PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma aug 14, 2006 12:33 pm

Die stelling waag ik te betwijfelen en de relevantie zie ik er ook niet helemaal van in, maargoed dit wordt erg off-topic.

Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk?? :D De teneur op dat board is van een bijna Amsterdamse arrogantie omgeslagen in een groot negativisme, er is weinig vertrouwen meer in het kampioenschap terwijl het seizoen nog moet beginnen :redcard:
Ajax!

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 14, 2006 12:58 pm

Giacomo Puccini schreef:Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk??
Waarvan zouden wij geschrokken moeten zijn ?
En op het PN lopen veel kindjes rond, die niet nadenken maar wel veel posten...na het verlies van gisteren denken ze dat PSV 4e gaat worden, maar zou PSV gewonnen hebben dan was de CL al zo goed als binnen geweest :D

brabantse jood

Bericht door brabantse jood » ma aug 14, 2006 3:37 pm

Ik denk dat meneertje Koeman het eerste jaar nog voort borduurt op het succes van mijnheer Hiddink. Waarna als daar een paar spelers van weg worden gekocht of eventueel het contract aflopen en meneertje Koeman de boodschappen gaat doen alles fout gaat.

Zoals ik gister tegen mijn psv maat zei, (die zelf zei dat ie vertrouwen in de selectie heeft) in de selectie wel maar in de trainer niet.
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 3:43 pm

voortborduren op de selectie wel, maar door rare wissels, verkeerde opstellingen, vasthouden aan een systeem als je er geen spelers voor hebt etc etc kan Koeman ook dit seizoen de boel al aardig verkloten :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 14, 2006 3:51 pm

We wachten het vanzelf af, van mij krijgt hij een eerlijke kans !
Itt tot een aantal azijnzeikers hier ;)

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 3:52 pm

van mij krijgt hij ook alle zegen bij PSV hoor :D
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 4:35 pm

Ooijer op Radio 1: 'Iedereen die mij kent weet dat ik niet zomaar wegblijf. Er is wel meer aan de hand dan alleen die transfer. Er zijn gesprekken geweest aan het begin van de week die niet zo zijn gelopen als ze hadden moeten lopen'.

Wat bedoelt hij hiermee? :confused:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 5:27 pm

Baseman schreef:
Giacomo Puccini schreef:Harm, Frank, Baseman en de andere PSV-ers.. zijn jullie net zo geschrokken als de mensen op PSV netwerk??
En op het PN lopen veel kindjes rond, die niet nadenken maar wel veel posten...na het verlies van gisteren denken ze dat PSV 4e gaat worden, maar zou PSV gewonnen hebben dan was de CL al zo goed als binnen geweest :D
Ik heb gisteren de nabeschouwing daar gelezen en het viel me eerlijk gezegd niet mee. No offense Base :blush: . Op een gegeven moment ben ik de meeste reacties gaan overslaan en heb ik alleen die van Nini, Faaz en Baseman nog gelezen.

Reacties van het niveau KNVB=jodenclan etc, zijn echt te zielig voor woorden. Echt typisch mensen die snel vergeten wanneer de scheidsrechter een wedstrijd in hun voordeel fluit en de eerstvolgende keer dat het de andere keer op gaat meteen klaar staan met een triest complotverhaal. Erg vermoeiend.

PSV was gisteren tussen de 15de minuut en de 65ste minuut de sterkere tegenstander, zonder al teveel kansen te creëren. Als ik dan lees dat PSV Ajax volgens sommigen daar helemaal weg speelde. :D

Baseman

Bericht door Baseman » ma aug 14, 2006 10:12 pm

joey schreef:Wat bedoelt hij hiermee?
Zijn nieuwe contractbesprekingen.
PSV bood 20% meer en hij wilde 40%...dat heb ik tenminste begrepen. Maar goed, dat Blackburn een veelvoud daarvan heeft genbden zal wel niet meetellen :hypocrite:

Hetzelfde ging zo ongeveer met Cocu, die wilde blijkbaar 50% extra. Alleen is daar wel een oplossing voor gevonden.
Thomas schreef:Ik heb gisteren de nabeschouwing daar gelezen en het
viel me eerlijk gezegd niet mee. No offense Base
None taken, je hebt gewoon gelijk.
Het PN is een beetje slachtoffer van het succes geworden, ontzettend veel leden maar ook aardig wat nitwits. De oude leden blijven oko meer weg, jammer maar begrijpelijk. Ik post hier ook meer dan daar, inhoudelijk is het hier stukken beter :xyxthumbs:

Uitzonderingen daargelaten ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 10:22 pm

Baseman schreef:
Thomas schreef:Ik heb gisteren de nabeschouwing daar gelezen en het viel me eerlijk gezegd niet mee. No offense Base
None taken, je hebt gewoon gelijk.
Het PN is een beetje slachtoffer van het succes geworden, ontzettend veel leden maar ook aardig wat nitwits. De oude leden blijven oko meer weg, jammer maar begrijpelijk. Ik post hier ook meer dan daar, inhoudelijk is het hier stukken beter :xyxthumbs:
Tsja, ik kan niet voor niets zelfs met m'n PSV -en Feyenoord-vrienden over voetbal praten. :bis: Daar is heel wat inhoud voor nodig hoor! ;) :D
Baseman schreef:Uitzonderingen daargelaten ;)
Wel lief blijven doen tegen Bertje, Base. :eusa_naughty:

Harm

Bericht door Harm » ma aug 14, 2006 10:57 pm

Baseman schreef:
Amen.

Het was gewoon een oefenwedstrijdje. Vorig jaar won Ajax ook. Niets nieuws onder de zon.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 11:02 pm

Baseman schreef:Zijn nieuwe contractbesprekingen.
PSV bood 20% meer en hij wilde 40%...dat heb ik tenminste begrepen. Maar goed, dat Blackburn een veelvoud daarvan heeft genbden zal wel niet meetellen :hypocrite:

Hetzelfde ging zo ongeveer met Cocu, die wilde blijkbaar 50% extra. Alleen is daar wel een oplossing voor gevonden.
En dus had Ooijer verwacht dat in zijn geval ook een oplossing gevonden zou worden? Of is excessief veel salaris eisen in zijn geval een manier om weg te komen?

Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt. :yes:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 14, 2006 11:05 pm

Denk dat Ooijer gewoon blijft. Blijkbaar wil geen enkele club diep voor hem in de buidel tasten.

Nou, dan gaat het feest niet door.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 11:50 pm

Nou, de relatie tussen Ooijer en PSV lijkt me behoorlijk verstoord.

Baseman

Bericht door Baseman » di aug 15, 2006 9:54 am

Ooijer heeft aangegeven dat het nu een zaak tussen de clubs is en hij de uitkomst daarvan zal respecteren. Ik verwacht echter niet dat Blackburn nog met een nieuw bod gaat komen, die zullen wel geschrokken zijn nu de woorden van Lens leugens blijken te zijn.

Dus dan zal Ooijer nog een seizoen blijven en daarna transfervrij vertrekken.
joey schreef:En dus had Ooijer verwacht dat in zijn geval ook een oplossing gevonden zou worden? Of is excessief veel salaris eisen in zijn geval een manier om weg te komen?
Tsja, het verhaal van NiNi lezende zullen Lens en Ooijer wel een transfer in hun achterhoofd gehad hebben tijdens de onderhandelingen. Het is geen geheim dat Lens een flinke som geld vangt als Ooijer alsnog getransfereerd wordt...

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 15, 2006 10:26 am

Ye' Mighty Oak schreef:Het was gewoon een oefenwedstrijdje. Vorig jaar won Ajax ook. Niets nieuws onder de zon.
Mwah..PSV heeft nu drie wedstrijden op rij niet meer van Ajax gewonnen, inclusief twee wedstrijden om het eggie. Van de laatste 5 wedstrijden won PSV er zelfs maar 1 en dat nog na een onterechte penalty. Das toch redelijk nieuw in de laatste 10 jaar hoor
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 15, 2006 10:29 am

Lucas schreef:Mwah..PSV heeft nu drie wedstrijden op rij niet meer van Ajax gewonnen, inclusief twee wedstrijden om het eggie. Van de laatste 5 wedstrijden won PSV er zelfs maar 1 en dat nog na een onterechte penalty. Das toch redelijk nieuw in de laatste 10 jaar hoor
Dat is waar. Psychologisch werkt het zeker door. Een paar jaar geleden stond Ajax al achter tegen PSV als het de kleedkamer uitkwam, dat is veranderd.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di aug 15, 2006 10:37 am

joey schreef:
Lucas schreef:Mwah..PSV heeft nu drie wedstrijden op rij niet meer van Ajax gewonnen, inclusief twee wedstrijden om het eggie. Van de laatste 5 wedstrijden won PSV er zelfs maar 1 en dat nog na een onterechte penalty. Das toch redelijk nieuw in de laatste 10 jaar hoor
Dat is waar. Psychologisch werkt het zeker door. Een paar jaar geleden stond Ajax al achter tegen PSV als het de kleedkamer uitkwam, dat is veranderd.
Klopt! Nu staan we gewoon 24 punten achter ze als we aan het eind van het seizoen de kleedkamer weer ingaan X'C

Maar niet dit jaar :yes:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 15, 2006 10:41 am

Tussen haakjes, wil PSV van Vennegoor af? Maakt de indruk dat men hoopt te cashen.

Harm

Bericht door Harm » di aug 15, 2006 11:15 am

Natuurlijk wil PSV van Vennegoor af als er een club 8 miljoen wil betalen.

Baseman

Bericht door Baseman » di aug 15, 2006 11:32 am

Hier een bewijs hoe goed een overstap naar PSV wel niet is:

Afbeelding

Onze militair is niet meer :D

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di aug 15, 2006 11:33 am

betalen ze zo weinig dat Edward niet meer naar de kapper kan? :scared:
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman

Bericht door Baseman » di aug 15, 2006 11:40 am

Hij heeft juist eindelijk geld om wel naar de kapper te gaan ! :xyxthumbs:

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di aug 15, 2006 11:40 am

het is nu langer dan in zijn Vitesse periode, en geld voor de gel is ook op :sad:
Jöhnk, 29 mei 2006

Baseman

Bericht door Baseman » di aug 15, 2006 11:47 am

Dat heet nou een model Henk...aangezien je dat niet weet vermoed ik dat je zelf langharig tuig bent ;)

Gesloten