Johan Cruyff Schaal en KNVB beker

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 14, 2006 2:06 pm

http://img220.imageshack.us/img220/315/ ... d01zl2.jpg

Volgens mij is het geen buitenspel. Gabri raakt de bal bijna halverwege de strook; Rosales staat op + 1/3 van diezelfde strook.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma aug 14, 2006 2:08 pm

Arwin schreef:Ik had de samenvatting even gedownload van die site en wat je dan kan zien als je het beeld stilzet op het moment dat Gabri de bal inschiet bij het eerste doelpunt, dat Rosales net buitenspel staat. Komen we dus nog goed weg bij die eerste treffer.
Afbeelding

Rosales staat wel voor zijn man, maar lijkt gelijk te staan met de verdediger die bij Gabri staat.

Edit: Eens met Jöhnk dus. :D
Laatst gewijzigd door Duke op ma aug 14, 2006 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

kaffermike

Bericht door kaffermike » ma aug 14, 2006 2:08 pm

Arwin schreef:Ik had de samenvatting even gedownload van die site en wat je dan kan zien als je het beeld stilzet op het moment dat Gabri de bal inschiet bij het eerste doelpunt, dat Rosales net buitenspel staat. Komen we dus nog goed weg bij die eerste treffer.

Was het trouwens een fout van Stekelenburg die de bal wederom voor de voeten van een tegenstander bokst? Of had hij deze harde kopbal niet anders kunnen verwerken?
Is meer voer voor johan derksen die geen enkele nederlandse keeper goed vind in de eredivisie, of dat het doorkoppen van vermaelen eigenlijk gewoon per ongeluk op zijn hoofd komt. Maar als stekelenburg deze bal nog naar de zijkant kon boksen, dan stond ook daar een psv'er klaar om in te schieten.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 2:09 pm

Junkie heeft gelijk :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Arwin

Bericht door Arwin » ma aug 14, 2006 2:16 pm

Henk de Gier schreef:Junkie heeft gelijk :yes:
Ik zie het, die man was me even ontschoten bij het kijken naar de beelden waarbij Rosales met zijn voet voor die andere verdediger staat.. :blush:

Hebben we toch gewoon een terecht doelpunt gemaakt. :xyxthumbs:

Duke

Bericht door Duke » ma aug 14, 2006 2:26 pm

Arwin schreef:
Henk de Gier schreef:Junkie heeft gelijk :yes:
Ik zie het, die man was me even ontschoten bij het kijken naar de beelden waarbij Rosales met zijn voet voor die andere verdediger staat.. :blush:

Hebben we toch gewoon een terecht doelpunt gemaakt. :xyxthumbs:
Zo moeilijk is het dus om assistent scheidsrechter te zijn, gelukkig zag hij het wél goed. :D

Salvador Dali

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 2:27 pm

Duke schreef:
Afbeelding

Rosales staat wel voor zijn man, maar lijkt gelijk te staan met de verdediger die bij Gabri staat.

Edit: Eens met Jöhnk dus. :D
Rosales staat sowieso achter de bal, dus nooit buitenspel.
Jöhnk, 29 mei 2006

Duke

Bericht door Duke » ma aug 14, 2006 2:47 pm

Hier wel, maar hier lijkt de bal net gespeeld te zijn. Helemaal 100% zeker kun je op basis van deze foto ook niet zijn.

Salvador Dali

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 3:19 pm

Duke schreef:Hier wel, maar hier lijkt de bal net gespeeld te zijn. Helemaal 100% zeker kun je op basis van deze foto ook niet zijn.
De bal is net gespeelt, Rosales komt naar voren lopen dus stond hij op moment van spelen nog verder naar achter.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 14, 2006 3:33 pm

Duidelijk geen buitenspel. Geldig doelpunt. :cheer:
Het stinkt aan alle kanten!

Duke

Bericht door Duke » ma aug 14, 2006 3:44 pm

Zoals gezegd, goed gezien door de assistent. :xyxthumbs:

Salvador Dali

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 5:51 pm

joey schreef: Afbeelding
Prachtige foto trouwens. :xyxthumbs:

PSV was gisteren tussen de 15de minuut en de 65ste minuut de sterkere tegenstander, zonder al teveel kansen te creëren. 50 Minuten beter voetbal van PSV, 40 minuten beter voetbal van Ajax. Ajax had in de slechte tussenperiode vooral erg veel moeite om uit te verdedigen. Constant de lange bal naar voren hanteren. En elke keer ving een PSV'er de bal weer op.
Baseman schreef:
Thomas schreef:Beasley had er toch niet in gestaan en alleen misschien had of Afellay of Culina gespeeld. Zeker niet allebei.
Dat doet er toch niet toe ?
Ik zei dat PSV een aantal wisselingen had ondergaan en dat daardoor ook de bank mager bezet was, men miste dus 5 spelers. Notabene Feher werd ingebracht...die is 3 jaar geleden al afgeschreven.

Ik wil zeker niet zeggen dat PSV anders gewonnen had, maar Joey verbaasde zich erover dat PSV niet als een geoliede machine speelde. Het gemis van 5 spelers is een reden daarvoor, met name het gemis van Ooijer natuurlijk.
PSV was geen geoliede machine vanwege het gemis van Ooijer. Niet vanwege Culina en een paar bankzitters, neem ik aan. Dat moet je zorgen baren, toch?
Baseman schreef:
wimpey schreef:Vraag me af of Baseman deze hemeltregend zwakke prutser nog altijd beter vindt dan KJH!!
Flauwekul Wimpey, ik zei dat PSV hem beter kon gebruiken dan Huntelaar en dat vind ik nog steeds.
Ik denk dat elke club wel een spits kan gebruiken die er 40 per jaar inlegt. Farfan die om Huntelaar heen zwerft lijkt me ook wel wat.

Koné heeft een fantastisch mooie techniek en dribbel, maar met z'n trap en overzicht blijft het behelpen. Kan men bij PSV daar wat aan doen, dan wordt het zeker wel wat. :xyxthumbs:
Baseman schreef:Tsja, PSV is onder Hiddink juist afgestapt van het type VN, Huntelaar, Kezman voorin. Eén spits die alle doelpunten moet maken kan een team kwetsbaar maken, vooral Europees.
Volgens mij heeft Ajax gisteren laten zien dat de doelpunten ook ergens anders vandaan kunnen komen. Want zelfs een PSV dat verdedigend wat mindere acties heeft, is beter dan de verdediging van de gemiddelde Eredivisie-ploeg.
343 schreef:
Duke schreef:De doelpunten zijn trouwens hier te vinden: http://www.goalzzz.com/
Haha! Moet je die Brabantse Beavis en Butthead zien als Sneijder scoort.
Oliver Kahn junior en die nicht in zijn roze shirtje met dat zonnebrilletje casual in zijn hals van zijn shirtje....

Je zou er bijna bang en verdrietig van worden. :D
Volgens mij zijn het Ajacieden die op agressieve manier een doelpunt scoren. Kijk maar wanneer je die jongens in tweede instantie op de achergrond kan zien. Dan zijn ze wel blij.
Arwin schreef:Was het trouwens een fout van Stekelenburg die de bal wederom voor de voeten van een tegenstander bokst? Of had hij deze harde kopbal niet anders kunnen verwerken?
Als je goed kijkt, zie je dat Cocu via een omweg slim wegloopt bij Stam.

343

Bericht door 343 » ma aug 14, 2006 5:57 pm

Thomas schreef:Volgens mij zijn het Ajacieden die op agressieve manier een doelpunt scoren. Kijk maar wanneer je die jongens in tweede instantie op de achergrond kan zien. Dan zijn ze wel blij.
ja, met wegwerpgebaren en het roepen van "homo"....
Ja, daarna zijn ze blij met elkaar. :D
Nee, dat zijn geen Ajacieden, hoor.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 5:58 pm

Thomas is een hockeyer, die roepen ook altijd "homo" naar elkaar na het scoren ;)
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest

Bericht door Feest » ma aug 14, 2006 6:00 pm

In Duitsland heb je nu een keeper die er openlijk voor uit komt. Staat bij Aachen in de goal.

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 6:01 pm

er moeten er ook genoeg in de voetballerij rondlopen, maar verder dan geruchten komt het nooit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 6:13 pm

343 schreef:
Thomas schreef:Volgens mij zijn het Ajacieden die op agressieve manier een doelpunt vieren. Kijk maar wanneer je die jongens in tweede instantie op de achergrond kan zien. Dan zijn ze wel blij.
ja, met wegwerpgebaren en het roepen van "homo"....
Ja, daarna zijn ze blij met elkaar. :D
Nee, dat zijn geen Ajacieden, hoor.
Echt niet? Daarna balt die gasten z'n vuisten nog van 'yes!'.

343

Bericht door 343 » ma aug 14, 2006 6:17 pm

:D Nee, sorry. Ik zie het niet, hoor. Die 2 gasten gaan pas staan als Sneijder naar ze toe loopt. Ze juichden niet voordat dat gebeurde.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma aug 14, 2006 6:41 pm

343 schreef::D Nee, sorry. Ik zie het niet, hoor. Die 2 gasten gaan pas staan als Sneijder naar ze toe loopt. Ze juichden niet voordat dat gebeurde.
Het is overduidelijk dat ze niet juichen, ja. Ik zag het gister trouwens tijdens de wedstrijd meteen al, die mannetjes, helemaal dubbel gelegen.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma aug 14, 2006 7:03 pm

Op Ajax.nl bij de foto's viel mij trouwens wat op:(http://www.ajax.nl/show/id=1322/contentid=48373)

Bij de onderste foto, met als onderschrift:
In de catacomben neemt Wesley Sneijder de felicitaties in ontvangst van PSV-trainer Ronald Koeman
Kijkt Sneijder niet echt happy, zou dat toch nog wat oud zeer zijn??
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 7:23 pm

als er oud zeer is dan zou Sneijder juist extra blij moeten kijken, want hij heeft z'n oude trainer verslagen en nog een wereldgoal gemaakt ook.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma aug 14, 2006 7:33 pm

Ik vind Sneijder dan ook niet opvallend naar kijken ofzo.

Arwin

Bericht door Arwin » ma aug 14, 2006 7:34 pm

Je kan op een foto (momentopname) net even raar kijken. Zoals Henk zei: als hij ruzie had, hadden ze waarschijnlijk en elkaar de hand niet geschud en had Sneijder wel een big smile op zijn gezicht gehad.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 14, 2006 7:39 pm

343 schreef::D Nee, sorry. Ik zie het niet, hoor. Die 2 gasten gaan pas staan als Sneijder naar ze toe loopt. Ze juichden niet voordat dat gebeurde.
Precies. En ik heb nog nooit iemand zien juichen met middelvingers en wegwerpgebaren. ;)

Henk de Gier
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » ma aug 14, 2006 7:40 pm

ga maar eens mee met uitwedstrijden en kijk naar de jojo's in de vakken naast het uitvak als Ajax een tegengoal krijgt :nooo: of kijk naar de sukkels die in de Arena naast het uitvak zitten.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gesloten