn nu de woorden van Lens leugens blijken te zijn.
Dus dan zal Ooijer nog een seizoen blijven en daarna transfervrij vertrekken.
Dus dan zal Ooijer nog een seizoen blijven en daarna transfervrij vertrekken.
Tsja, het verhaal van NiNi lezende zullen Lens en Ooijer wel een transfer in hun achterhoofd gehad hebben tijdens de onderhandelingen. Het is geen geheim dat Lens een flinke som geld vangt als Ooijer alsnog getransfereerd wordt...joey schreef:En dus had Ooijer verwacht dat in zijn geval ook een oplossing gevonden zou worden? Of is excessief veel salaris eisen in zijn geval een manier om weg te komen?
Mwah..PSV heeft nu drie wedstrijden op rij niet meer van Ajax gewonnen, inclusief twee wedstrijden om het eggie. Van de laatste 5 wedstrijden won PSV er zelfs maar 1 en dat nog na een onterechte penalty. Das toch redelijk nieuw in de laatste 10 jaar hoorYe' Mighty Oak schreef:Het was gewoon een oefenwedstrijdje. Vorig jaar won Ajax ook. Niets nieuws onder de zon.
I think I lost my fucking headache
Dat is waar. Psychologisch werkt het zeker door. Een paar jaar geleden stond Ajax al achter tegen PSV als het de kleedkamer uitkwam, dat is veranderd.Lucas schreef:Mwah..PSV heeft nu drie wedstrijden op rij niet meer van Ajax gewonnen, inclusief twee wedstrijden om het eggie. Van de laatste 5 wedstrijden won PSV er zelfs maar 1 en dat nog na een onterechte penalty. Das toch redelijk nieuw in de laatste 10 jaar hoor
Het stinkt aan alle kanten!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Klopt! Nu staan we gewoon 24 punten achter ze als we aan het eind van het seizoen de kleedkamer weer ingaan X'Cjoey schreef:Dat is waar. Psychologisch werkt het zeker door. Een paar jaar geleden stond Ajax al achter tegen PSV als het de kleedkamer uitkwam, dat is veranderd.Lucas schreef:Mwah..PSV heeft nu drie wedstrijden op rij niet meer van Ajax gewonnen, inclusief twee wedstrijden om het eggie. Van de laatste 5 wedstrijden won PSV er zelfs maar 1 en dat nog na een onterechte penalty. Das toch redelijk nieuw in de laatste 10 jaar hoor
Maar niet dit jaar :yes:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer: