Feyenoord
-
- AT Toto winner 10/11
Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.Thomas schreef:Ik vind Lucius en Huysegems opzich geen gekke aankopen hoor. En Timmer was gewoon basiskeeper bij AZ.wimpey schreef:Ik ook. Een topclub die reserves aantrekt van concurrenten. :nooo:Giacomo Puccini schreef:Feyenoord is een subtopper en ik vind het nog jammer ook.. :X
Het probleem is inderdaad dat dat hun steraankopen zijn. Maar opzich vind ik Lucius een goede waterdrager en Huysegems een talentvolle aanvaller. Ik ben benieuwd of Ajax over een linksbuiten beschikt die het beter gaat doen dan Huysegems.Scherrer schreef:Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.Thomas schreef:Ik vind Lucius en Huysegems opzich geen gekke aankopen hoor. En Timmer was gewoon basiskeeper bij AZ.wimpey schreef: Ik ook. Een topclub die reserves aantrekt van concurrenten. :nooo:
Hee Scherrer ben je er jammergenoeg weer? Heb je niks anders te doen?Scherrer schreef:Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.Thomas schreef:Ik vind Lucius en Huysegems opzich geen gekke aankopen hoor. En Timmer was gewoon basiskeeper bij AZ.wimpey schreef: Ik ook. Een topclub die reserves aantrekt van concurrenten. :nooo:
-
- AT Toto winner 10/11
:xyxthumbs:Ye' Mighty Oak schreef:Hee Scherrer ben je er jammergenoeg weer? Heb je niks anders te doen?Scherrer schreef:Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.Thomas schreef: Ik vind Lucius en Huysegems opzich geen gekke aankopen hoor. En Timmer was gewoon basiskeeper bij AZ.
Een Tymoschuk is anders net een type speler dat we missen en Leonard zijn ze ook niet graag kwijt bij Standard. Als ze nog een goede spits vinden dan staat er een uitgebalanceerd geheel dat gewoon om de bovenste plaatsen mee kan doen.Scherrer schreef:Ik zou toch aardig ongelukkig worden als dat de aankopen bij Ajax zouden zijn dit seizoen. En Feyenoord heeft - of zou dat gezien haar status en verleden moeten hebben - de ambitie om de beste club van Nederland te zijn, daar kom je niet met dit soort aankopen. En ja, ik weet dat ze financieel niet zo breed zitten.
- Henk de Gier
- Contacteer:
vol"Deal is OFF": Dirk Kuyt definitief niet naar Liverpool
LONDEN, 13 augustus 2006 17:43 - Dirk Kuyt kan de transfer naar 'zijn geliefde' Liverpool definitief vergeten. De Engelse kranten The Daily Mirror en The Sunday Times melden dat de Katwijker te duur is voor de ploeg van trainer Benitez. Liverpool toont al weken interesse in Kuyt, maar concreet werd het nooit. Inmiddels heeft Liverpool de interesse verlegd naar Carlos Higuain, de spits van het Argentijnse River Plate.
Dirk Kuyt lijkt al enige dagen te beseffen dat zijn 'droomtransfer' niet doorgaat. Anders valt het niet te begrijpen dat de Oranje-international zichzelf zo duidelijk aanprees bij Newcastle United. Hij ziet in zichzelf namelijk de nieuwe Alan Shearer, zoals VOL eerder vandaag wist te melden.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
Gonzalo Higuain. Deal die trouwens wordt gedaan door de broer van Frank Rijkaard.
Gonzalo Higuain (10-12-1987)
Aanvaller met Franse roots (dus EU-status) die alle Argentijnse jeugdselecties heeft doorlopen en in alle categorien heeft uitgeblonken. Is nog erg jong (18), maar lijkt het pure gif te missen om het (op dit moment) echt te brengen op het hoogste nivo. Schuwt de duels en wil veel te veel volgens het boekje, te mooi en te moeilijk doen. Moet leren van zich af te bijten. Doet denken aan Arnold Bruggink qua speelstijl en qua instelling. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar dreigend is het niet.
Kan een hele goede worden die Higuain, maar hij schuwt de duels. Lijkt mij verre van ideal in Engeland. Technisch is het prima, snel, behoorlijk tweebenig. Maar ik vind het een beetje een zacht eitje.
Gonzalo Higuain (10-12-1987)
Aanvaller met Franse roots (dus EU-status) die alle Argentijnse jeugdselecties heeft doorlopen en in alle categorien heeft uitgeblonken. Is nog erg jong (18), maar lijkt het pure gif te missen om het (op dit moment) echt te brengen op het hoogste nivo. Schuwt de duels en wil veel te veel volgens het boekje, te mooi en te moeilijk doen. Moet leren van zich af te bijten. Doet denken aan Arnold Bruggink qua speelstijl en qua instelling. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar dreigend is het niet.
Kan een hele goede worden die Higuain, maar hij schuwt de duels. Lijkt mij verre van ideal in Engeland. Technisch is het prima, snel, behoorlijk tweebenig. Maar ik vind het een beetje een zacht eitje.
-
- AT Toto winner 15/16
Zal best, maar Kuyt roept al 2 jaar dat hij weg wil en dit jaar komt het er weer niet van. En Liverpool is geen kleine club...joey schreef:Als Kuijt ook volgend jaar niet weg komt omdat Feyenoord teveel voor hem vraagt, zal hij zich anders opstellen, neem dat van mij aan. Het is niet zijn bedoeling tot in lengte van jaren in Rotterdam te blijven.
Met als gevolg dat hij dan uiteindelijk voor een aanzienlijk lager bedrag vertrekt. Volgens mij snijdt Feyenoord zichzelf lelijk in de vingers als Kuyt niet deze zomer vertrekt. Op de lange termijn heeft Feyenoord er meer baat bij om nu met het geld dat Kuijt oplevert te bouwen aan een nieuwe ploeg.joey schreef:Kuijt is geen 32.
Als Kuijt ook volgend jaar niet weg komt omdat Feyenoord teveel voor hem vraagt, zal hij zich anders opstellen, neem dat van mij aan. Het is niet zijn bedoeling tot in lengte van jaren in Rotterdam te blijven.