Johan Cruyff Schaal en KNVB beker
Arwin schreef:Ik had de samenvatting even gedownload van die site en wat je dan kan zien als je het beeld stilzet op het moment dat Gabri de bal inschiet bij het eerste doelpunt, dat Rosales net buitenspel staat. Komen we dus nog goed weg bij die eerste treffer.

Rosales staat wel voor zijn man, maar lijkt gelijk te staan met de verdediger die bij Gabri staat.
Edit: Eens met Jöhnk dus. :D
Laatst gewijzigd door Duke op ma aug 14, 2006 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Is meer voer voor johan derksen die geen enkele nederlandse keeper goed vind in de eredivisie, of dat het doorkoppen van vermaelen eigenlijk gewoon per ongeluk op zijn hoofd komt. Maar als stekelenburg deze bal nog naar de zijkant kon boksen, dan stond ook daar een psv'er klaar om in te schieten.Arwin schreef:Ik had de samenvatting even gedownload van die site en wat je dan kan zien als je het beeld stilzet op het moment dat Gabri de bal inschiet bij het eerste doelpunt, dat Rosales net buitenspel staat. Komen we dus nog goed weg bij die eerste treffer.
Was het trouwens een fout van Stekelenburg die de bal wederom voor de voeten van een tegenstander bokst? Of had hij deze harde kopbal niet anders kunnen verwerken?
- Henk de Gier
- Contacteer:
Zo moeilijk is het dus om assistent scheidsrechter te zijn, gelukkig zag hij het wél goed. :DArwin schreef:Ik zie het, die man was me even ontschoten bij het kijken naar de beelden waarbij Rosales met zijn voet voor die andere verdediger staat..Henk de Gier schreef:Junkie heeft gelijk :yes:![]()
Hebben we toch gewoon een terecht doelpunt gemaakt. :xyxthumbs:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Henk de Gier
- Contacteer:
Rosales staat sowieso achter de bal, dus nooit buitenspel.Duke schreef:Arwin schreef:Ik had de samenvatting even gedownload van die site en wat je dan kan zien als je het beeld stilzet op het moment dat Gabri de bal inschiet bij het eerste doelpunt, dat Rosales net buitenspel staat. Komen we dus nog goed weg bij die eerste treffer.
Rosales staat wel voor zijn man, maar lijkt gelijk te staan met de verdediger die bij Gabri staat.
Edit: Eens met Jöhnk dus. :D
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
De bal is net gespeelt, Rosales komt naar voren lopen dus stond hij op moment van spelen nog verder naar achter.Duke schreef:Hier wel, maar hier lijkt de bal net gespeeld te zijn. Helemaal 100% zeker kun je op basis van deze foto ook niet zijn.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Prachtige foto trouwens. :xyxthumbs:joey schreef:![]()
PSV was gisteren tussen de 15de minuut en de 65ste minuut de sterkere tegenstander, zonder al teveel kansen te creëren. 50 Minuten beter voetbal van PSV, 40 minuten beter voetbal van Ajax. Ajax had in de slechte tussenperiode vooral erg veel moeite om uit te verdedigen. Constant de lange bal naar voren hanteren. En elke keer ving een PSV'er de bal weer op.
PSV was geen geoliede machine vanwege het gemis van Ooijer. Niet vanwege Culina en een paar bankzitters, neem ik aan. Dat moet je zorgen baren, toch?Baseman schreef:Dat doet er toch niet toe ?Thomas schreef:Beasley had er toch niet in gestaan en alleen misschien had of Afellay of Culina gespeeld. Zeker niet allebei.
Ik zei dat PSV een aantal wisselingen had ondergaan en dat daardoor ook de bank mager bezet was, men miste dus 5 spelers. Notabene Feher werd ingebracht...die is 3 jaar geleden al afgeschreven.
Ik wil zeker niet zeggen dat PSV anders gewonnen had, maar Joey verbaasde zich erover dat PSV niet als een geoliede machine speelde. Het gemis van 5 spelers is een reden daarvoor, met name het gemis van Ooijer natuurlijk.
Ik denk dat elke club wel een spits kan gebruiken die er 40 per jaar inlegt. Farfan die om Huntelaar heen zwerft lijkt me ook wel wat.Baseman schreef:Flauwekul Wimpey, ik zei dat PSV hem beter kon gebruiken dan Huntelaar en dat vind ik nog steeds.wimpey schreef:Vraag me af of Baseman deze hemeltregend zwakke prutser nog altijd beter vindt dan KJH!!
Koné heeft een fantastisch mooie techniek en dribbel, maar met z'n trap en overzicht blijft het behelpen. Kan men bij PSV daar wat aan doen, dan wordt het zeker wel wat. :xyxthumbs:
Volgens mij heeft Ajax gisteren laten zien dat de doelpunten ook ergens anders vandaan kunnen komen. Want zelfs een PSV dat verdedigend wat mindere acties heeft, is beter dan de verdediging van de gemiddelde Eredivisie-ploeg.Baseman schreef:Tsja, PSV is onder Hiddink juist afgestapt van het type VN, Huntelaar, Kezman voorin. Eén spits die alle doelpunten moet maken kan een team kwetsbaar maken, vooral Europees.
Volgens mij zijn het Ajacieden die op agressieve manier een doelpunt scoren. Kijk maar wanneer je die jongens in tweede instantie op de achergrond kan zien. Dan zijn ze wel blij.343 schreef:Haha! Moet je die Brabantse Beavis en Butthead zien als Sneijder scoort.Duke schreef:De doelpunten zijn trouwens hier te vinden: http://www.goalzzz.com/
Oliver Kahn junior en die nicht in zijn roze shirtje met dat zonnebrilletje casual in zijn hals van zijn shirtje....
Je zou er bijna bang en verdrietig van worden. :D
Als je goed kijkt, zie je dat Cocu via een omweg slim wegloopt bij Stam.Arwin schreef:Was het trouwens een fout van Stekelenburg die de bal wederom voor de voeten van een tegenstander bokst? Of had hij deze harde kopbal niet anders kunnen verwerken?
ja, met wegwerpgebaren en het roepen van "homo"....Thomas schreef:Volgens mij zijn het Ajacieden die op agressieve manier een doelpunt scoren. Kijk maar wanneer je die jongens in tweede instantie op de achergrond kan zien. Dan zijn ze wel blij.
Ja, daarna zijn ze blij met elkaar. :D
Nee, dat zijn geen Ajacieden, hoor.
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Echt niet? Daarna balt die gasten z'n vuisten nog van 'yes!'.343 schreef:ja, met wegwerpgebaren en het roepen van "homo"....Thomas schreef:Volgens mij zijn het Ajacieden die op agressieve manier een doelpunt vieren. Kijk maar wanneer je die jongens in tweede instantie op de achergrond kan zien. Dan zijn ze wel blij.
Ja, daarna zijn ze blij met elkaar. :D
Nee, dat zijn geen Ajacieden, hoor.
- Alaindebanaan
Op Ajax.nl bij de foto's viel mij trouwens wat op:(http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=48373)
Bij de onderste foto, met als onderschrift:
Bij de onderste foto, met als onderschrift:
Kijkt Sneijder niet echt happy, zou dat toch nog wat oud zeer zijn??In de catacomben neemt Wesley Sneijder de felicitaties in ontvangst van PSV-trainer Ronald Koeman
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer: